Söin juuri perunamuusi-kalapaistosta. Oikeaa lohturuokaa. Mikä on sinun lohturuokasi?
Kommentit (25)
En lohduta enää itseäni ruualla, joten ruoka ei voi olla "lohturuokaa" minulle. Lapsuudessa kyllä tuputettiin milloin mitäkin vain siksi että tarvitsin lohtua: siis syliä, läsnäoloa ja ymmärtämistä, en ruokaa. Sairasta...
Vierailija kirjoitti:
Lasagne.
Tää. Mä kirjoitin kyseisen ruoan nimen ja kommenttini jäi odottamaan hyväksyntää 😅
Saisko ap ohjetta?
Minä rakastan hyvin haudutettua ja täyteläistä mannapuuroa+marjoja tai vaikka ihan vain voisilmällä😋.
Ja kaikki missä on paljon sulanutta juustoa on myös 😋.
Pasta. Lähes mikä tahansa käy. Paras on kana-herkkusieni-valkosipulituorejuusto-pasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kalaa?
En kehtaa sanoa. No, voin sanoa. Sanon kuitenkin, että se maistui tosi hyvälle. Mutta se oli seitä.
Vierailija kirjoitti:
Saisko ap ohjetta?
Minä rakastan hyvin haudutettua ja täyteläistä mannapuuroa+marjoja tai vaikka ihan vain voisilmällä😋.
Ja kaikki missä on paljon sulanutta juustoa on myös 😋.
Se oli päästä keksitty ruoka, vähän kuin paimenen paistos mutta vain seitillä ja perunamuusilla. Siinä oli myös maissia. Perunamuusissa oli pari munankeltuaista. Päällä juustoraastetta. ap
Seiti on hyvää! Lapsuudessa mun suosikkiruoka. Äiti laittoi kermakastikeessa missä oli pakastevihanneksia. Riisiä. Ketsuppia päälle. Se oli niin 70-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne.
Tää. Mä kirjoitin kyseisen ruoan nimen ja kommenttini jäi odottamaan hyväksyntää 😅
Se johtui vain viestin lyhyydestä, ei sanasta itsestään. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne.
No totta kai jäi odottamaan hyväksyntää! Lasagnehan kuulostaa ihan epäilyttävän rasistiselta... Hyi sinua, nyt loukkaannuin, kun menit tuollaisen sanan kirjoittamaan! Tunnen oloni ihan turvattomaksi tällä hetkellä. Olisit vaan kirjoittanut makaröönilaatikko..
Vierailija kirjoitti:
En lohduta enää itseäni ruualla, joten ruoka ei voi olla "lohturuokaa" minulle. Lapsuudessa kyllä tuputettiin milloin mitäkin vain siksi että tarvitsin lohtua: siis syliä, läsnäoloa ja ymmärtämistä, en ruokaa. Sairasta...
Mikä on sairasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko ap ohjetta?
Ja kaikki missä on paljon sulanutta juustoa on myös 😋.Se oli päästä keksitty ruoka, vähän kuin paimenen paistos mutta vain seitillä ja perunamuusilla. Siinä oli myös maissia. Perunamuusissa oli pari munankeltuaista. Päällä juustoraastetta. ap
Eli jonkunsortin kalapiiras? Seit vuokaan, muusi päälle, uuniin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kalaa?
En kehtaa sanoa. No, voin sanoa. Sanon kuitenkin, että se maistui tosi hyvälle. Mutta se oli seitä.
Ei suinkaan Kokkikartanon paneroitua seitiä ja muussia+ herneitä ja maustevoi? Meikäläisestä paras valmisruoka. Nam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kalaa?
Ei suinkaan Kokkikartanon paneroitua seitiä ja muussia+ herneitä ja maustevoi? Meikäläisestä paras valmisruoka. Nam
Ei ollut valmisruokaa, eikä ollut paneroitua se sei. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kalaa?
Ei suinkaan Kokkikartanon paneroitua seitiä ja muussia+ herneitä ja maustevoi? Meikäläisestä paras valmisruoka. Nam[/quote
Ok itse teit. Varmasti tuplasti parempaa kun tuo. Itse laiskuuttani tuota töihin ostan kun on mieluista. Täytyykin itse tehdä joskus.
Musta on kiva syödä talvella jotain hyvää mausteista pataa. Mutta lohturuoka on muhun sopimaton käsite, en saa ruuasta lohtua. Ymmärrän kyllä, että joku saa.
En ehkä ihmeemmin lohduttautunut mutta jauhelihakeittoa tein. Maistui hyvältä näin pikku pakkasilla.
Varmaakin fetasalaatti.