Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseruskettavan haittavaikutukset? Tuleeko teille huono olo?

Vierailija
23.02.2015 |

Onko teillä mitään vaikutuksia itseruskettavasta? Jotenkin mulle aina tulee yön aikana huono olo, jos olen laittanut itseruskettavaa ja päivällä huippaa.. onko normaalia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu jostain muusta :D oon tunkenu itteeni varmaan jokaista tököttiä ja ei yhtään mitään vaikutuksia. Vaikka olen moniallergikko. Vai onko tää porvoosta kirjoitettu avmamma propaganda jonka tarkoitus on pelotella muita olemaan käyttämättä itseruskettavaa, koska itsellä ei ole siihen varaa?

Vierailija
2/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miks yhdistän aina huonon olon itseruskettavaan. Jostain syystä aina silloin kuin laitan on huimausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt johtuu paha olo jostain muusta tai kuvittelet vaan :D itseruskettava on täysin turvallista eikä aiheuta mitään tuollaista. Vaikuttava aine on sokeria.

Vierailija
4/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös iho on jotenkin kuuma silloin. ehkä vaan olen allerginen sitten.

Vierailija
5/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee myös paha olo siitä.

Vierailija
6/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:02"]

Mulla myös iho on jotenkin kuuma silloin. ehkä vaan olen allerginen sitten.

[/quote]

Kyllä on mahdollista että itseruskettavien aktiivisesta aineesta DHEA:sta tulee kosketusallergiaa, vaikka harvinaista se onkin.

"Keinorusketuksen tehoaine edellä mainituissa kosmeettisissa valmisteissa on dihydroksiasetoni, DHA. Se on kolme hiiliatomia sisältävä sokeri, joka maistuu makealta, ja sitä voidaan käyttää jopa makeutusaineena. DHA-sokeri tarttuu ihon sarveiskerrokseen, keratiiniin, ja värjää sen.

DHA ei ole millään lailla myrkyllinen. Sitä syntyy yleisesti kasvi- ja eläinkunnassa, myös ihmisessä sokeriaineenvaihdunnan välituotteena. Ihmisen ihossa DHA:ta on luonnostaan niin vähän, ettei se ota osaa rusketuksen syntyyn. Joidenkin mainosten mukaan keinorusketusaineiden DHA on peräisin sokerijuurikkaasta tai sokeriruo'osta, mutta todellisuudessa aine lienee tehty glyserolista jossakin kemian tehtaassa. DHA ei ärsytä, mutta kosketusallergiaa sen on kuvattu aiheuttaneen satunnaisesti."

Vierailija
7/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hajuherkkä migreenin takia ja jos meinaa laatta lentää itseruskettavan takia niin se johtuu tuotteen hajusta, ei mistään kemikaalimyrkytyksestä... SIM-merkillä on Solstice-niminen itseruskettava spray, josta ei haista DHA:n hajua, vaikka olisi nenä kiinni ihossa.

Vierailija
8/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa kun tulee usein siitä hieman kuumeinen olo ja ihokin tuntuu tosi kuumalta... 

Vierailija
9/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hajusta tulee pahaolo, muusta ei

Vierailija
10/10 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on oksettava:(