Kirppistelijät!! Lanttila vai Myyrmäkihalli?
Kumpaan kannattaa mennä myymään viikonlopuksi ja kumpi päivä jos menee vain päiväksi? :) myyjän ja ostajan näkökulmaa kaivataan!
Kommentit (16)
Ostajana menen kyllä Myymäkihalliin. Mukavampi paikka, ja voi maksaa myyjälle, ei jonotusta.
Kertokaa kokemuksia jotka ootte myyny lanttilassa
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:36"]
Ostajana menen kyllä Myymäkihalliin. Mukavampi paikka, ja voi maksaa myyjälle, ei jonotusta.
[/quote]
Täh, eikö Lanttilassa voi maksaa suoraan myyjälle? :o oon itse ollut vaan Myyrmäkihallissa, mutta en saanut juurikaan myytyä, vaikka oli paljon käyttämättömiä siistejä vaatteita ihan 1-5e.
ap
Eikö Lanttila ole itsepalvelukirppis kuten ennen?
Suurin osa lanttilast on niitä itsepalvelupöytiä. Suoran myyntiä yhdessä osassa, ja sit pitää näyttää ostoksia siinä ovella. Kerran olen tosin vain käynyt, tuskin menen uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:19"]
Suurin osa lanttilast on niitä itsepalvelupöytiä. Suoran myyntiä yhdessä osassa, ja sit pitää näyttää ostoksia siinä ovella. Kerran olen tosin vain käynyt, tuskin menen uudestaan.
[/quote]
Mitä tarkoittaa että pitää näyttää ostoksia ovella? :o mihin ne siis maksetaan?
ap
Lanttila huonontui kun vaihtoi paikkaa.
Myyrmäkihalliin!
Olin pari viikkoa sitten Lannttilassa myymässä ja en tykännyt. Itsemyyntipuoli melko pieni ja jotenkin ankea.
Ostajat eivät oikein olleet kai paikkaa löytäneet ja kauppa kävi vähän huonosti.
Kiitos vastauksista, käännyn enemmän Myyrmäkihallin puolelle siis, vaikka edellinen käynti oli vähän pettymys :(
ap
Lanttila on muuttanut jumbon lähelle. Siellä on nykyään kaksi erillistä aluetta, toisessa niistä on ip kirppis ja toisessa myyjät myymässä pöydissään, viikonloppuisin voi siis mennä toiselle alueelle myymään.. ja ennen kun sinne viikonloppuisin auki olevalle alueelle menee. Pitää näyttää korin sisältö siinä ovella.. junou.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:04"]
Lanttila on muuttanut jumbon lähelle. Siellä on nykyään kaksi erillistä aluetta, toisessa niistä on ip kirppis ja toisessa myyjät myymässä pöydissään, viikonloppuisin voi siis mennä toiselle alueelle myymään.. ja ennen kun sinne viikonloppuisin auki olevalle alueelle menee. Pitää näyttää korin sisältö siinä ovella.. junou.
[/quote]
En kyllä valitettavasti oikein ymmärrä mitä tuo käytännössä tarkoittaa. Eikö tavaroita pidä maksaa ennen kuin siirtyy itsemyyntialueelle? Olisin siis tosiaan menossa ihan itse myymään, koska tavaraa pöllitään ip-kirppiksiltä (FB:n mukaan Lanttilastakin) hirveästi. Ja helpompi myydä kun asiakkaan kanssa voi tinkiä.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:04"]
[/quote]
En kyllä valitettavasti oikein ymmärrä mitä tuo käytännössä tarkoittaa. Eikö tavaroita pidä maksaa ennen kuin siirtyy itsemyyntialueelle? Olisin siis tosiaan menossa ihan itse myymään, koska tavaraa pöllitään ip-kirppiksiltä (FB:n mukaan Lanttilastakin) hirveästi. Ja helpompi myydä kun asiakkaan kanssa voi tinkiä.
ap
[/quote]
Sinne itsemyyntialueelle mennään kirppiksen takaosasta, ei kassojen ohi... en tiedä oikein miten selittäisin paremmin. Suosittelisin että käyt itse vilkaisemassa.
up