Naiset ovat minulle huomattavasti ystävällisempiä näin keski-ikäisenä kuin olivat nuorena
En ilmeisesti ole enää uhka.
Onko teillä muilla käynyt niin?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Minusta naiset ovat tykänneet aina.
M44
Oho, unohdin mainita, että olen siis nainen. ap
Sama juttu. Mutta miesten käytös itseäni kohtaan on sitten muuttunut taas toiseen suuntaan...
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo hopeakettu?
Korjaan tänne vielä kerran, että unohtui sanoa, että olen nainen. Naisten välisestä dynamiikasta siis puhutaan. ap
Ihmiset viisastuu js tasaantuu vanhetessaan lähes kaikki. Lisäksi monta ujoa ihmistä luullaan tylyksi ja koppavaksi nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset viisastuu js tasaantuu vanhetessaan lähes kaikki. Lisäksi monta ujoa ihmistä luullaan tylyksi ja koppavaksi nuorena.
Tarkoitan että nuoret on usein varautuneita jolloin he saavat myös varautuneempaa kohtelua.
Tarkoitatko että nuoretkin naiset ovat ystävällisempiä sinulle?
Kun on nuorena joutunut naisten kaltoinkohtelemaksi, ei keski-iässä ole enää merkitystä vaikka käytös paranisikin, mieliala on jo peruuttamattomasti turmeltunut pilalle ja kyynistynyt pysyvästi, koska on joutunut taipumaan sietämään huonoa käytöstä, ei ole enää kokemusta tai työkaluja suhtautua hyvään käytökseen, sitä pitää vain jonain pelinä, sumutuksena, ja selän takana puhuttaisiin pahaa kumminkin...
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että nuoretkin naiset ovat ystävällisempiä sinulle?
Kaikki naiset ovat nykyisin ystävällisiä minulle. ap
Ei muakaan enää aikuiset miehet vedä tukasta, kamppaa tai retuuta.
Vierailija kirjoitti:
Kun on nuorena joutunut naisten kaltoinkohtelemaksi, ei keski-iässä ole enää merkitystä vaikka käytös paranisikin, mieliala on jo peruuttamattomasti turmeltunut pilalle ja kyynistynyt pysyvästi, koska on joutunut taipumaan sietämään huonoa käytöstä, ei ole enää kokemusta tai työkaluja suhtautua hyvään käytökseen, sitä pitää vain jonain pelinä, sumutuksena, ja selän takana puhuttaisiin pahaa kumminkin...
Ai, ei minulla ole sellaista oloa. ap
Minusta naiset ovat tykänneet aina.
M44