Mitä pitäisi ajatella jos tutustumisvaiheessa naisella kestää viesteihin vastaaminen?
Vastaa kyllä viesteihin, mutta usein on viivettä. Saman päivän aikana jne, mutta ainakin itsestä tuntuisi, että jos hänellä olisi palavaa tunnetta minua kohtaan, niin ei haluaisi pitää noin pitkiä vastausvälejä jo sillä, ettei toiselle jää kuva ettei liiemmin kiinnosta. Jos minä tunnen jotain naista kohtaan suurta kutinaa, niin en haluaisi pitää pitkiä vastausvälejä ja jos sellaisia väli tulisi, niin ainakin toteaisin, että olen nyt kylässä ja siksi saattaa vastaaminen hieman kestää tms. Jos toisesta on tosissaan kiinnostunut, niin mielestäni silloin sitä toisen viestiä suorastaan odottaa sydän pamppaillen
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
sillä on kierroksessa niin monta miestä että viestittely vie aikaa
Toi on ihan totta. Jos on naisen suosikkilistalla esim. seitsemäntenä niin on ihan selvää, että viestiä tulee vain harvakseltaan verrattuna alfaan. Tyydyt tilanteeseen ja otat murut mitä pöydältä putoaa tai etsit lähempänä omaa tasoasi olevan naisen, niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä voi olla muna suussa tai pepussa niin kestää vastaaminen.
Puhut vissiin kokemuksesta.
Kyllä, kokemuksen äänellä. Minulla on ollut viisi miestä samaan aikaan ja kaikille munille löytyi paikka yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse aikanaan viestittelin miehen kanssa kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti. Pidin riittävästi väliä, etten vaikuttaisi liian innokkaalta. Annoin miehen olla aloitteellinen 80 prosenttia ajasta. En esittänyt jatkuvasti kysymyksiä vaan annoin miehen itse halutessaan jatkaa keskustelua. Olin viesteissäni hauska, syvällinen, älykäs ja mielenkiintoinen mutta en mitään liikaa.
Silti myöhemmin hän syytti minua liiasta innokkuudesta. Miesten kanssa ei voi voittaa, joten ihan sama mitä teette.
Siinähän se testi onkin, että oikean ihmisen kanssa voit olla vapaasti oma itsesi ja rytmit ja tarpeet osuvat yksiin.
Jaah, tuollaista ihmetteli yksi tapailumies minultakin eikä tahtonut millään ymmärtää että minulla on myös muuta elämää kuin puhelin ja hän. Työt, ystävät ja harrastukset olisi pitänyt jättää hänen takia, meni kyllä mies vaihtoon, ei tuollaista vaihtumista jaksa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse aikanaan viestittelin miehen kanssa kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti. Pidin riittävästi väliä, etten vaikuttaisi liian innokkaalta. Annoin miehen olla aloitteellinen 80 prosenttia ajasta. En esittänyt jatkuvasti kysymyksiä vaan annoin miehen itse halutessaan jatkaa keskustelua. Olin viesteissäni hauska, syvällinen, älykäs ja mielenkiintoinen mutta en mitään liikaa.
Silti myöhemmin hän syytti minua liiasta innokkuudesta. Miesten kanssa ei voi voittaa, joten ihan sama mitä teette.
No jos pitää pelata tommosta ihme peliä niin ei se juttu mitenkään voi ikinä toimia.
Jos pitää esittää toiselle jotain ja miettiä jokainen sanominen ja tekeminen niin ihan pöllöä.
Hyvässä suhteessa ei ole mitään vääntöä.
Vielä pahempaa, jos on käynyt watsapissa linjoilla viestin jälkeen, eikä ole edes lukenut sitä. Eli eipä kiinnosta silloin ei.
Saman päivän aikana on aivan normaali ja hyvä vastausaika.
Tyypillistä miehen "kasvatusta".
Älä ota tuollaista naista, kyykytys senkun jatkuu.
Narsistisia oimaisuuksia.
Ehkä hänellä on vain tapana vastailla "hitaasti" tai yrittää olla vaikuttamatta yli-innokkaalta. Tai ei vain ehdi vastata heti. Tai ehkä hän miettii ja harkitsee vastauksiaan, koska ei halua antaa itsestään tyhmää kuvaa tms.
Ehkä kysyt sellaisia kysymyksiä, että hän ei tiedä mitä vastaisi ja joutuu pohtimaan kauan ennen kuin vastaa. Tämä on usein itselläni syynä, miksi vastaan viipeellä.
Jos kirjoittaminen vie aikaa mieti mitä seuraa jatkossa. Onko lukihäiriö vai muuten hidas?
Jos hän on vaikka töissä, eikä ehdi tunteihin vastaamaan.
Itse jätin tutustumisvaiheessa hommat siihen, kun toisella meni yli viikko vastata.
Siitä sai jo kuvan, että on niin kiireinen, ettei siihen suhdetta mahdu.
Luulin erään miehen olevan tosissaan, kun vastasi aina nopeasti ja oli aloitteellinen. Selvisi, että tinderöi ja viesteili koko ajan muidenkin kanssa. Etten nyt tekisi enää radikaaleja johtopäätöksiä vain tämän asian perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Jaah, tuollaista ihmetteli yksi tapailumies minultakin eikä tahtonut millään ymmärtää että minulla on myös muuta elämää kuin puhelin ja hän. Työt, ystävät ja harrastukset olisi pitänyt jättää hänen takia, meni kyllä mies vaihtoon, ei tuollaista vaihtumista jaksa kukaan.
Niin tässähän se tahtomattaan lipsahti rivien välistä. Mies ei koskaan ollut mikään jalat alta vievä elämäsi ihastus. Siksi se mies on nyt entinen, ei siksi että hän viestitteli väärin.
Kaikilla on harrastuksia ja ystäviä. Jos se kumppani ei ole elämän keskupiste, niin se ei ole elämän keskipiste. Ei sellaisen kanssa mitään yhteistä elämää kannatakaan rakentaa, jos jo ’ihastumisvaihe’ on noin vaisu ja siitä puuttuu se sanan ensimmäinen osa: ihastuminen.
Vaikka olisi jalat alta vievä elämän ihastus, niin vastaaminen saman päivän aikana on silti ihan normaalia ja kohtuullinen reagointiaika.
Sanoisin että jos toistuvasti kestää yli vuorokauden vastata, niin silloin joko yrittää pelata jotain ihmissuhdepelejä tai ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Oli syy kumpi tahansa, niin kannattaa vaan unohtaa se tyyppi ja jatkaa omaa elämäänsä.
Olen hoitaja eli koko ajan töissä, sekä minulla on aktiivisia ja aikaa vieviä koiria. Eli jos olisin tapauksen nainen, olisin joko töissä, lenkillä, harjaamassa koiraa tai imuroimassa koirien karvoja.
Jos se nainen käy vaikka töissä tai sillä on muutakin elämää, kuin sinä? Esim. kavereita?
Sitä että hortsun luona olisit jo lauennut.
Puhut vissiin kokemuksesta.