Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui ja poisti viestin kun en vastannut hänelle tarpeeksi nopeasti?

Vierailija
27.11.2021 |

Nukahdin eilen jo todella aikaisin, siis vahingossa jo kuudelta illalla huonosti nukutun edellisen yön jäliltä.
Ollut paljon kaikenlaista tekemistä ja olen myös sairastellut tässä parin kuukauden mittaan runsaasti, joten olen todella väsynyt ollut syksyn/talven. Töissäkin koko viikonlopun olen ollut.

Heräsin sitten hetkeksi joskus yhdeltätoista illalla ja katsoin kännykkää. Viesti oli tullut mieheltä mutta oli sen poistanut. Tiedustelin, että mitähän mahtoi kirjoitella ja menin takaisin nukkumaan. Ei vastausta aamuun mennessä.

No ei se mitään mutta soitin sitten iltapäivällä päästyäni töistä kotiin (asumme erillään) ja mies oli todella töykeä. Kyselin kuulumisia ja siellä sanoi, ettei tässä ehdi nyt puhumaan ja mitä ihmeen asiaan minullakin on ja kerroin nopeasti tulevani huomenna hänen luokseen.
No.. jäi vähän outo tunne puhelun jälkeen mutta ajattelin, että mies on vain väsynyt.

Illalla mies sitten laittoi taas viestiä, että mitähän ihmettä tein eilen koko illan kun laittoi pitkän viestin enkä vastannut moneen tuntiin. Päätti sitten poistaa mokoman.

??
Selitin kyllä tilanteen eikä mies ilmeisesti usko minun olleen vain nukkumassa - ei taaskaan vastaa viesteihini. :D pitää mykkäkoulua näemmä.

Minä olen todella luotettava ja aina vapaa-ajat miehen luona suurinpiirtein, joten ihmetyttää, että mistä nyt hiertää.
Huhhuh ja aivan, aikuisia olemme molemmat.

Absurdia. Minkä minä tälle voin jos mies ei usko?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin koko tyypin. Tuollainen ihminen loukkaantuu jatkuvasti kaikesta, ja saa sinut pyytelemään anteeksi asioita, joita ei ole edes tapahtunut. Elämä on jatkuvaa munankuorilla kävelyä, ettei vaan vahingossakaan tee mitään mistä toinen voi suuttua.

Vierailija
22/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa,taas tätä 😤😤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin menen selvittämään. Haluan keskustella kasvotusten, eihän tuo normaalia ole. Olemme siis olleet jo vuosia yhdessä ja joskus ollut kieltämättä hankaluuksia.

Pitkään aikaan ei kuitenkaan tällaista, ihan pommina tuli ja se tässä rassaakin.

Kaikki on hyvin - ja sitten yhtäkkiä ei olekaan.

En tajua kyllä tätä mutta kai minä elättelen toiveita, että tässä olisi jokin "järkevä" tai inhimillinen anteeksi annettava selitys takana.

Olette kyllä oikeessa, että vastaavia ei tule antaa anteeksi pitkällä tähtäimellä jos toistuu. Eilenkin olin niin ihmeissäni tästä että se taas vaikutti omiin yöuniini kun pähkäilin, että mikä meni vikaan ja mitä tuo oli olevinaan.

Kyllä mielenterveys kärsisi jos tätä jatkuvasti olisi. En kyllä jaksa ja toivon, että mies tämän minulle selittää eikä jätä minulle vain kysymysmerkkejä ilmoille kuin mitään ei olisi tapahtunut. Koska.. Pieni asiahan tämä on mutta kuitenkin hyvin kyseenalainen.

Ap

Vierailija
24/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies ei heti vastaa tai soittele jne, on vastaus sama: jss. Missä logiikka???

Tai tämä kai on se naisten logiikka...

Jaa. Mulle ainakin olisi aika iso red flag, jos toinen hermostuu siitä, ettei muutamaan tuntiin vastaa viestiin. Ihan sama mitä sukupuolta kukakin on. En kulje itse kännykkä kokoajan kädessä ja helposti saattaa mennä muutama tunti, etten edes huomaa mitään viestiä tulleen, vaikken olisi nukkumassakaan. Ja vaikka huomaisinkin viestin tulleen, en välttämättä vastaa siihen heti, jos on jotain muuta tekemistä siinä kohtaa. Ihmiset jotka tuollaisesta suuttuvat, ovat minusta ahdistavia ripustautujia, ihan sukupuolesta riippumatta.

Olen itse nainen.

Vierailija
25/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuutta epäilee eniten ne, jotka itse pettää.

Vierailija
26/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o.

Mies todella luuli, että olen "panemassa naapuria" omien sanojensa mukaan.

Hyi helv..

Ei tällaista voi sietää. Olen aivan väsynyt muutenkin ja vielä tämä lisäksi, pitkä huokaisu. En voi käsittää.

Ap

Vierailija
27/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin vieraissa, siinä saitte! Apä

Vierailija
28/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen viestinhän voi poistaa vain tunnin ajan (oletan että whatsapp kyseessä), eli ei hän ole tuntikausia sun vastausta ootellut?!

Vierailija
29/32 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olin vieraissa, siinä saitte! Apä

Ei ollut oikea ap.

Niin en tiedä kauan voi poistaa viestejä ettei näy. Kai niin kauan kunnes vastaanottaja ei ole nähnyt? Se uutinenkin liittyi hänen uuteen työpaikkaansa.

No mutta joo, tässä pohdin miten pitäisi edetä. Jos mies ei luota minuun niin mitä tässä nyt sitten yrittää ylläpitää suhdetta.

Ap

Vierailija
30/32 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sikasika

Vierailija
31/32 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää viestiin vastaamatta nukahtamisen takia, se ei ole mitään epäilyttävää mitä pitää selvitellä. Vasta silloin jos sama asia toistuu tai jos tekosyyt vaihtelee, niin on aihetta. Itse en suostuisi riitelemään tuollaisesta, turhaanhan se mies kiukuttelee.

Vierailija
32/32 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on kavala tauti.

Juu, aivan turhaan.

Mietin vain, että mitähän siinä viestissä sitten oli niin tärkeää ja kuulemma kiva pitkä viesti oli.

Nyt en saa tietää ja olen miestä ikävöinyt, joten olisi ollut mukava lukea..

Päättyi sitten tällaiseen turhanpäiväiseen mielipahaan ja nyt epäilen, että kannattaako edes hänen luokseen mennä huomenna kun en jaksaisi mitään negatiivisuutta muutenkin väsyneeseen ja pimeään ajanjaksoon.

Ap

Ei kannata. Ei huomenna eikä koskaan. Mustasukkainen ja kontrolloiva mies. Jokainen saa tehdä vapaa-ajallaan mitä haluaa, vaikka nukkua. Älä ala päivystämään luuria tällaisen miehen vuoksi. Paremmalla itsetunnolla varustettujakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan