Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ja tytöllään outo suhde

Vierailija
22.02.2015 |

Miehen tytär on 21v opiskelija. Mies antaa tytölle käyttörahaa kuukaudessa noin 500 e, maksaa asumisen ja esimerkiksi tänään käydessään tyttö pyysi pesukonetta. Menivät samantien nettiin ja ostivat. Kun menin sanomaan, että olisi rahalle ollut käyttöä meilläkin, tyttö kehtasi sanoa, että "onhan teillä pesukone". Niin on, mutta olisi mukavaa, jos mies ei jakelisi rahojaan avokätisesti vaan panostaisi kotiin ja perheeseen. Minulla on 2 teiniä, joiden menoista vastaan yksin. Siksi ottaa päähän, kun yksi lapsista saa sormia napsauttamalla matkan Barcelonaan tai autokoulumaksut.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle. Kumpikin vastaa oman lapsensa taloudellisesta tukemisesta.

Vierailija
2/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minulla on kaksi teiniä" > elätä itse itse hankkimasi lapset

"miehen tytär" > kyllä mäki mielummin annan rahaa biologiselle lapselle kuin jonkun muun miehen lapsille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi miehen rahojen kuppaaja. Vituttaako, kun joku muu käy sillä lompakolla, jonka luulit jo omineesi?

Vierailija
4/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun täytyy lähettää lapsesi biologisen isänsä luokse ruinaamaan Barcelonan matkaa.

Vierailija
5/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä viitsi. Kaivatko täällä tarkoituksella verta nenästäsi? Hieman itsekästä!

Miehen lapsi on miehelle loppuviimeksi tärkeämpi kuin sinä ja sinun lapsesi. Biologista lihaa ja verta nääs.

Vierailija
6/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aika outo suhde on kun mies rakastaa omaa tytärtään ja haluaa auttaa häntä. Todella outo.

Ainoa outo täällä on ap.

Vierailija
7/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehesi elättäisi jonkun vieraan miehen pentuja eikä omaansa, niin se olisi perhettään pettävä vässykkä. Miehellä oli tämä tytär paljon ennen sinua ja sinun ulkosiitoksia. Olisit etukäteen miettinyt, että haluatko itse maksaa jälkikasvusi yksin vai kannattaisiko pysyä ydinperheessä. Nyt sitten kärsit siitä, että olet jonkun jämien kanssa. Arvaa mitä tapahtuu, jos miehesi tytär alkaa pykkäämään lapsenlapsia?

Vierailija
8/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edellisiin.

Vierailija
9/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta perheessä raha on yhteistä ja siitä päätetään yhdessä. Kummallinen perhe, missä mies  ei ota lainkaan huomioon sitä, että hänellä on muutakin perhettä.

Vierailija
10/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsista? Lasket siis että teillä on kolme lasta, joista yhtä kohdellaan epäreilun hyvin? Ei. Sinulla on kaksi lasta, jotka saavat vanhemmiltaan sen verran kuin sinulla ja eksälläsi on varaa/halua antaa. Miehelläsi on yksi tytär, joka saa niin paljon kuin miehelläsi ja tytön äidillä on varaa/halua antaa. Miehesi ja tyttären suhde ei kuulu sinulle. Eikä sitä paitsi edes kuulosta oudolta.

Vierailija
11/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaahan miehesi perheeseen = tyttäreensä. Miksi pitäisi sinun lapsiisi panostaa, vaikka samassa talossa asuisivatkin?

Vierailija
12/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:05"]

Minusta perheessä raha on yhteistä ja siitä päätetään yhdessä. Kummallinen perhe, missä mies  ei ota lainkaan huomioon sitä, että hänellä on muutakin perhettä.

[/quote]

Meidänkin perheesä raha on yhteistä ja siitä päätetään yhdessä, mutta pitäisin miestäni täytenä nilviäisenä, jos sillä olisi autettavissa oleva lapsi ajalta ennen minua ja sille ei soisi apua. En suostuisi elämään miehen kanssa, jonka päässä omalla jälkikasvulla on parasta ennen-päiväys. -8

Vierailija
13/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun teinit ei ole miehen lapsia. Jos miehellä on paljon ylimääräistä, niin voi tehdä rahoillaan mitä haluaa. Lapsensa tukeminen ei ole huonoimpia vaihtoehtoja.

Vierailija
14/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:05"]

[/quote]

Mistä tiedät ettei ota tai kuinka paljon ottaa? Sehän ei ap:n aloituksesta käy ilmi. Ja itse asiassa raha ei perheessä ole ihan noin vaan yhteistä. Se joka tienaa vastaa enimmiltä osin tienesteistään.

Vierailija
15/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo tyttärelle annettu raha jostain teidän yhteisistä(!) menoista pois? Vuokrasta maksaako mies esim vähemmän koska antaa lapselleen käyttörahaa? Onhan tuo iso summa, mutta miksi ei jos kerran on varaa.
Ilmeisesti teillä on omat rahat...?

Vierailija
16/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:05"]Minusta perheessä raha on yhteistä ja siitä päätetään yhdessä. Kummallinen perhe, missä mies  ei ota lainkaan huomioon sitä, että hänellä on muutakin perhettä.
[/quote]

Toisaalta jos ks pari esim asuu yhdessä, ja maksaa talous menot puoliksi, eikös molemmat saa halutessaan käyttää "omat rahat" mihin haluaa?

Vierailija
17/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:51"]Miehen tytär on 21v opiskelija. Mies antaa tytölle käyttörahaa kuukaudessa noin 500 e, maksaa asumisen ja esimerkiksi tänään käydessään tyttö pyysi pesukonetta. Menivät samantien nettiin ja ostivat. Kun menin sanomaan, että olisi rahalle ollut käyttöä meilläkin, tyttö kehtasi sanoa, että "onhan teillä pesukone". Niin on, mutta olisi mukavaa, jos mies ei jakelisi rahojaan avokätisesti vaan panostaisi kotiin ja perheeseen. Minulla on 2 teiniä, joiden menoista vastaan yksin. Siksi ottaa päähän, kun yksi lapsista saa sormia napsauttamalla matkan Barcelonaan tai autokoulumaksut.
[/quote]

Jäin miettimään tuota "panostaisi kotiin ja perheeseen". Lapset ovat siis yhteisiä? Mutta vain tytär saa rahaa? Miksi sinä elätät teinit ? Vai onko tyttö edellisestä suhteesta ja nämä kaksi teiniä eri isästä ?

Vierailija
18/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakolla loisijaa vituttaa, kun miehen lompakko ei olekaan vain Pyhän Vulvan käytössä =D

Mitä jos tekisit sitä rahaa itse, etkä olisi loinen?

Vierailija
19/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä maksat omista rahoistasi omien lastesi kulut, niin kenen rahoista miehesi maksaa oman lapsensa kuluja? Onko teillä siis molemmilla omat rahat vaiko yhteiset?

Vierailija
20/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies maksaa tytön asumisen, kun hän opiskelijana saisi siihen asumistukea? Olipa taas uskottava tarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä