Nolaan aina tarkoituksella kadulta sisään tuijottajat
Joko nostan sälekaihtimet kokonaan ylös ja tuijotan takas tai räpsäytän sälekaihtimet kiinni oikein näkyvästi. Joskus menen viereiseen huoneeseen, jossa ei ole valoja ja ilmestyn salakavalasti ikkunaan ja räpsäytän sitten valot päälle.
Siinä kadulla ne tuijottajat sitten pyörivät sormi suussa noloina, kuin puolukka pillussa!
Ärsyttää tuollaiset kyylät. Koiranulkoiluttajat ovat pahimpia. Jos antavat koiransa paskoa meiän tontille, teen hyvin selväksi, että näin ko. tapahtuman ja seuraan silmä kovana, siivoaako omistaja koiransa jätökset.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:50"]
Anteeksi. Saatan joskus ohikulkiessani vilkaista ikkunaan, jos näkyy olevan hieno sisustus :( Tällä hetkellä kadehdin naapuritalon yhden asukkaan olohuonetta, siellä näkyy olevan seinänmittainen kirjahylly täynnä kirjoja.
[/quote]
En usko, että ap puhui kävelijöistä, vaan näistä seisoskelijoista. Koiranulkoiluttajiin on tarttunut lemmikkiensä älyllinen kapasiteetti ja uteliaisuus.
. Pitäisikö tuijottaa vaan eteensä tai katella maata.Ei sua nyt kukaan kyllä kyttää, kattoo ihan muuten vaan.
Tuo on lähellä vainoharhaisuutta. En toki kiellä sitäkään,että jotkut ihmiset eivät olisi uteliaita.
On niitäkin ihmisiä jotka tykkää katsella ihmisiä omasta ikkunastaan. Minua se ei häiritse yhtään.
Jotkut ihmiset valitsevat ikkunapaikan kahvilois jne.koska tykkäävät katsella samalla kadulla käveliä ihmisiä.
Mä tuijottelen takaisin näitä jotka ajelee meidän omakotialueella 10 km/h ja kyylää avoimesti taloja. Kesällä menen terassille seisomaan ja tuijotan takaisin. Kyllä se vauhti siitä sitten vähän kasvaa.
:DDDDDDDD
Mä olen yksi niistä koiranulkoiluttajista jotka kyttää ikkunoista sisälle siinä odotellessa jos koira nuuskuttelee tai paskantelee (kerään kyllä paskat, harmi). pistäisi hymyilyttämään jos joku vetäisi yhtäkkiä sälekaihtimet auki ja tuijottaisi murhaavasti. :D Näyttäisin peukkua ja hymyilisin humoristisesti!
Mä en kehtaa tuijottaa taloihin sisälle vaikka koiran ulkoiluttaja olenkin. Miten teillä on pokkaa??
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:50"]
Anteeksi. Saatan joskus ohikulkiessani vilkaista ikkunaan, jos näkyy olevan hieno sisustus :( Tällä hetkellä kadehdin naapuritalon yhden asukkaan olohuonetta, siellä näkyy olevan seinänmittainen kirjahylly täynnä kirjoja.
[/quote]
En usko, että ap puhui kävelijöistä, vaan näistä seisoskelijoista. Koiranulkoiluttajiin on tarttunut lemmikkiensä älyllinen kapasiteetti ja uteliaisuus.
[/quote]
Hassu homma, meillä kotipsykoosiin ajautuneet emännät alkavat muistuttaa ikkunassa räkyttävää koiraa. Ruotsalainen taas alkaa värkätä kivaa maisemaa ikkunalaudalle kaikista keksimistään somista esineistä, ja valaisee ne pöytälampulla, jotta ohikulkijoilla olisi katseltavaa...
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:08"]
Mä tuijottelen takaisin näitä jotka ajelee meidän omakotialueella 10 km/h ja kyylää avoimesti taloja. Kesällä menen terassille seisomaan ja tuijotan takaisin. Kyllä se vauhti siitä sitten vähän kasvaa.
[/quote]
Siellä voi ehkä tuleva naapurisi sut nähdessään kiihdytellä ohi ajaessaan ja perheelleen taloa etsiessään...
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:08"]
[/quote]
Siellä voi ehkä tuleva naapurisi sut nähdessään kiihdytellä ohi ajaessaan ja perheelleen taloa etsiessään...
[/quote]
No ei se sitä uutta kotia meidän talosta saa kun ei meidän talo ole myynnissäkään :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:08"] Mä tuijottelen takaisin näitä jotka ajelee meidän omakotialueella 10 km/h ja kyylää avoimesti taloja. Kesällä menen terassille seisomaan ja tuijotan takaisin. Kyllä se vauhti siitä sitten vähän kasvaa. [/quote] Siellä voi ehkä tuleva naapurisi sut nähdessään kiihdytellä ohi ajaessaan ja perheelleen taloa etsiessään... [/quote] No ei se sitä uutta kotia meidän talosta saa kun ei meidän talo ole myynnissäkään :D
[/quote]
Kaikella on hintansa ;D
Mä en ymmärrä kuinka hemmetin vaikeeta on pitää verhot kiinni?
Asun Helsingissä omakotitaloalueella ja joka toisella on verhot sepposen selällään, tai niitä ei ole ollenkaan. Mikään ihme, jos joku kurkkii sisään... Kuitenkin aika paljon liikennettä näilläkin kaduilla. Verhot kiinni ja ongelma ratkaistu.
Meillä vähän kauempaa, mutta kumminkin vastapäisestä talosta tuijottaa nainen meille sisään päivät pitkät. Istuu vaan keittiöpöytänsä ääressä ja tuijottaa ulos ja aika usein mitä meidän olohuoneessa tapahtuu. Aina sitten vilkuttelen sille iloisesti olin sitten alasti tai vaatteet päällä. Itsepähän katsoi meille :'D
Mukavan kuuloinen naapurusto ap:llä.
Kiinnostava elämä sulla.
Mies