Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni epäillään ihosyöpää: ahdistaa!

Vierailija
27.11.2021 |

Selkään ilmestyi kuukausi sitten huomasi pienen patin, kuin finnin, joka sittemmin rupeutui keskeltä, eikä ole parantunut. Nyt tutkimukset alussa ja epäily ihosyövästä. Tämä kaikki tullut niin ”puun takaa”, että pää ei pysy mukana tai sitten olen shokissa. Ikäänkuin aivot ei toimi, vaikka yritän ajatella asiaa niin en hahmota sitä. Ihomuutos patti näyttää tosi paljon samalta, kuin okasolusyöpä kuvissa. Välillä ahdistaa ja itkettää, kun tulee mieleen jos rakas mieheni kuolisi (pitkä hyvä suhde ollut) ja miten osaisin jatkaa elämää yksin, kun ollaan oltu yhdessä 24/7 kohta 12 vuotta. Täytyy rukoilla ja toivoa, että jos on syöpä niin olisi paikallinen, eikä levinnyt minnekään ja leikkaus pelastaisi mieheni. Ihan epätodellinen olo, kun niin yhtäkkiä tulee tällainen tilanne eteen.
Nainen 44v

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava ihosyöpä saadaan melkein aina kokonaan pois. Tämä selviää helposti netistä, jota miehesi varmaan osaa käyttää. 

Vierailija
2/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ystävältäni hoidettiin kovin kuvatun kuuloinen luomi otsasta. Oli syöpää ja kaikki syöpä saatiin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkava ihosyöpä saadaan melkein aina kokonaan pois. Tämä selviää helposti netistä, jota miehesi varmaan osaa käyttää. 

Olenkin itse lueskellut, että onneksi jos ajoissa pääsee hoitoon niin suurella todennäköisyydellä paranee leikkauksella. Mutta tietysti sitä alkaa panikoimaan, että mitä jos juuri miehelläni on joku harvinaisempi, ärhäkkä muoto, joka lähettää nopeasti etäpesäkkeitä tai jotenkin olisi jo levinnyt. Hyi, miten kauheaa odottaa tutkimuksia. Ja vielä näin joulun alla. Mies itse ei halua lukea nettiä vaan sanoo, että kuuntelee sitten mitä lääkäri sanoo.

-Ap

Vierailija
4/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin ihosyöpä päästäni vuosi sitten ilman mitään ongelmia. Paikalla on vain 2 euron kolikon kokoinen karvaton ihosiirrännäinen. Menen tarkastukseen kuukauden kuluttua ja voin hyvin!

Vierailija
5/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä ystävältäni hoidettiin kovin kuvatun kuuloinen luomi otsasta. Oli syöpää ja kaikki syöpä saatiin pois.

Hienoa, kiva kuulla! Oi, kun meillekin kävisi yhtä hienosti! Kaikkea hyvää sinun ystävälle!

-Ap

Vierailija
6/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin itse lueskellut, että onneksi jos ajoissa pääsee hoitoon niin suurella todennäköisyydellä paranee leikkauksella. Mutta tietysti sitä alkaa panikoimaan, että mitä jos juuri miehelläni on joku harvinaisempi, ärhäkkä muoto, joka lähettää nopeasti etäpesäkkeitä tai jotenkin olisi jo levinnyt. Hyi, miten kauheaa odottaa tutkimuksia. Ja vielä näin joulun alla. Mies itse ei halua lukea nettiä vaan sanoo, että kuuntelee sitten mitä lääkäri sanoo.

-Ap

Toivottavasti hän pääsee leikkaukseen nopeasti. Nykyään se ei ole varmaa.

Vierailija
7/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta leikattiin ihosyöpä päästäni vuosi sitten ilman mitään ongelmia. Paikalla on vain 2 euron kolikon kokoinen karvaton ihosiirrännäinen. Menen tarkastukseen kuukauden kuluttua ja voin hyvin!

Mahtavaa! Kiitos, kun kerroit ja kaikkea hyvää ja hyvää vointia elämääsi!

-Ap

Vierailija
8/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestanne, että asiat kääntyy parhain päin. 🙏

Vierailija
9/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Toivottavasti hän pääsee leikkaukseen nopeasti. Nykyään se ei ole varmaa.

Niinpä. Sitä itsekin jännään. Kun vielä

asutaan täällä ”tuppukylällä”.

-Ap

Vierailija
10/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestanne, että asiat kääntyy parhain päin. 🙏

Kiitos paljon sinulle! Otamme rukouksen kiitollisena vastaan 🙏🏻❤️

Vierailija
11/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mulla...

finniksi tms ja okasolusyöväksi luulin, mutta melanooma.

Laajennusleikkausta ym. odottelen.

Alku oli shokki ja kaikkea noita ajatuksia, mutta...

parempi nyt ajoissa/aikasemmin löytää se kuin myöhemmin.

Pitää yrittää luottaa tulevaan, vaikka en ihmettele vaikka onni ei olisi tässäkään puolellani.

N44

Vierailija
12/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei okasolusyöpä ole kauhean agressivinen. Melanooma on.

Vierailija
13/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiomaisella todettiin Mcc ja menehtyi parissa kuukaudessa. Ei kaikki ihosyövät ole pikku leikkauksella hoidettavissa.

Vierailija
14/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin mulla...

Pitää yrittää luottaa tulevaan, vaikka en ihmettele vaikka onni ei olisi tässäkään puolellani.

N44

Voi, että iso osanotto ja paljon jaksamista sinulle! Ikäviä juttuja nämä. Eihän sitä tosiaan vielä tiedä yhtään mikä minunkin miehellä on, kun ei ole vielä tutkittu. Toivon sinulle kaikkea parasta ja voimia elämääsi. (Olen itsekin sairastanut erilaisen syövän lähes 10 vuotta sitten)

-Ap

Vierailija
15/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei okasolusyöpä ole kauhean agressivinen. Melanooma on.

Okasolysyöpä on paikallinen.

Melanoomaa on eri asteisia.

Vierailija
16/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiomaisella todettiin Mcc ja menehtyi parissa kuukaudessa. Ei kaikki ihosyövät ole pikku leikkauksella hoidettavissa.

Ei missään nimessä olekaan kaikki helposti hoidettavissa. Se on niin, minkä diagnoosin saa. Jotkut on näitä helpompia ja muutamat paljon pahempia. Osanotto ja voimia sinulle elämään!

-Ap

Vierailija
17/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin mulla...

N44

Voi, että iso osanotto ja paljon jaksamista sinulle! Ikäviä juttuja nämä. Eihän sitä tosiaan vielä tiedä yhtään mikä minunkin miehellä on, kun ei ole vielä tutkittu. Toivon sinulle kaikkea parasta ja voimia elämääsi. (Olen itsekin sairastanut erilaisen syövän lähes 10 vuotta sitten)

-Ap

kiitos, samoin sinne.

N44

Vierailija
18/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kaikkea löydä ja  pidä uskoa mitä netissä on,

kuten juuri ihosyöpäkuvia että mikä on terve ihomuutos...

tuollainen finnimäinen muutos on helposti kuvattu hyvänlaatuiseksi, mutta onkin pahanlaatuinen.

Vierailija
19/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi viimeistään nyt lopettaa tupruttelun.

Vierailija
20/21 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistushullu taas vauhdissa

Sinä se jaksat aina kirjoittaa tuon saman lauseen, joka ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän