Mitä ihmettä tästä miehestä pitäisi ajatella?!
Tapasin pari viikkoa sitten baarissa todella mukavan oloisen miehen, jonka kanssa päädyin jatkoille hänen luokseen. Illan aikana hän kovasti kehui minua ihanaksi ja tunnusti että hän taitaa olla hieman ihastunut minuun. Ajattelin että hän haluaa vain seksiä ja yrittää kehuskella minkä ehtii. Osoitti mielestäni ihan oikeanlaista kiinnostusta kovastikkin, mutta ei varmaankaan mistään ihastumisesta vielä tuossa vaiheessa ollut kyse. Aamulla lähdin mitään sanomatta kotiini, kun mies nukkui. Otin myöhemmin yhteyttä facebookin kautta ja hän olikin kuulemma jo ehtinyt minua sieltä koko viikonlopun kalastaa tuloksetta.. Viikon verran ehdimme viestitellä ja mies antoi edelleen vahvan käsityksen jutuillaan ja hymiöillään siitä, että hän on kiinnostunut minusta.
Menin myöntämään miehelle, että tykkään hänestä kovin paljon. En tiedä onko/voiko se olla ihastumista, mutta hän on todella mukava ja hänen kanssa jutellessa tuntuu vaan niin kamalan hyvälle. Kerroin että olisi todella mukavaa nähdä uudestaan, koska meillä tuntuu synkkaavan tosi hyvin.. Mies vastasi, että ei hänestä kannata tykätä. Hän ei halua suhteeseen, eikä ylipäätänsäkkään mitään juttua kenenkään naisen kanssa??? Noh, ei siinä mitään. Sanoin, että no en minä tässä mitään häitä ollutkaan vielä suunnittelemassa ja on ihan ok, että nähtäisiin ihan pelkällä kaveripohjalla.. Ei hetkeen tämän jälkeen juteltu mitään, mies selvästi yrittänyt kai vältellä minun kanssa juttelua. Välillä ollaan kuulumisia vaihdeltu ja tulin kertoneeksi ohimennen että olen lähdössä ensiviikolla tekemään vähän mallin keikkaa mainoskuvauksiin ja vähän jännittää, sillä edellisestä kerrasta on jo aikaa.
Tämän jälkeen mies alkoi taas yhtäkkiä ''lämmetä'' ja juttelee normaalisti. Antaa taas sellaista kuvaa että häntä voisikin yhtäkkiä kiinnostaa jonkin sortin juttu minun kanssani ja kyselee että koska tavattaisiin????
Siis mitä? Miestä kiinnostaa, ei kiinnostakkaan ja nyt taas kiinnostaa?? Miten hän nyt yhtäkkiä taas innostui kamalasti minun seurastani, kun kuuli mitä teen työkseni.
Kommentit (6)
Liukas ja pintapuolinen ankerias, joita kannattaa välttää. Kyllä rehellinen mies kertoo mitä haluaa, jos ei ihan kaikki miehet osaa sanoin, niin käytöksellään. Ja harvempi normiälyinen varmaan tosissaan luulee, että muijat hääkelloja heti kilkuttelee. Vainu pääsystä julkkiksen peesiin, kuten 2 arveli.
No ei vaikuta kovin tasapainoiselta tai kiinnostuneelta. Siis äly hoi AP, eka lirkuttelee taukoamatta ja sitten menee vaikeaksi kun tuleekin vastakaikua? Pillun perässä tuo on.
Kuullostaa eräältä tutulta. Erittäin fiksu joo, mutta käyttää naista vain hauskanpitoon. Ensi viikolla taas uutta naista alle. Tekee kuulemma selväksi, ettei suhdetta tule, mutta varmaan antaa "löysiä", jos nainen epäröi... Nainen on ikäänkuin valloitus, jota piiritetään niin kauan, että "irtoaa", sen jälkeen kiinnostus lopahtaa. Aina on sitten näitä, jotka takertuvat ja luulevat, että pelissä on tunteet mukana. Heistä irti pääseminen vaatii sitten ylimääräistä työtä ja aikaa, joka on ikävästi pois panopuuhista. Elämäntapa se on tuokin. Kiinnostaa ei kiinnosta saattaa johtua siitä, että on muitakin virityksiä laitettava aluille yhtäällä, käytävä poimimassa työnhedelmät toisaalla ja empivät naiset tavallaan lämmittävät itse itsensä, kiinnostuvat, ihastuvat jne. Itse tätä taiturointia kateellisena hämmästelen, vaan ei se tunneihmiselle käy prostituoitukaan..
Uskomaton törppö joka juoksee pillun perässä.. Luulee hyötyvänsä jotakin siitä mikä olet työksesi jos on alkaa ystäväksi tai jotain enemmän. Ja nyt innostus heräsikin (luulee saavansa mainetta ja kunniaa)
Joko on hitaammin lämpeevää sorttia tai pintaliitäjä, joka sai vainun mallijutusta kuullessaan.