Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan hirveästi kehuja, vaikka pidän itseäni maailman ruminpana ihmisenä?

Vierailija
22.02.2015 |

Mä olen nuori, parikymppinen naisenalku, ja kauhean masentunut ulkonäöstäni. Kun laittaudun, tiedostan jollain tapaa itsekin sen, että olen kaunis, mutta nenäni pilaa kaiken. Oikeastaan nykyään kun katson peiliin, näen vain sen helvetin nenän, joka pilaa koko kasvot. Siksi musta on kauhean hämmentävää, kun jopa puolitutut kehuu mun kasvojen piirteitä, tai kun baarissa kuulen kaverilta, kuinka joku mies on sanonut mua paikan parhaimmannäköiseksi naiseksi. Tää kuvitelma mun pään sisällä mun rumuudesta on mennyt jopa niin pitkälle, että kun joku mun ulkonäköä kehuu, ensimmäisenä mieleen tulee, että se vittuilee mulle. Jos olen julkisella paikalla ja kuulen naurua, mulle tulee salamana mieleen että apua, ne nauraa mulle. Mitä tälle voi tehdä? Mun itsetunto on aivan pirstaleina näinkin pienen asian takia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin osataan arvioida :)

Joko ne kehuu säälistä, tai oot oikeasti soma.

t: mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne haluaa pildee.

Vierailija
4/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva oikeasti on kenenkään mielestä täydellisen näköinen. Varmaan sulla on ruma nenä, mutta ei sille mitään voi. Meillä kaikilla on huonot ulkonäköpiirteemme. Miksi sillä on sulle niin väliä, mitä muut ajattelee sun ulkonäöstäsi? Oletko tullut kiusatuksi? Yritä olla välittämättä siitä, mitä muut ajattelee.

Vierailija
5/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan ponppas.

Vierailija
6/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen nenä?

Vierailija
7/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkuvaa odottelen...

Vierailija
8/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epäilemättä se ongelma on nyt sun korvien välissä eikä nenässä. Jos tuo tosiaan rajoittaa jo normaalia elämää ja aiheuttaa jonkinasteista paranoiaa, niin on aika hakea apua. Ilman noita kuvitelmia sanoisin vain, että elämä parantaa...mutta kuulostaa siltä että sulla ei ihan todellisuudentaju enää mukana.

Vierailija
9/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hommata elämäänsä jotain aitoa sisältöä. Siis muuta kun ulkonäön miettimistä.

Vierailija
10/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki parikymppiset naiset on kauniita. Jos joku saa toistuvasti kehuja ulkonäöstään myös tuntemattomattomilta, lienee jollain tavalla erityisen kaunis, muista erottuva.

Miten luulet että esim. Victoria's Secret valitsee enkelinsä? Käsittämätön määrä kauniita naisia pyrkii harvalukuiseen joukkoon, sinne päästäkseen on pakko olla paitsi yleisen kauneusihanteen valossa virheetön, myös jollain tapaa persoonallinen erottuakseen valtavasta massasta.

Vierailija
11/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se on juuri sun nenä joka tekee susta kauniin ja joukosta erottuvan, se, että ei oo tavanomaiset kasvojenpiirteet. Millainen nenä sulla muka voi olla, jos jotkut sanovat sua kauniiksi? Ei se silloin voi olla ruma. Jos nyt kuitenkin olet sitä mieltä että se on auttamattoman ruma, niin kai olet jo tutustunut nenän varjostustekniikoihin, meikillä saa ihmeitä aikaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän