Tapahtuuko hoitoalalla potilaiden kanssa kuumottavia tilanteita koskaan?
Tai miltä se tuntuu, jos huomaa potilaan olevan kiinnostunut tai kiihottunut?
Onko joku päätynyt yhteen tai treffeille töissä asiakkaana/potilaana olleen kanssa?
Mietin vaan kun tuntuu sekä miehet että naiset olevan kovasti fantasioissaan hoitohenkilökunnan perään :)
Kommentit (24)
Ehkä ainakin tahattomia joskus käy :D Tuli mieleen kun kävin ekaa lasta odottaessa neuvolalääkärillä, joka olikin mies kun mulle oli sanottu, että olisi nainen. Meni siitä pasmat sen verran sekaisin, että en meinannut saada siinä hoitopöydällä jalkoja levitettyä kun käski. Siinä nolona pahoittelin, että jännittää kun luulin lääkärin olevan nainen. Lääkäri siinä sitten tokaisi, että olet aika nuori, ootko ollut kenenkään muun miehen kun lapsen isän kanssa? Minä siihen vaivaantuneena, että en ole. Lääkäri siihen, että ei se sitten ihme ole että jännittää jos olen vasta toinen mies joka sinua saa koskea, mutta älä huoli olen hyvin hellä ja käytän liukkaria :D :D Siinä tilanteessa en tiennyt pitäisikö kuolla häpeästä, nauraa vai läppäistä sitä äijää. Olisi jäänyt siitä lääkäristä kyllä todella hyypiö kuva ellei mun olis tarvinnut lopulta ravata siellä parin viikon välein ja ehti tulla selväksi, että se ei vaan todellakaan kovinkaan monessa kohtaa miettinyt miten sanansa asettaa vaan pudotteli matkan varrella monia muitakin sammakoita, vaikka oli muuten oikein taitavan oloinen työssään.
Olen pannut gyneäni. En todellakaan tiedä mitä hänen päässään liikkui enkä usko hetkeäkään, että olisi mitenkään yleistä käytöstä lääkäreiltä. Kaikki muut (ja heitä on ollut paljon) ovat olleet ammattimaisia. No, eräs toinen gyne kerran oli hyvin huumorintajuinen, kun hieroi lihaslukkoa auki pillustani:D Meinasi jäädä lukko aukeamatta, kun naurettiin molemmat niin riemukkaasti. Ja samaa lekuria myöhemmin potkaisin erään kivuliaan toimenpiteen aikana... refleksinä. Otti senkin ihan huumorilla.
N31
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:10"]
Olen pannut gyneäni. En todellakaan tiedä mitä hänen päässään liikkui enkä usko hetkeäkään, että olisi mitenkään yleistä käytöstä lääkäreiltä. Kaikki muut (ja heitä on ollut paljon) ovat olleet ammattimaisia. No, eräs toinen gyne kerran oli hyvin huumorintajuinen, kun hieroi lihaslukkoa auki pillustani:D Meinasi jäädä lukko aukeamatta, kun naurettiin molemmat niin riemukkaasti. Ja samaa lekuria myöhemmin potkaisin erään kivuliaan toimenpiteen aikana... refleksinä. Otti senkin ihan huumorilla. N31
[/quote]
Miten se voi mennä lukkoon? Sauvallako se hierotaan pois?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:10"]
Olen pannut gyneäni. En todellakaan tiedä mitä hänen päässään liikkui enkä usko hetkeäkään, että olisi mitenkään yleistä käytöstä lääkäreiltä. Kaikki muut (ja heitä on ollut paljon) ovat olleet ammattimaisia. No, eräs toinen gyne kerran oli hyvin huumorintajuinen, kun hieroi lihaslukkoa auki pillustani:D Meinasi jäädä lukko aukeamatta, kun naurettiin molemmat niin riemukkaasti. Ja samaa lekuria myöhemmin potkaisin erään kivuliaan toimenpiteen aikana... refleksinä. Otti senkin ihan huumorilla. N31
[/quote]
Miten se voi mennä lukkoon? Sauvallako se hierotaan pois?
[/quote]
Taisin jumpata liikaa ekan synnytyksen jälkeen, kun vähän lirahteli välillä. Ihan sormilla hieroi tämä lekuri. Tunnusteli mistä johtuu yhdyntäkivut ja löysi lihaslukon etuseinästä. Olihan siinä huumoria, kun lääkäri hieroi pillua niin kauan ettei kyseiseen pisteeseen sattunut enää:) Sitten totesi, että jatkopuuhat täytyy luovuttaa miehelleni.
N31
No kukapa muukaan tällaisessa tilanteessa on voinut olla kuin N31
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 05:20"]No kukapa muukaan tällaisessa tilanteessa on voinut olla kuin N31
[/quote]
Mitä tarkoitit tuolla kommentilla? En ole ainoa vaikka ei se yleistä olekaan.
N31
Kerran opiskelujen alkuvaiheilla kävi vähän tähän kategoriaan kuuluva aika viaton juttu kuitenkin. Olin jotain 20 ja mulla oli omana potilaana aika saman ikäinen onnettomuudessa loukkaantunut poika. Koska oli omapotilas, hoidin kaikissa työvuoroissa ohjaajani kanssa ja oli tarkoitus, että teen kaikki hänen hoitoon kuuluvat toimenpiteet. Suihkussa ja wc:ssä käyttäminen tuntui kuitenkin tosi kiusallisilta, koska ajattelin että pojasta tuntuu varmaan tosi nöyryyttävältä olla ilkosillaan ihan oman ikäisen opiskelijatytön avustettavana. Pyysin lopulta ohjaajalta ettei mun tarviisi niitä tehdä lähinnä potilaan mukavuuden takia, sovittiin niin ja muu hoito jatkui kunnes tuli viimeinen harkkapäivä. Kävin ennen kotiinlähtöä vielä kysymässä tarviiko jotain ja toivottamassa hyvää jatkoa. Olin jo lähdössä kun se sanoi, että kun kerran ei nähdä enää niin kehtaan sanoa, että olis ollut kiva päästä vielä kerran suihkuun sun kanssa. Hetken mielijohteesta sanoin, että voin vielä viedä. Vähän siellä suihkussa alkoi jo hirvittää, että mihinkähän tässä nyt mukaan lähti ja kuinka paljon muutakin kun pesut tuo tuossa odottaa. Oli kuitenkin hyvin herrasmies. Sanaakaan ei vaihdettu ja kun ei yrittänyt muhun juuri koskea, oli helpompi rentoutua ja viedä tilannetta eteenpäin omalla mukavuusalueella. Oli mun otteet pestessä vähän hyväilevämmät kun ihan asiallista olis ollut, mutta ei siinä mitään käteenvetoja kyllä tapahtunut. Kun päästiin takaisin huoneeseen ja oltiin siinä takaisin sänkyyn auttaessa niin lähekkäin, poika antoi suukon ja kiitti, mutta muuta ei tapahtunut eikä enää sen jälkeen nähty. Myöhemmin mietin tapahtumia lämmöllä jonkun aikaa ja toivoin, että se toi edes jotain iloa pojankin sairaalajaksoon eikä ollut haaveilemaansa suihkuun kovin pettynyt. Vaikka aika kesy tapahtuma oli, niin kyllä se ammattietiikan suhteen sen verran väärältä tuntui, etten ole tätä koskaan kehdannut kenellekään tunnustaa. Enkä muutenkaan, koska seurustelin jo silloin mieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:10"]
[/quote]
KYllä lääkäripanot käytännössä kuulostaa totisen kuvitteluhommilta koska harva lääkäriksi lukenut alkaa uraansa uhraamaan kaiken sen opiskelun jälkeen panon takia josta varmasti sana kiertää vaikka mitä vannoisi
Muistan ekan gynekäyntini 17-vuotiaana, luulin kanssa että se gynegologi olisi ollut nainen. Minua tuli siis kysymään naispuoleinen hoitaja ja ajattelin rentona että huh onneksi ei tarvii kenenkään miehen tutkittava olla.
No sitten siellä huoneessa odotti nuori ja komea mieslääkäri! Menin vähän paniikkiin siinä mutta onneksi tämä mies oli hyvin ymmärtäväinen ja hienovarainen. Oli tosi vaikeaa rentoutua kun se lääkäri oli niin hyvännäköinen. :D
"Mitä tarkoitit tuolla kommentilla? En ole ainoa vaikka ei se yleistä olekaan. N31"
Sitä, että sulle sitä tapahtuu seksin saralla mahdollisia ja mahdottomia asioita uskomattoman paljon, tai ainakin käyttämällesi nimimerkille. Sun elämä on pelkkää panemista, pillu huutaa hoosiannaa jos et ole tuntiin saanut jotain sinne sisään. Välillä pitää oiken miehesi käsi tunkea sinne kyynärvartta myöten.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 05:42"]"Mitä tarkoitit tuolla kommentilla? En ole ainoa vaikka ei se yleistä olekaan. N31"
Sitä, että sulle sitä tapahtuu seksin saralla mahdollisia ja mahdottomia asioita uskomattoman paljon, tai ainakin käyttämällesi nimimerkille. Sun elämä on pelkkää panemista, pillu huutaa hoosiannaa jos et ole tuntiin saanut jotain sinne sisään. Välillä pitää oiken miehesi käsi tunkea sinne kyynärvartta myöten.
[/quote]
Tiedoksesi: käsi ei mene pilluun kyynärvartta myöden. Pillussa ei katsos millään riitä syvyys:)
Paljon on sattunut ja tapahtunut kyllä seksin saralla minulle, mutta nytkin heräsin ihan tyytyväisenä uuteen päivään vaikka en olekaan saanut kikkeliä (tai mitään muutakaan) pilluuni yli vuorokauteen. Hyvää huomenta vain kaikille muillekin:)
N31
Kyllä se sulla tuntuu menevän. Minkä vuoksi nostat peukkua omille sairaille kirjoituksillesi? Ai niin, ethän se sinä ole, vaan joku muu. Vähän samaan tapaan kuin että ei ne meidän kakarat vaan....
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:44"]Kyllä se sulla tuntuu menevän. Minkä vuoksi nostat peukkua omille sairaille kirjoituksillesi? Ai niin, ethän se sinä ole, vaan joku muu. Vähän samaan tapaan kuin että ei ne meidän kakarat vaan....
[/quote]
Tämä on seksipalsta! Miksi käyt täälä, jos kaltaisteni kirjoitukset ahdistavat? Fistaukseen olet tarttunut vaikka ei edes ollut tämän ketjun aihe. Mikä siinäkin ahdistaa? Tavallista seksiä. Älä lue palstaa, jos ahdistut lukemastasi. Käy vaikka kirjastossa mieluumin.
N31
Pikkasen peukkua ylös taas omalle kirjoitukselle ja peukkua toiselle alas kun ollaan eri mieltä. Eiks je?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:40"]Pikkasen peukkua ylös taas omalle kirjoitukselle ja peukkua toiselle alas kun ollaan eri mieltä. Eiks je?
[/quote]
Pakko sinua on alapeukuttaa, kun ei ole keskisormea. Ja eikös se ole koko jutun idea, että näytetään peukulla oliko kommentti hyvä vai huono?
N31
Joo, näinhän se sitten kai on. Ehkä mä sitten olen katkera, kun oma muija ei ole tuollainen kiimaa heruava kuumapillu.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:13"]Joo, näinhän se sitten kai on. Ehkä mä sitten olen katkera, kun oma muija ei ole tuollainen kiimaa heruava kuumapillu.
[/quote]
Ehkä sitten olet katkera... tai vain sarkastinen. Sillehän minä en mitään voi millaisen eukon olet itsellesi valinnut. Mutta toisten nimittely sairaaksi heidän seksuaalisten mieltymysten tai aktiviteetin perusteella on vähintäänkin ajattelematonta.
N31
Vierailija kirjoitti:
Joo, näinhän se sitten kai on. Ehkä mä sitten olen katkera, kun oma muija ei ole tuollainen kiimaa heruava kuumapillu.
Heh, menikö tunteisiin?
Ei ole suotavaa, vapaa-ajalla tapaaminen on eri asia.
Moni mies tuntuu eri keskustelupalstoilla kysyvän, tuleeko miespotilaissa vastaan isoaseisia miehiä.