Mitä pitäisi ajatella jos tutustumisvaiheessa naisella kestää viesteihin vastaaminen?
Vastaa kyllä viesteihin, mutta usein on viivettä. Saman päivän aikana jne, mutta ainakin itsestä tuntuisi, että jos hänellä olisi palavaa tunnetta minua kohtaan, niin ei haluaisi pitää noin pitkiä vastausvälejä jo sillä, ettei toiselle jää kuva ettei liiemmin kiinnosta. Jos minä tunnen jotain naista kohtaan suurta kutinaa, niin en haluaisi pitää pitkiä vastausvälejä ja jos sellaisia väli tulisi, niin ainakin toteaisin, että olen nyt kylässä ja siksi saattaa vastaaminen hieman kestää tms. Jos toisesta on tosissaan kiinnostunut, niin mielestäni silloin sitä toisen viestiä suorastaan odottaa sydän pamppaillen
Kommentit (39)
sillä on kierroksessa niin monta miestä että viestittely vie aikaa
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisin kysyä miksi miehillä kestää vastaaminen.
Silloin ei vakavassa mielessä kiinnosta.
T: Mies
Hän on ihastunut ja miettii viestiä kauan. Ja tämä on sitten oikea vastaus.
Siis sinulle ei riitä, että vastaa samana päivänä? Härregud!
Ette ole tavanneet ja koet suuria tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Siis sinulle ei riitä, että vastaa samana päivänä? Härregud!
Nyt ehkä puhutaankin ihmisen psykologiasta joka on eri palavasti ihastuneiden kesken, kuin taasen esim normikavereiden kesken.
On parhaimmassakin tapauksessa pelejään pelaava kyyninen suomikyljys. Lähtöasetelma ei ole sinulle kovinkaan edullinen.
Ei halua vaikuttaa liian innokkaalta
Yhteydenpito on vaikea laji, kun toista ei vielä oikein tunne
Kyllä se siitä selviää ajan kanssa
Ei ole täysillä mukana. Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan. Voit roikkua tuossa kuukauden, ehkä parikin. Sitten se tulee sanomaan, että ei tämä oikein toimi. Säästä itseäsi ja lopeta yhteydenpito. Aika isolla varmuudella kyse voi olla myös siitä, että tällä naisella on nyt toinen mies kiikarissa ja sinä siinä varalla. Se mitä nainen ei ymmmärrä on, että ei se varavaihtoehto koskaan ole oikea vaihtoehto, kävi sen ykkösihastuksen kanssa mitä vain.
Joko ei oikein kiinnosta tai sitten se on näitä nykyajan kiireisiä ihmisiä, joilla on työt, lapset, koirat, kaverit, harrastukset, lattioiden vahaaminen ja lampun vaihto… ja sitten tulet tärkeysjärjestyksessä sinä. Viimeksi mainittuja on miehissä ja naisissa.
Nainen pelailee. Hän on lukenut Cosmosta ohjeita siihen, miten miehen kanssa kannattaa viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Joko ei oikein kiinnosta tai sitten se on näitä nykyajan kiireisiä ihmisiä, joilla on työt, lapset, koirat, kaverit, harrastukset, lattioiden vahaaminen ja lampun vaihto… ja sitten tulet tärkeysjärjestyksessä sinä. Viimeksi mainittuja on miehissä ja naisissa.
Joo. Mulla oli juuri tällainen. Ensin alkuun olin ihan huojentunut, ettei viestitellyt maanisesti ja se tuntui ihan kivaltakin. Mutta sitten meni pari kuukautta ja yhteydenpito harveni ja harveni niin tajusin, ettei sillä mitään oikeita tunteita ollut tai ainakaan enää ole.
Mitäpä jos kysyisit ihan kasvotusten onko kiinnostunut vakavasti. Viestillä turha kysyä kun et näe hänen kasvojaan ja elekieltä.
Itse aikanaan viestittelin miehen kanssa kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti. Pidin riittävästi väliä, etten vaikuttaisi liian innokkaalta. Annoin miehen olla aloitteellinen 80 prosenttia ajasta. En esittänyt jatkuvasti kysymyksiä vaan annoin miehen itse halutessaan jatkaa keskustelua. Olin viesteissäni hauska, syvällinen, älykäs ja mielenkiintoinen mutta en mitään liikaa.
Silti myöhemmin hän syytti minua liiasta innokkuudesta. Miesten kanssa ei voi voittaa, joten ihan sama mitä teette.
Sillä voi olla muna suussa tai pepussa niin kestää vastaaminen.
Ihmiset on erilaisia. Toiset tykittää viestiä ja toiset vastaa kahden päivän päästä. Olen siis nainen ja näin kavereissani ja tutuissani (naisia).
Vierailija kirjoitti:
Sillä voi olla muna suussa tai pepussa niin kestää vastaaminen.
Joo, se on vaikea naputella viestejä, kun pitää vatkata kahta munaa samaan aikaan.
Samaa voisin kysyä miksi miehillä kestää vastaaminen.