Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uus-suhde/-perhehehkuttajat olette naurettavia!!

Vierailija
23.02.2015 |

Facebookissa hehkutetaan uutta suhdetta ja uusperhekuvioita, kuinka panostetaan suhteeseen, tehdään yhdessä sitä ja tätä ja lapsetkin retuutetaan siinä sivussa. Minun, sinun, teidän, meidän.

Olisi kannattanut aikoinaan panostaa myös siihen ensimmäiseen parisuhteeseen.Sitten kun uusperhekuvioon tulee arki, otetaan ero, ja kappas, kohta taas on jo uusi elämän rakkaus kierroksessa. ja uudet lapset, talot jne.

Itse elänyt 15 vuotta saman miehen kanssa avioliitossa, lapsia myös. Tuollaisest urvelot facessa saavat minut kiittämään onneani siitä, etten ole koskaan luovuttanut vaan olen jaksanut panostaa myös siihen omaan, aitoon suhteeseeni. ugh!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puolisoiden on pakko näyttää toisilleen, että hei, minun viikollani tehtiin lasten kanssa tätä ja tätä ja tätä. Pistäpä sinä paremmaksi. selfiet vaan vilisee, kun lapset pakotetaan kuviin esittämään kuinka kivaa oli isin ja venlan ja äidin ja jorman kanssa.

Vierailija
22/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pysynyt tuon saman idiootin kanssa kohta 20 vuotta enkä kyllä yhtään koe olevani parempi kuin joku muu. Itse asiassa ihailen ihmisiä, jotka uskaltavat lähteä huonosta parisuhteesta ja tehdä jotain oman onnensa eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, kun vihdoin kokee, kuinka kivaa perhe-elämä voi olla koettuaan ensin huonoa sellaista. Huonoa perhe-elämää kokemattomat eivät omaa onneaan pysty koskaan yhtä täysillä arvostamaan.

Vierailija
24/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä uussuhdehehkuttajat eivät pysty kiistämään. Tottakai on helppo hehkuttaa alussa kun seksi on ihanaa ja toinen on vielä kiinnostava ja tavoiteltava, mutta heti kun seksuaalinen uutuudenviehätys katoaa niin on ankeampaa kuin entisessä suhteessa. Entisessä suhteessa sentään on koettu ja tehty kaikki yhdessä ja kasvettu kiinteäksi perhekokonaisuudeksi kun taas uusperheen pitää yhdessä aikuisten toisiaan kohtaan tuntema uutuudenviehätys. Lapsia käy aina näissä sääliksi.

Vierailija
25/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt ovat erilaisia. Joillekin se onni ei löydy heti - mennään naimisiin ja kumppani ei tunnukaan oikealta. On ihan ok erehtyä. Minusta on ihanaa kun ihmiset eivät pety kerrasta vaan jaksavat luottaa ja avata sydämensä uudelleen. Sinä, ap, olet onnekas kun sinulla on mennyt kerrasta valinta oikein, kaikilla noin ei ole. Kannattaa olla iloinen omasta puolestaan ja iloinen toisten puolesta myös.

Vierailija
26/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell onni on, se onnen kätkeköön.

Vierailija
27/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"]Samaa mieltä. Ihan kuin asiat uudessa suhteessa  olisivat jotenkin sen erilaisempia kuin aikaisemmassa. Jos oltaisiin yhtä avarakatseisia ja hienoja ihmisiä ekoissa suhteissa, niin lapsetkin säästyisivät paljolta.
[/quote] itseasiassa asiat ovat uudessa suhteessani aivan erilaisia kuin vanhassa suhteessa

Vierailija
28/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"]Samaa mieltä. Ihan kuin asiat uudessa suhteessa  olisivat jotenkin sen erilaisempia kuin aikaisemmassa. Jos oltaisiin yhtä avarakatseisia ja hienoja ihmisiä ekoissa suhteissa, niin lapsetkin säästyisivät paljolta.
[/quote] kyllä ne on.

Vierailija
29/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän ilmiön ja vaikka yritän olla onnellinen näiden puolesta, niin ärsyttää kyllä. Yhdellä kaverilla on pienet lapset, mutta aika menee uuden miehen kanssa. Ovat oikein sopineet, että kummankin lapset ovat toisilla vanhemmillaan yhtä aikaa, jotta jää sitä yhteistä laatuaikaa. Lapsille käy kuin vanhoille leluille, joilla kyllästyttiin leikkimään uuden "lelun" (= miehen) tullessa kuvioihin.

Vierailija
30/30 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä hehkuttaa. tehdään rakkauslapsi ja taas ollaan parin vuoden päästä hehkuttamassa nyt sitä vihdoin oikeaa rakkautta kolmannen ja neljännen ja...kanssa