Makea vai suolainen/laiha vai lihava?
Suositko suolaista vai makeaa? Entä millainen on painosi?
Mulla on teoria siitä, että ylipainoisia viehättää enemmän suplainen/rasvainen kuin makea tai sitten molemmat ja hoikat taas ovat enemmän sokeriherkkujen perään. Näin ainakin lähipiirissäni, mutta nyt haluaisin tehdä isompaa kartoitusta.
Eli kumpaa suosit ja onko ylikiloja?
Kommentit (79)
Kumpikin, bmi 24 eli ei ylipainoinen mutta pullukka.
On ylikiloja ja olen hulluna makeaan. Suolasella ei niin väliä. Olen sokeririippuvainen.
Molempi parempi. Riippuu niin paljon; sipseistä en välitä, mutta suolatut pähkinät tai vaikka juustot on nam. Toisaalta karkkien ja suklaiden ja leivonnaisten puolelta löytyy varmaan enemmän suosikkeja kuin inhokkeja... hmm.
En tiedä olenko hoikka vai lihava, ruumiinrakenteeni on sellainen että näytän läskiltä vaikka bmi on 16 :)
Suolainen ehdottomasti, painoindeksi 28. Makeastakin tykkään mutta samanlaista himoa ei tule kuin suolaiseen.
Täällä yksi sokerihiiri. Makeat herkut menee aina ekaksi. BMI 20.
Makea/nuorena tosi hoikka, nykyään normipainoinen sokerihiiri.
Suolainen yleensä, mutta välillä makea. BMI 23
Makea ehdottomasti ja läskiä löytyy vaikka en sairaalloisen lihava ole mut lihava kuitenkin.
Oon kunnon sokerinarkki, bmi alipainon puolella
Suolainen. 172cm/75kg eli ylipainoinen
Makeat herkut ja karkit menee aina suolaisten ruokien edelle. Olen aina ollut sokerihiiri. Bmi on nyt 18, ja olen aina ollut hoikka.
Minä suosin makeaa ja siskoni suolaista. Molemmat ollaan hoikkia mutta sisko vielä laihempi
Normaalipainon ylärajoilla, entinen ylipainoinen ja suolaiset
herkut maistuu.