Koska viimeksi sanoit miehellesi "rakastan sinua"?
Entä koska teit viimeksi seksialoitteen?
1. Tänään
2. Viime torstaina
Kommentit (33)
Ei ole miestä! Ei ole ikinä ollutkaan:(
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:09"]Täällä puhutaa kyllä paskaa...
[/quote] miten niin? Ap
1.Tänään lounastauolla kun sairaalan ruokalassa nähtiin (ollaan sh molemmat).
2.Ja aloitteen tein viimeksi toissa iltana jolloin viimeksi nähtiin. Tänään tulee mies kyläileen, aloitteen oon jo iltaa varten tehnyt ;)
3. Vasta 7kk yhdessä tosin
Vuosia sitten sanoin usein. Mies kohteli huonosti, joten en enää sano, tuskin sanon koskaa - joskus tunnen yhä rakkautta. Seksialoitteen tein viimeksi vikoloppuna.
1. En ole koskaan sanonut miehelleni rakastavani häntä ja mieheltäkään en ole koskaan sitä kuullut. Seurusteluaikoina sanoimme asian kyllä toisella tapaa, mutta siitä on jo 15 vuotta.
Yhdessä olemme olleet 17 vuotta.
Seksialoitteen yritin tehdä viimeksi viime yönä ja sitä ennen kolmena edellisenäkin yönä, mutta ei onnistunut. Mies pihtaa taas. :-/
Eilen sanoin rakastelun päätteeksi rakastavani häntä. Eilen tein seksialoitteen.
en ole pitkään sanonut rakastavani, seksiä ehdottelen joka tonen päivä, 16 v yhdessä (ja olen nainen)
1. Sanon useita kertoja jokaisen päivän aikana, myös tänään. Miehenikin sanoo minulle yhtä usein.
2. Lauantaina ennen kuukautisia ja oli rajua menoa sillä kertaa. Teen suurimman osan aloitteista, koska voimakkaampi libido. Seksiä 5-6 kertaa viikossa.
3. Kimpassa 8 vuotta, kolme lasta
En ole koskaan sanonut, koska mies ei rakasta minua, enkä tiedä, haluaako hän kuulla sellaisia tunnustuksia minultakaan. Kai hän sen silti tietää.
Aloitteen seksiin tein eilen.
1. Eilen taisin sanoa
2. Lauantaina
3. 10 vuotta