Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro huolesi

Vierailija
23.02.2015 |

Jaa surusi, huolesi tai murheesi. Avaudu oikein kunnolla. Autetaan toisia, keskustellaan ja tehdään tästä päivästä, viikosta ja elämästä parempi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä omia vanhempiani. Asun monen sadan kilometrin päässä heistä. Muutin miehen perässä noin vuosi sitten tänne kauas, toiselle puolelle suomea. Käyn vanhemmillani lähes joka kuukausi. Silti ikävä ja kaipuu vaivaa usein.

Rakastan miestäni ja hänen kanssa viihdyn. Hänellä on täällä hyvä työ, siksi emme voi muuttaa sinne. Minäkin opiskelen täällä. Olisin kuitekin heti valmis muuttamaan sinne. En halua jättää miestäni. Olen kuitenkin miettinyt että mitä jos lähden. Olenko kuitenkaan onnellinen lähellä perhettä. Kaukana miehestä tai ilman häntä. Menettäisin tärkeän ihmisen ikävän takia.

Mielessä pyörii kaikki huolet vanhemmista ja veljestä. Tuntuu että menetän jotain kun en ole heidän lähellä. Mietin että mitä jos saamme lapsia, näkeekö he isovanhempiaan usein ? Mitä jos tulee ero, jos meillä on lapsia joudunko loppuelämän asumaan täällä? Miksi mietin edes tällästä. Ihan järjetöntä.

Vierailija
2/2 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:36"]Minulla on ikävä omia vanhempiani. Asun monen sadan kilometrin päässä heistä. Muutin miehen perässä noin vuosi sitten tänne kauas, toiselle puolelle suomea. Käyn vanhemmillani lähes joka kuukausi. Silti ikävä ja kaipuu vaivaa usein.

Rakastan miestäni ja hänen kanssa viihdyn. Hänellä on täällä hyvä työ, siksi emme voi muuttaa sinne. Minäkin opiskelen täällä. Olisin kuitekin heti valmis muuttamaan sinne. En halua jättää miestäni. Olen kuitenkin miettinyt että mitä jos lähden. Olenko kuitenkaan onnellinen lähellä perhettä. Kaukana miehestä tai ilman häntä. Menettäisin tärkeän ihmisen ikävän takia.

Mielessä pyörii kaikki huolet vanhemmista ja veljestä. Tuntuu että menetän jotain kun en ole heidän lähellä. Mietin että mitä jos saamme lapsia, näkeekö he isovanhempiaan usein ? Mitä jos tulee ero, jos meillä on lapsia joudunko loppuelämän asumaan täällä? Miksi mietin edes tällästä. Ihan järjetöntä.

[/quote]

Yritä ajatella positiivisia asioita. Pääset kyläilemään heillä. Se varmasti tuntuu aina kivalta lähteä sinne. Sitä arvostaa varmasti eritavalla kuin ennen. Ei arvostaisi samalla lailla jos aina olisi siellä. Voit soittaa aina heille.

Näet heitä kuitenkin kohtuu usein. Eikö he voi tulla sinunkin luoksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla