Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen myynyt fb-kirppareilla viikon aikana 685€ edestä!!! Huh!

Vierailija
22.02.2015 |

Porukka ostaa noilla kirppareilla yllättävän hyvin tavaraa! Uskomatonta. Enpä olis uskonut kun uuden iPhonen hommasin että se maksaa itse itsensä takaisin ja että sillä vielä tienaakin. Otan puhelimella kuvan naps, nettiin myyntiin ja rahat on tilillä parin tunnin päästä. Kaikki on kaupan, myynti on intohimoni. Ihan kiva lisä palkan päälle tämä harrastus !!!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juat kirppispöytä viikon, tienasin 450 euroa. Kaikkea paskaa sitä ihmiset ostaakin kun vaan halvalla myy ... :) 

Vierailija
22/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa!!!

Itse tyytyväinen kun tammikuun blogituotot oli 300 euroa mutta senkin hehkuttamista paheksuttu:

http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kuin myyntihinta olen itse yleensä maksanut. Voitto vaihtelee ihan muutamista euroista useaan kymppiin. Siksi nimenomaan harrastus tämä, että kyllähän se parin euron voitto joissain kaupoissa ihan nappikauppaa on, mutta kalliimmissa löydöissä esim 50€ voitto alkaa jo tuntua tilillä, mutta ostajallepäin tuote ei ole vielä edes kallis, vaan hän kokee tehneensä luultavasti löydön ostettuaan 300€ tuotteen 80€ josta itse olen maksanut 30€. Omiin löytöihinhän nämäkin voitot perustuu. Pitää olla silläkin saralla vaan aktiivinen.

Vierailija
24/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sinut 46, itseasiassa tuon juttusi myötä aloin pohtimaan myös tuon blogituoton mahdollisuutta :) sait minut innostettua jutullasi, itse en ollut taas tajunnutkaan että sitäkin kautta voi tienata!!! Kiitos kun kerroit. Pitäskö meidän yhdistää voimamme ja suunnitella verkkokurssi ihmisille jotka haluaa tienata vähän lisätuloja laillisesti netin eri mahdollisuuksilla :) myyntikanavat, tuotteen kuvaus, myyntitekstit, blogilla tienaaminen ... Kaikki Asta Öhön selitettynä ja neuvottuna. Olis muuten kovan luokan tuote sellainen kurssi!

Vierailija
25/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:55"]

Vähemmän kuin myyntihinta olen itse yleensä maksanut. Voitto vaihtelee ihan muutamista euroista useaan kymppiin. Siksi nimenomaan harrastus tämä, että kyllähän se parin euron voitto joissain kaupoissa ihan nappikauppaa on, mutta kalliimmissa löydöissä esim 50€ voitto alkaa jo tuntua tilillä, mutta ostajallepäin tuote ei ole vielä edes kallis, vaan hän kokee tehneensä luultavasti löydön ostettuaan 300€ tuotteen 80€ josta itse olen maksanut 30€. Omiin löytöihinhän nämäkin voitot perustuu. Pitää olla silläkin saralla vaan aktiivinen.

[/quote]

Taitaa lipsua veropetoksen puolelle...

Vierailija
26/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:53"]

Mulla oli juat kirppispöytä viikon, tienasin 450 euroa. Kaikkea paskaa sitä ihmiset ostaakin kun vaan halvalla myy ... :) 

[/quote]

Mulla taas tavara ei liikkunut ja käteen jäi vaivaiset 100e.. johtuikohan hiihtolomasta?

Vierailija
27/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis piti kirjottaa urheilukamoja eikä sanoja !!! :) joo kyllä kieltämättä on kauppa käynyt. Suosittelen jokaiselle, käyttää hetken aikaa siihen tuotteen stailaamiseen ennen myyntiin laittoa, mutta ei liian läpinäkyvästi kuitenkaan ja hinta kohdilleen, niin johan alkaa tapahtua. Tästä aiheesta voisi pitää vaikka verkkokurssin, vinkkejä on tullut mieleen pilvinpimein ja ajatus siitä että muutkin tienaisi suht helposti olis ihan mahtava !!! Ja pienillä asioilla siinä itse myyntitekstissäkin saa koukutettua ostajan, senkin olen huomannut!

Vierailija
28/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö, jos joku vaikka saakin tienattua vaikka sen 2000,- extraa myynneillään jossain kuussa, niin mitä sitten?!

Ei se ainakaan ole minulta pois! Ei se ole keneltäkään pois. Alkaakaahan itse vaan kuvaamaan tavaroitanne ja laittamaan niitä myyntiin. Stailaamaan, pakkaamaan ja postittamaan. Vastaamaan kysymyksiin ja kyttäämään, että rahat tulee jne.

Minä ainakin ilomielin suon ihan kuulka verottomana tuommoisen voiton kenelle vaan, joka tuohon pystyy ja viitsii. Ihan kivaa puuhaa, silloin kun siihen on aikaa. Ja kun on semmoista tavaraa.

Ja mulle on ihan sama, jos vaikka joku tekisi tätä ihan vaikka joka kuukausi. Aika moni täällä kateellisina jauhamassa olevat tekisivät jotakin piemitä hommia mukisematta, jos vain jonkun tavan keksisivät. Ja Ap yrittäjänä kyllä maksaa, maksaa ja maksaa ihan kuulkaa varmasti kaikenmaailman veroja ja maksuja, enemmän kuin tavisduunari koskaan.

Että Go vaan Ap, Go :)

Vierailija
29/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veropetoksen? Ei tätä kirpparitoimintaa saa kyllä petokseksi tekemälläkään. -ap

Vierailija
30/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet 48, asian ytimessä!!! Näin se on, että aikamoisen riehumisen päätteeksi sinne tilille se saldo lopulta napsahtaa asiassa kun asiassa. :) ja voi kyllä, ne verot jotka yritystoiminnassa maksan saisivat kyllä pienen hyperventilaation aikaan yhdelle jos toiselle!

Vierailija
31/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos uutta tai vanhaa tavaraa myydään ja ostetaan säännöllisesti ja ansaintatarkoituksessa, saadut myyntivoitot ovat verotettavaa tuloa"

http://www.vero.fi/fi-FI/Tietoa_Verohallinnosta/Tiedotteet/Kirpputorimyynti_ja_verotus%2828527%29

Eli aktiivisesti jos etsii löytöjä myyntitarkoituksessa, olisi verot maksettava.

Vierailija
32/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. huppari painaa jo monta sataa grammaa, eikä mitenkään mahdu 3 cm kuoreen, joten hintaa tulee se 7,90. Aika harvat tuotteet pystyy lähettämään kuoressa. Kirjojen myynti postikulujen takia mahdotonta.

Vierailija
33/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 50, myös asian ytimessä. Sillä on väliä mitä myyt. :) tässä kohtaa aletaankin päästä itse asiaan, miten sitä ekstraa tienaa ja miten se hinta rakennetaan siten että painavampia postituksia saa myytyä kalliimmalla. Ilmeisesti hupparikauppa ei siis olisi hyvä bisnes, vai mitä ;)

Vierailija
34/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:01"]

[/quote]

Jos tienaat useita satoja euroja viikossa voittoa ostamalla halvemmalla ja myymällä kalliimmalla, se ei ole enää normaalia kirpparitoimintaa, vaan osto- ja myyntiliiketoimintaa, josta pitää maksaa verot ja summien ylittäessä alv-rajan on maksettava myös alv ja pidettävä kirjanpitoa. Eli se katsotaan yritystoiminnaksi. Tämä ei ole mitään kateutta vaan tosiasia. Minut verottaja katsoi yrittäjäksi, kun möin kolmelle eri toimeksiantajalle osaamistani. Ennakonpidätykset menivät normaalisti, mutta verottaja päätti, että se on yritystoimintaa. En edes ylittänyt alv-rajaa eli ihan sivutoimisesta hommasta oli kyse. 

Vierailija
35/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te saatte myytyä kalliimmalla kuin itse olette ostaneet?? :D

Vierailija
36/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihmiset oikeesti olla näin tyhmiä? Omia tavaroitaan saa toki myydä tiettyyn pisteeseen asti vuodessa mutta jos ostaa kirpparilta tavaraa ja myy sitä eteenpäin voitolla, se on liiketoimintaa. Kerran se vaan kirpasee kun joudut verottajan haaviin ja siinä sitten arvioivat verotukset, ei se ole kenenkään kateutta.

Vierailija
37/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo :) taitais suomen poliisilla olla kiire ratsata kaiken maailman mammoja, jotka myy riepujaan. Tuskin vaivautuuvat tässä maailman tilanteessa mokomaan eikä verottajakaan paljoa korviaan lotkauta ellei kyse ole ihan räikeästä ylilyönnistä.

Vierailija
38/81 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain parisataa kahdessa päivässä. Hyvin tienataan!

Vierailija
39/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/81 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:01"]

[/quote]

Jos tienaat useita satoja euroja viikossa voittoa ostamalla halvemmalla ja myymällä kalliimmalla, se ei ole enää normaalia kirpparitoimintaa, vaan osto- ja myyntiliiketoimintaa, josta pitää maksaa verot ja summien ylittäessä alv-rajan on maksettava myös alv ja pidettävä kirjanpitoa. Eli se katsotaan yritystoiminnaksi. Tämä ei ole mitään kateutta vaan tosiasia. Minut verottaja katsoi yrittäjäksi, kun möin kolmelle eri toimeksiantajalle osaamistani. Ennakonpidätykset menivät normaalisti, mutta verottaja päätti, että se on yritystoimintaa. En edes ylittänyt alv-rajaa eli ihan sivutoimisesta hommasta oli kyse. 

[/quote]

En ole tämä kirjoittaja, jota lainaan, mutta erikoista, että tätä alapeukutetaan. Jos viikon aikana tienaa kirppiksellä 685 euroa, se olisi 2740 euroa kuukaudessa. Jos suurin osa siitä on voittoa, kuten ap sanoo, niin sanotaanko että siitä jää voittona käteen 2000 euroa kuukaudessa.

Mielestäni olisi ihan eri asia, jos kirppistavaroilla tienaisi muutaman euron sieltä täältä, ja voittoa tulisi vaikka parisen sataa kuukaudessa. N. 2000 euroa voittoa/kk ei ole todellakaan mitään normaalia kirppistoimintaa enää, vaan normipalkan verran tienestejä.