Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa lähteä Suomesta lätkimään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin?

Vierailija
2/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sitten takaisin maitojunalla kun sairastuu vakavasti ja tarvitsee kalliita hoitoja tai laitospaikan kun "mulle veronmaksajana kuuluu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:18"]Juu ja sitten takaisin maitojunalla kun sairastuu vakavasti ja tarvitsee kalliita hoitoja tai laitospaikan kun "mulle veronmaksajana kuuluu"
[/quote]

Esim. Thaimaassa on parempi lääketiede kuin täällä ja vakuutusmaksuista hoidot maksetaan.

Vierailija
4/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:18"]Juu ja sitten takaisin maitojunalla kun sairastuu vakavasti ja tarvitsee kalliita hoitoja tai laitospaikan kun "mulle veronmaksajana kuuluu"
[/quote]

Esim. Thaimaassa on parempi lääketiede kuin täällä ja vakuutusmaksuista hoidot maksetaan.
[/quote]sitten pitää vaan maksaa se vakuutus mutta eipä nuo lähtivät taida olla siihen valmiita

Vierailija
5/5 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisinkin ottaa ja jättää tän maan taakseni!! En ole tyytyväinen täällä laisinkaan. Valitettavsti en voi lähtö päätöstä tehdä, sillä velvollisuus pitää minut täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän