Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudotuksesta kysymys

Vierailija
23.02.2015 |

Olen 160 cm pitkä ja painoa löytyy 76 kg. Jos vedän tiukalla ruokavaliolla niin paljonkohan on mahdollista pudottaa painoa elokuuhun mennessä? Häät silloin tiedossa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5-10 kg. Mut vaatii kyllä kurinalaista työtä. Puoli vuotta menee nopeasti. Käy salilla, muokkaat samalla lihaksia :)

Vierailija
2/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli melkein sama lähtötilanne. Lokakuun puolesta välistä nyt -12 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaanko noin vähän ehtii pudottaa? Kuvittelin sen olevan enemmänkin. Liikkua on tarkoitus myös.

Vierailija
4/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten kovasti haluat laihtua ja tehdä duunia sen eteen. Luulisin että tuo 20kg on hyvinkin mahdollista. Tsemii! :D

Vierailija
5/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:59"]

Olen 160 cm pitkä ja painoa löytyy 76 kg. Jos vedän tiukalla ruokavaliolla niin paljonkohan on mahdollista pudottaa painoa elokuuhun mennessä? Häät silloin tiedossa.

[/quote]

Mikset vetäisi Nutrilett-kuuria. Sillä saat pois puolisentoista kiloa viikossa. 

Vierailija
6/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:59"]

[/quote]

Mikset vetäisi Nutrilett-kuuria. Sillä saat pois puolisentoista kiloa viikossa. 
[/quote]

Ei todellakaan kannata nälkiinnyttää itseään nutriletteilla, terveelliset elämäntavatvkunniaan! Kaiken maailman pikakuurit ovat ihan höpöhöpöjuttuja.

Vierailija
7/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on 170/77 lähtenyt 4kg _nesteitä_ viikossa jo niukkakalorisella. Joten jos jos todella tiukkana pystyt olemaan niin kyllä sä tuloksiakin saat nopeasti.

Vierailija
8/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:27"]Riippuu miten kovasti haluat laihtua ja tehdä duunia sen eteen. Luulisin että tuo 20kg on hyvinkin mahdollista. Tsemii! :D
[/quote]

Ja sit lisäks tähän paljon kanaa, lisää kanaa ja vitusti kanaa. Ja kasviksii tietysti. Tuna on kans jees. Kalaa nam! Ja kerran viikkoo kunnon bulkkipäivä. Ei saa rääkätä itseensä liikaa. :D

Vierailija
9/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämäkin tosissaan yritti, puolen vuoden tuloksena alle neljä kiloa.

http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1424573827780.html

Vierailija
10/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan kilon viikossa, eli pikaisen laskun mukaan voisit elokuun alussa painaa noin 50 kiloa.

Vierailija
12/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:55"]

Parhaimmillaan kilon viikossa, eli pikaisen laskun mukaan voisit elokuun alussa painaa noin 50 kiloa.

[/quote]

Mutta käytännössä tuskin onnistuu. Tulee kuitenkin kausia, jolloin paino ei putoa.

Vierailija
13/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:59"] Olen 160 cm pitkä ja painoa löytyy 76 kg. Jos vedän tiukalla ruokavaliolla niin paljonkohan on mahdollista pudottaa painoa elokuuhun mennessä? Häät silloin tiedossa. [/quote] Mikset vetäisi Nutrilett-kuuria. Sillä saat pois puolisentoista kiloa viikossa.  [/quote] Ei todellakaan kannata nälkiinnyttää itseään nutriletteilla, terveelliset elämäntavatvkunniaan! Kaiken maailman pikakuurit ovat ihan höpöhöpöjuttuja.

[/quote]

Miten niin, ihan tutkittuja ratkaisuja joita käytetään myös sairaaloiden painonhallintaryhmissä. Itse laihdutin kolme vuotta sitten nopeasti pelkkää Nutrilett VLCD suklaapirtelöä syöden 16 kg, eikä mitään haittaa ole ollut kuurista eikä paino ole sen jälkeen tullut takaisin.

t. se Nutrilettia ehdottanut.

Vierailija
14/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:59"] Olen 160 cm pitkä ja painoa löytyy 76 kg. Jos vedän tiukalla ruokavaliolla niin paljonkohan on mahdollista pudottaa painoa elokuuhun mennessä? Häät silloin tiedossa. [/quote] Mikset vetäisi Nutrilett-kuuria. Sillä saat pois puolisentoista kiloa viikossa.  [/quote] Ei todellakaan kannata nälkiinnyttää itseään nutriletteilla, terveelliset elämäntavatvkunniaan! Kaiken maailman pikakuurit ovat ihan höpöhöpöjuttuja.

[/quote]

Miten niin, ihan tutkittuja ratkaisuja joita käytetään myös sairaaloiden painonhallintaryhmissä. Itse laihdutin kolme vuotta sitten nopeasti pelkkää Nutrilett VLCD suklaapirtelöä syöden 16 kg, eikä mitään haittaa ole ollut kuurista eikä paino ole sen jälkeen tullut takaisin.

[/quote]

Joo, toimii ehkä silloin, jos aloituspainona on jotain, mikä viittaa sairaalloiseen ylipainoon tai ainakin reiluun ylipainoon. Silloin tuommoinen kuuri on hyvä startti painonpudotukseen. Paino tippuu nopeasti, se tietysti motivoi ja helpottaa jo jonkun verran olemistakin.

Mutta jos haluaa pudottaa painoa TERVEELLISESTI ja omaksua järkeviä syömistottumuksia, pitää tehdä kantavampia päätöksiä omien terveystottumuksien eteen. Silloin on helpompaa myös hallita omaa painoaan. Plus jos meinaa jaksaa urheilla samaan aikaan, pitää syödä kunnolla. Kaikki herkut pois, sokeri minimiin, terveellistä kotiruokaa, ruokailut useasti päivän aikana. Ap voi varmasti saada vartalonsa hyvään kuosiin kesäksi. Mutta suosittelen tekemään sen järkevästi, jotta kilot pysyvätkin poissa. t. Se Nutrilettin tyrmännyt

Vierailija
15/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oli jutan häädietillä enenn häitäni. Tosi hyvin tippui paino. Suosittelen.

Vierailija
16/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:23"]

[/quote]

[/quote]

Joo, toimii ehkä silloin, jos aloituspainona on jotain, mikä viittaa sairaalloiseen ylipainoon tai ainakin reiluun ylipainoon. Silloin tuommoinen kuuri on hyvä startti painonpudotukseen. Paino tippuu nopeasti, se tietysti motivoi ja helpottaa jo jonkun verran olemistakin.

Mutta jos haluaa pudottaa painoa TERVEELLISESTI ja omaksua järkeviä syömistottumuksia, pitää tehdä kantavampia päätöksiä omien terveystottumuksien eteen. Silloin on helpompaa myös hallita omaa painoaan. Plus jos meinaa jaksaa urheilla samaan aikaan, pitää syödä kunnolla. Kaikki herkut pois, sokeri minimiin, terveellistä kotiruokaa, ruokailut useasti päivän aikana. Ap voi varmasti saada vartalonsa hyvään kuosiin kesäksi. Mutta suosittelen tekemään sen järkevästi, jotta kilot pysyvätkin poissa. t. Se Nutrilettin tyrmännyt

[/quote]

Mikä on terveellinen kotiruoka? Miksi pitäisi syödä monta kertaa päivässä?

Vierailija
17/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet herkuttelija, se vaatii suurta itsehillintää.

Itse sain 7 kg 4 kuukaudessa, joten reilu kymppi 6 kk:ssa on ihan mahdollinen.

Mulla se vaati säännölliset ruokailut 3-4 tunnin välein, ei mitään suuhun ruokailujen välillä. Herkuille nollatoleranssi. Söin tavallista kotiruokaa ja runsaasti kasviksia. Liikuntaa lisäsin, esim jumppamatkat pyöräilin, lasten kanssa käytiin uimassa ja retkeilemässä yms.

Oli vaikeeta, kun tuliaiskarkkeja ei voinut syödä. Muu perhe meni nälissään heseen, minä odotin kotiin asti kun ei ollut vielä ruoka-aika.

Vierailija
18/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen kotiruoka on kasvikset ja vähärasvainen liha sekä vähän hiilareita. Esim. lounaalla lohta (lohi toki ei ole vähärasvaista, mutta sillointällöin syötynä ihan ok) ja uunijuureksia ja päivällisellä vähän pastaa sekä itsetehtyä bolognesekastiketta sekä salaattia. Aamupala, välipala ja iltapala proteiini painnotteisesti.

Vierailija
19/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:39"]

Terveellinen kotiruoka on kasvikset ja vähärasvainen liha sekä vähän hiilareita. Esim. lounaalla lohta (lohi toki ei ole vähärasvaista, mutta sillointällöin syötynä ihan ok) ja uunijuureksia ja päivällisellä vähän pastaa sekä itsetehtyä bolognesekastiketta sekä salaattia. Aamupala, välipala ja iltapala proteiini painnotteisesti.

[/quote]

Ehkä sun kannattaisi vielä hankkia tietoa terveellisestä ravinnosta.

Vierailija
20/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5kg-1kg/vk

Pari litraa vettä vuorokaudessa, jokaisella ruualla kasviksia ja proteiinia, hyviä rasvoja ja hiilarit minimiin, max 1500kcal/vrk. Harrasta pari kertaa viikossa pyöräilyy/juoksuu/uintii, parina päivänä nostele painoja/kyykkää/vatsarutistuksia.. Älä unohda lepopäivää!

On sulla mahdollisuus, mutta riittääkö itsekuri?

t. -20kg 10kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi