Painonpudotuksesta kysymys
Olen 160 cm pitkä ja painoa löytyy 76 kg. Jos vedän tiukalla ruokavaliolla niin paljonkohan on mahdollista pudottaa painoa elokuuhun mennessä? Häät silloin tiedossa.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:39"]
Terveellinen kotiruoka on kasvikset ja vähärasvainen liha sekä vähän hiilareita. Esim. lounaalla lohta (lohi toki ei ole vähärasvaista, mutta sillointällöin syötynä ihan ok) ja uunijuureksia ja päivällisellä vähän pastaa sekä itsetehtyä bolognesekastiketta sekä salaattia. Aamupala, välipala ja iltapala proteiini painnotteisesti.
[/quote]
Ehkä sun kannattaisi vielä hankkia tietoa terveellisestä ravinnosta.
[/quote]
Mikä tuossa ei sinusta ole terveellistä?
No laitan tähän esimerrkipäivän:
Aamu; n. 1dl puuroa, n.2dl rahkaa ja marjoja sekaisi.
Lounas: N. 100g lohta , kasviksa esim. Paprika,sipuli,kesäkurpita, parsakaali. Nöihin pikkuisen öljyä,suolaa ja pippuria ja uuniin.
Välipala: Raejuustoa ja appelsiinikuutioita sekaisin.
Päivällinen;
N.100g naudan vähärasvaista jauhelihaa, tomaateista ja vedestä keitetty bolognesekastike sekä n. 1dl. Keitettyä pastaa. Valmiiseen kastikkeeseen lisään öljyä.
Iltapala: N. 200g rahkaa, marjoja, vehnäleseitä ja blenderillä pirtelöksi. Jos haluaa löysempää niin voi lisätä mehukeittoa, vettä tai maitoa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:51"]
Mä oon ollut nyt 27.12.2014 asti dieetillä ja alkupaino oli noin 76kg (pituus 167cm) ja eilen vaaka näytti 65,9kg eli 10kg tippunu vajaassa 2kk:ssa. Ja tarkotus olis tiputtaa vielä toinen 10kg. Ja tarkoitus tosiaan olis että elokuuhun mennessä oltais tavoitepainossa. En koe tätä minään ongelmana. 4krt viikossa jumppa (bodypump, combat, kahvakuula, cxworxs, jne) hiilarit minimiin. Paljon protskua ja kasviksia. Kalorit maks. 1200kcal/pv ja kerran viikossa tai kahdessa herkkupäivä :)
[/quote]
Hienoo!! Itsekin jumppailen, en kyllä aio laihduttaa enää, mutta miten jaksat jumpata 1200 kalorilla? Mua alkaisi aina pyrörryttää :D
Tosi hyvin oon jaksanu. Syöm yleensä päivällisen 2 tuntia ennen kuin lähden jumppaan ja vielä kupin kahvia noin tunnin aikasemmin eli se kofeiini piristää myös aika kivasti :) ja haluan siis vielä lisätä että juo vettä!! Itellä menee helposti 4-5 litraa päivässä ja heti huomaan että jos en oo juonu riittävästi niin hirveä nälkä ja mieliteot! T. 22
ei tartte olla tiukkakaan laihdutus kun saa kilon per viikko painoa pois.
Mä oon ollut nyt 27.12.2014 asti dieetillä ja alkupaino oli noin 76kg (pituus 167cm) ja eilen vaaka näytti 65,9kg eli 10kg tippunu vajaassa 2kk:ssa. Ja tarkotus olis tiputtaa vielä toinen 10kg. Ja tarkoitus tosiaan olis että elokuuhun mennessä oltais tavoitepainossa. En koe tätä minään ongelmana. 4krt viikossa jumppa (bodypump, combat, kahvakuula, cxworxs, jne) hiilarit minimiin. Paljon protskua ja kasviksia. Kalorit maks. 1200kcal/pv ja kerran viikossa tai kahdessa herkkupäivä :)