Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan

Vierailija
22.02.2015 |

...on hyvä antaa riidan päätteeks toisellle aikaa? Kyse on kaverisihteesta. Ollaan tunnettu 5 vuotta. Kaverin käytös meni tunteisiin ja haukuin hänet ihan lyttyyn raivopäissäni. Kaduttaa ihan sikana. Oon odottanut nytten 4 vuorokautta. Hän teki aika hyvin selväks että ei halua kuulla musta mitään hetkeen, tai lainkaan enään koskaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kaipaa moraalisaarnaa, ettei noin saa käyttäytyä.

Vierailija
2/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis ite sellanen tapaus että kun riidellään niin 15 minuutin päästä haluan olla sopimassa. Mulla on ittellä niin paha olla sen jälkeen jos asian jättää auki ja roikkumaan. Siks kyselen että paljon mun pitäs antaa aikaa. En ite osaa tällasta lainkaan arvioida...
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän mitä hän sulle sanoi ja miten hänet haukuit.

Vierailija
4/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli hyvin vähäsanainen, lopuksi blockasi minut whatsapissakin. En suoranaisesti haukkunut häntä millään nimillä, vaan kerroin törkeästi kuinka koen että en ole hänelle edes paskan arvoinen. Olin todella syyllistävä ja mustavalkoinen, niinkuin raivopäissään helposti on.
ap

Vierailija
5/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hän sanoi sulle että suutuit? En nyt ymmärrä.

Vierailija
6/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:24"]No mitä hän sanoi sulle että suutuit? En nyt ymmärrä.
[/quote]
Suutuin siitä että hän ei varannut minulle aikaansa, kun meillä olisi ollut mahdollisuus nähdä, vaan hän sanoi käyttävänsä ajan ihmisten kanssa joita voi nähdä lähes joka viikonloppu. Hän myös kertoi vain osatotuuksia, eikä asioita niinkuin ne on. Näemme yleensä vain pari kertaa vuodessa käytännön syistä johtuen. Hän myös piti jonkinaikaa mykkäkoulua, jonka koen herkästi törkeänä käytöksenä.
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme