Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millanen ihminen ostaa hillfigeriä,ganttia yms lapsilleen?

Vierailija
22.02.2015 |

Täällä seudulla yksi rouva myy noita ja monta muutakin merkkivaatetta halvahkolla paikalisella facen kirppiksellä.  Hienojahan ne ovat mutta ei niitä oikeen ketään tunnu huutelevan. Joskun olen noita vaatteita uutena katsellut ja hinnat on kyllä tosi korkeita. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ne ovat ihan tavallisia merkkejä lapsillakin. Selkeä yhdistävä piirre ehkä on että myös vanhemmat käyttävät noita merkkejä. Moni hankii työmatkallaan halvalla.

Vierailija
2/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku höpsö. Noihan on usein jopa huonolaatuisia. Olen sen verran katsellut juurikin noiden merkkien vaatteita, että ihan ensimmäiseksi en ryntäisi ostamaan jos vähän enemmän rahaa olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kenellä ei ole pikkurahasta pulaa, ostaa nätin vatteen eikä välitä merkistä / hinnasta.

Vierailija
4/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin todella rikas, niin kyllä olis vaatteet merkkiä sukista lähtien, niin lapsilla kuin itsellä ja miehellä :-D

Vierailija
5/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla on varaa.

Vierailija
6/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen jaksaa kytätä, mitä toinen pukee päälleen?

Vierailija
7/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä. Oon kouluttamaton kotiäiti. Läskikin vielä.

Vierailija
8/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan usein hilfigerin tai espritin vaatteita yhdelle lapsista. Niiltä merkeiltä ollaan löydetty ainoat riittävän pehmeät ja semmoiset joissa ei saumat paina. Joskus gantiltakin löytyy hänelle sopivia ja satunnaisesti muistakin merkeistä.

Muillekin lapsille ostetaan semmoisia vaatteita mitä itse toivovat. Jokaisella on omat lempimerkkinsä.

Anteeksi jos aiheutan jollekin mielipahaa näillä vaatevalinnoilla.

En kuitenkaan myydä pieneksi jääneitä kirpparilla vaan lahjoitetaan pelastusarmeijalle tai uffille.

Vierailija
9/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:26"]Täällä seudulla yksi rouva myy noita ja monta muutakin merkkivaatetta halvahkolla paikalisella facen kirppiksellä.  Hienojahan ne ovat mutta ei niitä oikeen ketään tunnu huutelevan. Joskun olen noita vaatteita uutena katsellut ja hinnat on kyllä tosi korkeita. 
[/quote]
Mun mutsi ostaa meidän lapsille.

Vierailija
10/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan yleensä lahjaksi kun musta on kivan näkösiä. Monella on myös jenkeissä kaveri joka niitä lähettää tai roudaavat reissuiltansa. Mä ostan ihan tuosta ostoskeskuksen Gantista tai Stockalta.

Vierailija
11/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:21"]Joku höpsö. Noihan on usein jopa huonolaatuisia. Olen sen verran katsellut juurikin noiden merkkien vaatteita, että ihan ensimmäiseksi en ryntäisi ostamaan jos vähän enemmän rahaa olisikin.
[/quote]
No ei meidän ole olleet huonolaatuisia.

Vierailija
12/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:21"]Joku höpsö. Noihan on usein jopa huonolaatuisia. Olen sen verran katsellut juurikin noiden merkkien vaatteita, että ihan ensimmäiseksi en ryntäisi ostamaan jos vähän enemmän rahaa olisikin. [/quote] No ei meidän ole olleet huonolaatuisia.

[/quote]

Joku voi mieltää ohuen, pehmeän kankaan huonolaatuiseksi. Eihän semmoinen tietenkään yhtä kestävää olekaan kuin joku paksu, kovempi kangas.

Hyvä laatu taitaa tarkoittaa eri ihmisille eri asioita :)

Vierailija
13/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka matkustelee paljon usassa? Meillä on noita paljon, ovat usassa halpoja, ja lapset tykkäävät. Kivoja vahvoja perusvärejä, joista tykkään minäkin.

Vierailija
14/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Suurin osa tuon 9-v:n vaatteista on aina ollut Hilfigeriä, Timberlandia, Gantia, Ralph Laurenia, Calvin Kleiniä, Abercrombie & Fitch:iä, yms. Ovat olleet hyvälaatuisia ja ei nuo nyt niin kalliitakaan ole. Jenkeissä saman hintaisia kuin mitä täällä ostettuna H&M:n vaatteet. Miksi en ostaisi, jos on varaa?

Vierailija
15/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilfiger ja Gant ovat paitsi erittäin vanhoillisia merkkejä myös todella heikkolaatuisia hintaansa nähden.

Vierailija
16/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet aikuiset pitävät merkkiä olevia vaatteita laadukkaina. Jos on rikas, niin ostaa merkkiä vahingossakin, koska ei tarvitse ajatella rahaa. Kun ostaa itselleen vaatteita kalliilla ja laadulla, niin ostaa usein lapsellekin, kun ei ole tottunut halpohin merkkeihin.

Vierailija
17/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ostaisin jos olisi varaa!

Vierailija
18/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:31"]

No niin myönnän että tuo tuntuu oudolta tässä tuppukylässä. Kun kaikilla muilla on lindexin ja henkkamaukan vaatteita. Niin ilmeisesti he ovat rikkaita. Mutta jos olisin rikas niin en osaisi siltikään hassata tollaiseen rahaa. Musta se vaan on jotakin ihmeellistä "ökyilyä"

[/quote]

Jospa kyseisellä rouvalla on vaativa maku ja kykyä törsäillä? Ei kaikki ole samanlaisia, vaikka olisi rahaa enemmänkin käytössä vaan mennään järki ja käytännöllisyys edellä, kun hankitaan lastenvaatteita.

Vierailija
19/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:01"]

Hilfiger ja Gant ovat paitsi erittäin vanhoillisia merkkejä myös todella heikkolaatuisia hintaansa nähden.

[/quote]

Samaa mieltä tuosta laadusta. Hintaansa nähden tosi heikkolaatuisia. Kutistuvat pesussa tosi paljon. Olen lahjaksi saanut eikä tulisi mieleenkään ostaa itse.

Vierailija
20/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just baby diorin mun vauvalle :'D