Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui ja poisti viestin kun en vastannut hänelle tarpeeksi nopeasti?

Vierailija
27.11.2021 |

Nukahdin eilen jo todella aikaisin, siis vahingossa jo kuudelta illalla huonosti nukutun edellisen yön jäliltä.
Ollut paljon kaikenlaista tekemistä ja olen myös sairastellut tässä parin kuukauden mittaan runsaasti, joten olen todella väsynyt ollut syksyn/talven. Töissäkin koko viikonlopun olen ollut.

Heräsin sitten hetkeksi joskus yhdeltätoista illalla ja katsoin kännykkää. Viesti oli tullut mieheltä mutta oli sen poistanut. Tiedustelin, että mitähän mahtoi kirjoitella ja menin takaisin nukkumaan. Ei vastausta aamuun mennessä.

No ei se mitään mutta soitin sitten iltapäivällä päästyäni töistä kotiin (asumme erillään) ja mies oli todella töykeä. Kyselin kuulumisia ja siellä sanoi, ettei tässä ehdi nyt puhumaan ja mitä ihmeen asiaan minullakin on ja kerroin nopeasti tulevani huomenna hänen luokseen.
No.. jäi vähän outo tunne puhelun jälkeen mutta ajattelin, että mies on vain väsynyt.

Illalla mies sitten laittoi taas viestiä, että mitähän ihmettä tein eilen koko illan kun laittoi pitkän viestin enkä vastannut moneen tuntiin. Päätti sitten poistaa mokoman.

??
Selitin kyllä tilanteen eikä mies ilmeisesti usko minun olleen vain nukkumassa - ei taaskaan vastaa viesteihini. :D pitää mykkäkoulua näemmä.

Minä olen todella luotettava ja aina vapaa-ajat miehen luona suurinpiirtein, joten ihmetyttää, että mistä nyt hiertää.
Huhhuh ja aivan, aikuisia olemme molemmat.

Absurdia. Minkä minä tälle voin jos mies ei usko?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on kavala tauti.

Vierailija
2/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on kavala tauti.

Juu, aivan turhaan.

Mietin vain, että mitähän siinä viestissä sitten oli niin tärkeää ja kuulemma kiva pitkä viesti oli.

Nyt en saa tietää ja olen miestä ikävöinyt, joten olisi ollut mukava lukea..

Päättyi sitten tällaiseen turhanpäiväiseen mielipahaan ja nyt epäilen, että kannattaako edes hänen luokseen mennä huomenna kun en jaksaisi mitään negatiivisuutta muutenkin väsyneeseen ja pimeään ajanjaksoon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi sua whatsappissa ja meni herne nenään ja nyt sitten joko on tosissaan suuttunut tai sitten vaan on lukenut täältä, miten onnen saa maksimoitua kosinnassa, kun ensin jättää sut tms. 

Vierailija
4/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpahan taas..

Mä kyllä veikkaan, että mies on hermostunut kun sulla on muutakin elämää ja laittanut jonkun kipakan haukkumisviestin, mutta tajunnut poistaa sen ennenkuin näät.

Nyt sit keksii satuja omaksi hyväkseen mitä viesti koski ja esittää loukattua.

Kuulostaa aika vaikealta ukolta :D jos mies on vakuuttunut, että oot jonkun muun miehen kanssa kun et heti vastaa niin anna olla, tuo ei tule paranemaan.

Kyllä jokainen normaalijärjellä varustettu tajuaa, että toinen saattaa joskus olla oikeasti väsynyt ja nukkumassa.

Mitäköhän mies itse touhuaa kun et ole paikalla? 🤔

Vierailija
5/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpahan taas..

Mä kyllä veikkaan, että mies on hermostunut kun sulla on muutakin elämää ja laittanut jonkun kipakan haukkumisviestin, mutta tajunnut poistaa sen ennenkuin näät.

Nyt sit keksii satuja omaksi hyväkseen mitä viesti koski ja esittää loukattua.

Kuulostaa aika vaikealta ukolta :D jos mies on vakuuttunut, että oot jonkun muun miehen kanssa kun et heti vastaa niin anna olla, tuo ei tule paranemaan.

Kyllä jokainen normaalijärjellä varustettu tajuaa, että toinen saattaa joskus olla oikeasti väsynyt ja nukkumassa.

Mitäköhän mies itse touhuaa kun et ole paikalla? 🤔

No..

Ei tämä kyllä ole tyypillistä mieheltä ollenkaan. Sen takia tässä nyt ihmettelenkin..

Mies tiesi hyvin, että tulen kotiini vain sen vuoksi koska tulin kaupunkiin tekemään töitä.

Mies on itsekin ollut töissä viikonlopun ja hänellä myös lapsi kotonaan.

Joten mitään ongelmaa ei edes pitäisi olla.

Ennen eilistä viestiteltiin vielä todella hyvissä väleissä ja hyvänyön suukot laiteltiin ennen nukkumaanmenoa. Seuraavana iltana tilanne olikin jo sitten tuo..

Mitä ihmettä? En tiedä mitä oli viestin sisältö, haukkuiko vai kertoiko uutisia jostain mukavasta jutusta mutta selvitän sen huomenna. Nyt olen itsekin jo ärsyyntynyt, ehkä jopa hieman vihainen koska en vain jaksaisi, en yhtään nyt.

Ap

Vierailija
6/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas millaisia ihmisiä, minulle kun tulee viesti, niin eihän mulla puhelin välttämättä ole edes mukana. Sehän juuri tekstareissa on hyvä, että ne voi lukea sitten joskus ja vastata sopivaan aikaan.

Vierailija
7/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
8/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaalta mieheltä kuulostaa, juoksisin.

Vierailija
9/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele!

Vierailija
11/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menen tänään selvittämään asian. On kyllä erikoista käytöstä. Laittoi aamulla viestiä ettei ole vihainen.

Niin? Mistä olisikaan?

Ap

Vierailija
12/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki muumit kanootissa miehellä. Älä ole tekemisissä. Tuollaisen takaa voi paljastua paljon muuta.

Vierailija
13/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan mieheltä. Ulkopuolisen on paha arvuutella.

Vierailija
14/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näytti itsestään jotain sinulle. Nyt sinun pitäisi ymmärtää se mitä näit ja uskoa sitä.

Vierailija
15/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ja lapsellinen.

Tähän se klassinen neuvo. Jätä se sika.

Vierailija
16/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta aikuismaiselta käyttäytymisestä. Jos ei ole kykyä tuollaisesta edes keskustella niin poista sinä koko mies... Ei tuo käytös siitä helpotu vaan näet mitä on jatkossakin tiedossa. Lapsellisen, epäkypsän ja mustasukkainen kanssa ei kannata olla. Huomaat olevasi henkisessä vankilassa ihan tuota pikaa muuten. Voimia ja tsemppiä.

Vierailija
17/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menet sinne? Pahemmaksi tuo vain muuttuu.

Vierailija
18/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies ei heti vastaa tai soittele jne, on vastaus sama: jss. Missä logiikka???

Tai tämä kai on se naisten logiikka...

Vierailija
19/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki tuota samaa; veti kilarit ja / tai mykkäkoulun jos en vastannut riittävän nopeasti esim. siksi että olin työpalaverissa tai joskus harvoin nukahtanut vahingossa sohvalle. Ajan myötä ilmeni monia muitakin piirteitä jotka koin ahdistaviksi; alkoi tuntua että elämä hänen kanssaan on sellaista munankuorilla kävelyä. Ihan koko ajan olisi pitänyt varoa kaikkea mitä sanon tai teen.

Yksi suhteettoman suuri lapsellinen reaktio ei _välttämättä_ vielä tarkoita että olisi kelvoton parisuhteeseen, mutta jos suhteessa on muutakin pielessä ja vastaavaa kontrolloivaa ja irrationaalista käytöstä ilmenee toistuvasti, niin ottaisin jalat alle ja äkkiä. Joskus ihmiset joilla on ongelmia tunnesäätelyn ja henkisen tasapainonsa kanssa saattavat yrittää alkuun hampaat irvessä esittää normaalia, mutta kun eivät enää jaksa niin kulissit alkavat kaatuilla ja joskus ne voi kaatua rysähtäen tai sitten niin pikkuhiljaa että olet jo ansassa siinä vaiheessa kun tajuat tilanteen (been there, done that). Pidä silmät auki, ap, äläkä anna niiden yksittäisten hyvien hetkien hämätä sun tulkintaa todellisuudesta.

Vierailija
20/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä meet tota selvittelemään vielä? Mies on k*** pää ja se paljastui nyt kun sun talutushihna oli liian löysällä. Olet läheisriippuvainen, hae apua itsellesi.