Makea vai suolainen/laiha vai lihava?
Suositko suolaista vai makeaa? Entä millainen on painosi?
Mulla on teoria siitä, että ylipainoisia viehättää enemmän suplainen/rasvainen kuin makea tai sitten molemmat ja hoikat taas ovat enemmän sokeriherkkujen perään. Näin ainakin lähipiirissäni, mutta nyt haluaisin tehdä isompaa kartoitusta.
Eli kumpaa suosit ja onko ylikiloja?
Kommentit (79)
Hmm..tähänastisten vasausten perusteella näyttäisi siltä, että suolaisen ystävä kyllä voi olla normaalipainossa. Kuitenkin myös suurin osa vastanneista ylipainoisista suosii suolaista ja rasvaista, eli ap:n teoriassa voi olla perääkin.
Mun kaveripiirissä taas suurin osa hoikista inhoaa makeita herkkuja mut suolainen maistuu. Kallistun enemmän suolaisten herkkujen puolelle ja bmi 18. Nyt tekis mieli sipsejä! :P
Suolainen on ehdottomasti enemmän mieleeni. Olen hoikka, BMI 21.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:45"]Hmm..tähänastisten vasausten perusteella näyttäisi siltä, että suolaisen ystävä kyllä voi olla normaalipainossa. Kuitenkin myös suurin osa vastanneista ylipainoisista suosii suolaista ja rasvaista, eli ap:n teoriassa voi olla perääkin.
[/quote]
jep. Samaa katselin! Varokaa hoikat jotka tykkäätte suolaisesta ja pysykää kohtuudessa. Muuten saatatte olla tulevaisuuden ylipainoisia! :D
Ehdottomasti makea! En oikein tykkää mistään suolaisista herkuista ollenkaan, mutta makeaa menee jokaikinen päivä. Olen ollut aina hoikka ja ikää on 40 v.
Molemmat! Mutta makea vie ehkä prosentilla voiton. Hoikka olen.
Suolainen ja rasvainen, olen hoikka/"alipainoinen", 39v. En syö pullaa, donitseja, kakkuja, suklaata, tms. Joskus salmiakkia tai irtokarkkeja. Tuntemani ylipainoiset kyllä syövät sekä rasvaista että makeaa, reilusti ja santsaten.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:00"]
Suolainen ja rasvainen, olen hoikka/"alipainoinen", 39v. En syö pullaa, donitseja, kakkuja, suklaata, tms. Joskus salmiakkia tai irtokarkkeja. Tuntemani ylipainoiset kyllä syövät sekä rasvaista että makeaa, reilusti ja santsaten.
[/quote]
... Ja juovat sokerisia juomia.
Pidän kummastakin melkein yhtä paljon, mutta en silti ällön makeasta enkä liian suolaisesta. Mutta makeaa kyllä pystyn syömään määrällisesti enemmän kuin suolaista. Pienikin extra määrä suolaa turvottaa helposti. Eli oon ehkä pikkuisen enempi makean puolelle. BMI: 19.45.
Porkkanat, banaanit, omenamehu ja mandariinit..
165cm 55kg
Mulla makea ja olen ollut aina ylipainoinen.
Makeaa. Olen lievästi ylipainoinen.
Makea! Jäätelöä päivittäin.
Bmi 23
Suolainen (ja rasvainen). Hyvin harvoin haluan mitään makeaa syödä. En ole koskaan ollut ylipainoinen, alipainoinen kyllä. Nyt BMI ~20