Miten punaiset aknearvet saa pois?
Muuten iho on hyvä, mutta noi helvetin aknearvet jaksaa tuhota itsetuntoa
Kommentit (17)
Onko lisää vinkkejä? Laserit, happokuorinnat ja timanttihionnat kokeiltu, arvet on ja pysyy. :/
Mikroneulaus.voi tehdä itse kotona.googleta.
Mun arvet (joita onkin koko naama täynnä) helottavat tumman punaisina vielä viidentoista vuoden jälkeenkin. Niitä ei saa piiloon millään meikeilläkään.
Mäkin tarvisin apua, mulla on noitten punasten aknearpien lisäks myös kuoppia..
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:12"]Sinkkivoide?
[/quote]
Kokeiltu on, ei auttanut
Kemiallinen kuorinta auttaa. Voiteista ei ole mihinkään.
Kuorinta ja ihon uudistuminen, vie aikaa. Onhan noita erilaisia hoitoja jos niihin on varaa, kerta kun ei riitä mihinkään.
Olen käsittänyt, että laserhoito auttaisi. Olisikin varaa sellaiseen!
Solariumilla ja auringolla ja ihon hoidolla. Syvät arvet mutta ajan kanssa kuntoon, aurinko peittää hyvin pohjan punaisuuden.
..ja aurinko pienentää arpikudosta. Ei kovin terveellistä mutta kun ei polta itseään. Kasvosolariumilla sain mm. tarpeeksi että arvet pienenee ja punaisuus häviää. Ajallisesti toista vuotta mutta esteettinen haitta poissa. Kyllä häipyy.
Kärsin pahasta aknesta n.10vuoden ajan, ja pakko sanoa, ettei niitä oikeestaan millään muulla saa pois, kuin ajan kanssa. :/ mun iho on viimeisen vuoden aikana rauhoittunut jo melko hyvään kuntoon, mutta yhtään lähempi tarkastelu paljastaa kuitenkin taistelutantereen jäljet. Hionnat ja laser-hoidot saattaa auttaa vähän, mutta fakta kuitenkin on, ettei aknen runtelemasta ihosta koskaan tule täysin sileää ja tasaista. Niin epäreilua kuin se onkin.
Apteekin Triacneal. Sinkkivoide ja sinkkipasta nyt auttaa lähinnä vain vauvan vaippaihottumaan.
Googlettakaa laserhoito iholle.