Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mun 8v tytär lesbo?

Vierailija
22.02.2015 |

Yllätin hänet tänään toisen tytön kanssa leikkimässä jotakin alapääleikkiä, kun menin tytön huoneeseen. Mun tytöllä oli kaikki vaatteet päällä ja se istui hajareisin sen kaverinsa päällä sängyllä. Kaverilla oli pikkarit polvissa ja tyttöni oli juuri kiskomassa sen paitaa ylöspäin! Pyysin tytön kaveria pukeutumaan, mutta muuten annoin jatkaa leikkejä.

Onko tyttöni lesbo ja mitä mun pitäis tehä, vai annanko vaan olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, niitä nyt vaan kiinnostaa tuossa iässä. Ei tartte mikään lesbo tulla.
Relax

Vierailija
2/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä se seksuaalistat tyttäresi kovin nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin puuttunut tuohon vaikka toivottavasti tuo vain uteliaisuutta ja ihmisvartaloon tutustumista. Mieti, kun oma lapsesi olisi ollut se alaston tai tyttöpoika asetelma. Varmasti olisi hyvä puhua, mikä on 8vuotiaalla ok ja muutenkin voisit kysellä tyttösi tuntemuksia ja mielipiteitä tilanteeseen. Hienovaraisesti ja kunnioittaen.

Vierailija
4/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset leikkivät tuollaisia leikkejä, älä turhaan huolestu :)

Vierailija
5/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia olla kiinnostunut ihmiskehosta. Aika turhaa tuossa iässä on ajatella mitään seksuaalisuudesta, pikemminkin kannattaisi rauhallisesti ja asiallisesti selittää minkälainen käytös on sopivaa ja minkälainen ei

Vierailija
6/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite varmaan saman ikäisenä makoilin naapurin tytön kanssa pimeessä vaatehuoneessa päällekäin, en muista miten oli vaatteita, mutta taidettiin matkia jotain mitä oli nähty telkkarissa ihmisten tekevän. Ja oli siinä jotain seksuaalissävytteistä, mutta ei nyt tietenkään mitään sellaista "aikuismaista". Olen yli 30 v. hetero.

Vierailija
7/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista "lääkärileikkiä"

Uma Aaltosen murkkukirjan voisi hankkia.