Nolaan aina tarkoituksella kadulta sisään tuijottajat
Joko nostan sälekaihtimet kokonaan ylös ja tuijotan takas tai räpsäytän sälekaihtimet kiinni oikein näkyvästi. Joskus menen viereiseen huoneeseen, jossa ei ole valoja ja ilmestyn salakavalasti ikkunaan ja räpsäytän sitten valot päälle.
Siinä kadulla ne tuijottajat sitten pyörivät sormi suussa noloina, kuin puolukka pillussa!
Ärsyttää tuollaiset kyylät. Koiranulkoiluttajat ovat pahimpia. Jos antavat koiransa paskoa meiän tontille, teen hyvin selväksi, että näin ko. tapahtuman ja seuraan silmä kovana, siivoaako omistaja koiransa jätökset.
Kommentit (34)
Kai päivisin teet muutakin kuin tuota?
Mitäh? Onko toi ny ihan normaalia käytöstä. Kuulostaa iha hullult
Ihkuu, nyt löytyi sielunkumppani!! :P Ootko jo kokeillu pahvista Timo Soini-naamaria ?
Mä mitään tuollaisesta nolaannu, luuletko, että kukaan muukaan? Sulle on hupaisaa kyllä naureskella näistä sun omituisuuksista...
Voi kyllä olla, että pikku protestisi jää kohteiltaan huomaamatta :'D
Naamari. Miten valtavan hyvä idea. Täytyy askarrella muutamia.
Ja joo.. Olen tylsistynyt kotiäiti :')
Ap
no hyvä, jos saat päiväsi kulumaan noin. Kannattais ehdä mökkihöperötesti, niin tiedät missä kuljet :D
Minulla on paha tapa kohdentaa katsettani talojen ikkunoihin kävellessäni, mutta teen sen tiedostamatta, enkä tuijottele sisään. En tiedä mistä se johtuu, mutta jos en tietoisesti katso muualle, kohta on naama kohti ikkunoita :D Siitä vaan nolaamaan, jos sulla on sellainen paha tapa :D
Tähän voisi sopia myös karateliikkeiden tekeminen takapihalla, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan ;)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:38"]
Naamari. Miten valtavan hyvä idea. Täytyy askarrella muutamia. Ja joo.. Olen tylsistynyt kotiäiti :') Ap
[/quote]
hyvä aapee! : )
Kukahan täsä ketjussa onkaan nolo kyttääjä?
No ei mua tollanen saa noloksi. Vilkutan vaan hymyillen ja jatkan kyttäämistä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"]
Tähän voisi sopia myös karateliikkeiden tekeminen takapihalla, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan ;)
[/quote]
Joo valot päälle ja sitten takakierrepotku malliksi että sinne ei kannata tuijotella.
Anteeksi. Saatan joskus ohikulkiessani vilkaista ikkunaan, jos näkyy olevan hieno sisustus :( Tällä hetkellä kadehdin naapuritalon yhden asukkaan olohuonetta, siellä näkyy olevan seinänmittainen kirjahylly täynnä kirjoja.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"]
[/quote]
Joo valot päälle ja sitten takakierrepotku malliksi että sinne ei kannata tuijotella.
[/quote]
Kannattaa laittaa vielä tuuletusikkuna rakoselleen, että varoitussuhina kantaisi kadulle saakka.
Laita tonttis päähän että koiranulkoiluttajat kiertäkää kaukaa.
Oot sairas