Nykynuoret käyvät hermoilleni
Bro bro bro bro hei bro legit sitä mä oon legit tätä legit legit ja retut sitä kun minä narsisti kuvaan kaiken tiktokkiin ja istun nenä kiinni puhelimessa 247.
Kommentit (10)
Hauska olet. Entä jos ottaisit käyttöön sellaisen retron moton kuin "hakuna matata"?
Aina on nuoret käyneet vanhemman väen hermoille.
Sulla on vain hiton huonot hermot!!!
Minun hermoilleni EI lapset tai nuoret ole koskaan käynyt.Heissä on elämämä,ilo tulevaisuus. Kuinka hiljaista taas on kun koulut jää joululomalle katukuvasta puutu koululaiset ja koulun alue on kuin huopatossu tehdas. iloitsen aina kun koulut alkaa ,ympäristö elää!Edes mennyt mutkankautta sukua,liikuntarajoiteinen. Istui aina avokeittönsä,radio kaverina ja näki siitä ikunasta peruskoulun liikunta kentälle. Kaikkina vuoden aikoina lasten riemua ja iloa. Kun loma ajat koulujen oli tyhjä kentä ja aina ilostu kun koulut alkoi.Hän ikunasta katseli säätä puista, miten puun oksat liikkuivat.Pilviä .
Onhan tuo puhetapa mennyt viemäriin viime 10 vuoden aikana. Kun itse oltiin nuoria, oltiin kanssa hengailemassa ja slangia heitettiin mutta ei koskaan kyllä sellaiseksi apinakieleksi taantunut kenenkään puhe kuin se on nykyään. Myötähävettävää meininkiä.
M30
No mitä slangia esim 50 luvulla puhuttiin Hki. Harva sitäkään enää ymmärtää.
Johtuu ap siitä, että olet liian vanha ja suvaitsematon, vähän sellainen turhake jo, joudat sivummalle.
Kaikilla nuorilla kautta aikain on ollut oma puhetapa joten relax bro.