Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui, kysyi mikä on hänessä seksikkäintä

Vierailija
23.02.2015 |

Ja kiihottavinta. Kysyi mitä mietin hänessä jos runkkaan ja sitä mikä hänessä kiihottaa. Vastaain rehellisesti, että pillu ja sen tuoksu ja märkyys.
Ja suuttui tuosta! Vittu!

T Mies

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset osataan olla mainioita :D

Vierailija
2/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:08"]Me naiset osataan olla mainioita :D
[/quote]
Olin just vastaamassa samoin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohon olisi varmaankin pitänyt vastata että hänen loista älynsä, on se kaikkein seksikkäin piirre.

Mä tosin olisin voinut loukkaantua siitä vastauksesta.

Vierailija
4/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vastaushan tuo oli. Vastauksen jälkeen meillä poljettaisiin ainakin entistä enemmän. N40

Vierailija
5/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisit sinä hiukan korjata sanomalla, että et tullut ajatelleeksi asiaa kuin siltä kannalta, että hänellä tosiaan on ihana pillu. Mutta että on hän siis kasvoiltaankin kaunis / hyvä peppu / sirot nilkat / valloittava hymy / ihanat hymykuopat tms.

Vierailija
6/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, yritä uudelleen! Vaimosi saa olla onnellinen kun nautit hänen aarteestaan ;);). Kyllä se kiihottaa häntäkin kun vaan oivaltaa sen. Me naiset halutaan et mies kiihottuu ja haluaa meitä kokonaisuutena eikä vaan ainoastaan pillua. Kävikö nyt niin? Otahan uusinta paremmalla onnella ja edelleen rehellisyydellä, se tärkeintä!

Vierailija
7/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odotti sulta jotain yltiöromanttista vastausta, kuten sun silmät ja ihanat rinnat ja plaa plaa... Rehellisyyttä ei näemmä arvosteta enää nykyään.. :/

Vierailija
8/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet tyhmä mies. Ei tuonkaltaiseen kysymykseen ole oikeata vastausta, vähiten rehellinen. Se pitää väistää. Olisit teeskennellyt vaikka selkänikaman luiskahdusta.

Vierailija
9/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kysyy heti mieheltä mikä mussa on seksikkäintä, no hän sanoi no vartalo kokonaisuutena. Sitten kun sanoin tästä ketjusta niin kyllä ehkä kiihottavinta on se pillu mutta seksikäs on väärä sana siihen. 

Vierailija
10/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:29"]

Kylläpä olet tyhmä mies. Ei tuonkaltaiseen kysymykseen ole oikeata vastausta, vähiten rehellinen. Se pitää väistää. Olisit teeskennellyt vaikka selkänikaman luiskahdusta.

[/quote]

Komppaan tätä. Kysymykseen ei ollut oikeata vastausta.

Vierailija
11/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun joskus teininä kyselin ensimmäiseltä poikaystävältäni että miksi hän ei koskaan kehu mun silmiä. Hän vastas: "no ku oon mä nätimpiäkin nähnyt" :D se on opettanut että turhaa vonkua mitään sellaista, mitä itse haluaisi kuulla laittamalla sanoja toisen suuhun. Me oltiin teinejä, mutta naurattaa edelleen. Ja toinen ei voi olla ajatustenlukija, se vaan ei ole mahdollista. Nykyosessä suhteessa onneksi saan joskus kuulla kivoja asioita, enkä kyllä mene kysymään mitään, minkä vastausta en halua kuulla ;)

Kehu ap sun naista vähän enemmän joskus, se vaan toimii :)

Vierailija
12/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä mä kehun miestäni kun on aihetta ja ilman taka-ajatuksia. Myös kulliansa, mutta ei se nyt ekana ole listan kärjessä. Harmi jos vaimossasi ei ole muuta silmiä/mieltä hivelevää kuin pimppi. Kertoo tosin ehkä myös sun kapasiteetista miehenä.

Vierailija
13/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:50"]

Ai, kyllä mä kehun miestäni kun on aihetta ja ilman taka-ajatuksia. Myös kulliansa, mutta ei se nyt ekana ole listan kärjessä. Harmi jos vaimossasi ei ole muuta silmiä/mieltä hivelevää kuin pimppi. Kertoo tosin ehkä myös sun kapasiteetista miehenä.

[/quote]

Mutta tuossahan kysyttiin yhtä asiaa. Huomaa pääte -käintä. Elimikä yksi asia on seksikkäintä.

Vierailija
14/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:50"]Ai, kyllä mä kehun miestäni kun on aihetta ja ilman taka-ajatuksia. Myös kulliansa, mutta ei se nyt ekana ole listan kärjessä. Harmi jos vaimossasi ei ole muuta silmiä/mieltä hivelevää kuin pimppi. Kertoo tosin ehkä myös sun kapasiteetista miehenä.
[/quote]
Muuta? Kysyttiin mikä on kaikkein seksikkäintä ja kiihottavintä. Pillu on tärkein juttu mitä mies naiselta saa ja haluaa.

Vierailija
15/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nainen tarkoitti tuolla kysymyksellä_ulkonäköään_, ei siihen voi vastata pillu tai jalkapohjat tms.

Vierailija
16/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:03"]Kyllähän nainen tarkoitti tuolla kysymyksellä_ulkonäköään_, ei siihen voi vastata pillu tai jalkapohjat tms.
[/quote]
Niin? Mitä väliä sillä on mitä nainen tarkoitti? Mieheltähän se asiaa kysyi.

Vierailija
17/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut kehua naapurin yh-äidin ominaisuuksia - sama reaktio

Vierailija
18/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:29"]

[/quote]

Komppaan tätä. Kysymykseen ei ollut oikeata vastausta.

[/quote]

Tarkennuskysymys: "Haluatko rehellisen, vai oikean vastauksen?"

Vierailija
19/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kysymyskään ei ollut yltiöromanttinen: mitä mietit, kun runkkaat... :D :D

Vierailija
20/45 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, korjaat nyt tuon kympin ohjeiden mukaan että kiihottavinta on se pillu, seksikkyydelle keksit jotain muuta, sanot vaikka että tissit tai perse tai sääret on seksikkäintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi