Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo yllätti

Vierailija
23.02.2015 |

Meillä ollut pitkähkö kuiva kausi. Nyt lauantai iltana vaimo yllätti täysin. Tuli saunan jälkeen kylppäri päällä viereeni ja raotti sitä. Alla oli seksikäs korsetti. hipsi makkariin ja minä perässä parinminuutin päästä. Siellä  makoili sängyssä  korsetisssa ja piikkikoroissa. Olihan yllätys. Pitkä nautinto pitkästä kuivasta kaudesta. Nautimme molemmat parin session verran ( minä kaksi) hän monta enemmän. Miksiköhän tätä ei  voisi olla tasaisemmin väliajoin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäri päällä? onko vaimosi kovinkin kookas?

Vierailija
2/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt vaimotasi vastausta tuohon kysymykseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

taas joku aloittelija kirjoittaa fantasioista

Vierailija
4/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kylppärin saa päälle?? Lähteekö kaakelit seinistä??

Vierailija
5/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kaltaiset kirjoitukset ovat molempia sukupuolia alentavia. Naisen pitää pukeutua ilonaiseksi/ viettelijäksi saadakseen miehensä huomion ja mies on heti valmiina, kun nainen näyttää halvalta.

Entä tilanteen ollessa päinvastoin eli mies vetää rooliasun ylleen. Loikkaako jokainen nainen perässä parin minuutin kuluttua. Voi olla, että ennemmin soittaa numeroon 112.

Vierailija
6/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:38"]

Meillä ollut pitkähkö kuiva kausi. Nyt lauantai iltana vaimo yllätti täysin. Tuli saunan jälkeen kylppäri päällä viereeni ja raotti sitä. Alla oli seksikäs korsetti. hipsi makkariin ja minä perässä parinminuutin päästä. Siellä  makoili sängyssä  korsetisssa ja piikkikoroissa. Olihan yllätys. Pitkä nautinto pitkästä kuivasta kaudesta. Nautimme molemmat parin session verran ( minä kaksi) hän monta enemmän. Miksiköhän tätä ei  voisi olla tasaisemmin väliajoin.

[/quote]

-Vaimon tlillä ei ollut katetta

-jos viel hedelmällisessä iässä, haluaa taas pienten jalkojen töminää tupaan

-Haluaa uudet tapetit olohuoneeseen

-Viikonloppuloma keskieuroopassa olis ihan kiva täs kevään aikana

-sääliseksiä pitkän liiton kunniaksi

-haluaa sut mukaan sukulaistensa luokse

-autoasi mällinyt kaupan parkkipaikalla

-näki hemaisevan nuoren miehen, ja ajatteli sitä nussiessaan sun kanssa

-tunsi epävarmuutta asemastaan vaimonasi jatkossakin ja päätti vetää viettelyskortit esiin

Onhan noita syitä miksi vaimo päättää pitkän kuivan kauden tollaiseen spontaaniin vetoon. Olisi naivia ajatella ett se teki sen ilman mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
7/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:38"]

[/quote]

-Vaimon tlillä ei ollut katetta

-jos viel hedelmällisessä iässä, haluaa taas pienten jalkojen töminää tupaan

-Haluaa uudet tapetit olohuoneeseen

-Viikonloppuloma keskieuroopassa olis ihan kiva täs kevään aikana

-sääliseksiä pitkän liiton kunniaksi

-haluaa sut mukaan sukulaistensa luokse

-autoasi mällinyt kaupan parkkipaikalla

-näki hemaisevan nuoren miehen, ja ajatteli sitä nussiessaan sun kanssa

-tunsi epävarmuutta asemastaan vaimonasi jatkossakin ja päätti vetää viettelyskortit esiin

Onhan noita syitä miksi vaimo päättää pitkän kuivan kauden tollaiseen spontaaniin vetoon. Olisi naivia ajatella ett se teki sen ilman mitään taka-ajatuksia.
[/quote]

Kamalan skeptinen näkemys naisista. Tiedostan kyllä olevani poikkeuksellinen nainen monessakin mielessä, mutta ei kai naiset sentään oikeasti tuommoista harrasta? Eihän? Voisiko joku nainen vastata onko syyllistynyt moisiin tökeryyksiin?

N31

Vierailija
8/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, höh, mä oon monestikin yllättänyt mieheni tuohon tyyliin, mutta harvemmin meillä kyllä kovin pitkiä kuivia kausia on ollut. Tosin mun mies ei kommentoi asiaa mitenkään, tykkää kyllä (kai?), mutta ei sano mitään, ei temmellyksen aikana eikä jälkeenpäinkään. Nyt ajattelinkin, että antaapa olla, mitä sitä turhaan.

Vierailija
9/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi mullekin, ja sit mä heräsin. Kuiva kausi oli ainoa joka täsmää hereillä ollessa.

Vierailija
10/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raotti sitä...minä luulin että oikeesti raotti sitä mutta taisikin raottaa vain kylpytakkia :)

Vierailija
11/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:03"]

Raotti sitä...minä luulin että oikeesti raotti sitä mutta taisikin raottaa vain kylpytakkia :)

[/quote]

Tai kylpyhuoneen ovea.