Naapurin naine huutaa joka ainoa päivä, menee hermot
Huutaa ilmeisesi miehelleen. Sellaista kunnon raivorageamista joka ikinen päivä ainakin 3 x päivässä mikä kestää aina vähintään puoli tuntia laaki ja päättyy lähes aina hysteeriseen itkuun ja ovien paiskomiseen. Onneksi en ihan seinänaapuri ole niin en kuule tarkemmin mikä on jokapäiväinen mielipahan aihe.
Ja joo, olen paljon kotona nyt kun kirjoitan gradua kovaa vauhtia loppuun. Ja kyllä, olen muuttamassa helmikuussa tästä asunnosta pois.
Jos tunnistit itsesi aloituksesta, niin olisitko hiljaa, kiitos.
Kommentit (25)
Minun miehelläni oli kotoa opittu huutaminen ja mulla samanlainen koti malli. Ensin huudettiin kumpikin kun suututtiin ja kun naapurit alkoivat juoruamaan siitä huutamisesta ja sanoivat että mieheni ääni ja kiroilu kuuluu kaikkein pahiten niin aloin lopettamaan huutamista kun suutuin niin etten huuda vastaan jos minulle huudetaan ja kiroillaan vaan lähden pois tilanteesta.
Äitini aina alkoi huutamaan jos ei saanut kuria ja järkyttävää että sitä samaa mallia pitää sitten toistaa ihan ajattelematta. Naapurista tuli valituslappuja ja revin ne roskiin niin että toivoin että olisimme saaneet häädön mutta omistusasunnosta ei niin helposti saanutkaan ja vihasin asua siellä. Olisi sitten tullut äidilleni valittamaan huudosta henkilökohtaisesti.
Äitini lapsuuden perheessä huusi ihan kaikki eikä kukaan puhunut normaalisti. Mieheni huutamisen sain loppumaan sillä että jos nyt alat huutamaan ja kiroilemaan niin lähden sisälle välittömästi niin että huuda ja kiroile sitten yksinään.
Äänitä sitä naapurisi huutamista ja mene esittämään sille miltä se oikein kuullostaa niin että se vähän havahtuisi.
Mun naapurissa on joku ehkä kolmissa kymmenissä oleva yh ja sen "erikoislapsi". Siis se äiti tuntuu olevan erikoisempi kun mitä se nepsy-lapsi, se nainen huutaa myöhään illallakin sille lapselle kurkku suorana millon mitäkin. Sitten se poika riehaantuu ja alkaa potkimaan pattereita ja ovia ja ei saatana sitä meteliä mikä tuolta yläkerrasta aina kuuluu. Rasittavia tyyppejä, ja ollaan vasta hiljattain muutettu niin ei jaksais muuttaa heti uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa on joku ehkä kolmissa kymmenissä oleva yh ja sen "erikoislapsi". Siis se äiti tuntuu olevan erikoisempi kun mitä se nepsy-lapsi, se nainen huutaa myöhään illallakin sille lapselle kurkku suorana millon mitäkin. Sitten se poika riehaantuu ja alkaa potkimaan pattereita ja ovia ja ei saatana sitä meteliä mikä tuolta yläkerrasta aina kuuluu. Rasittavia tyyppejä, ja ollaan vasta hiljattain muutettu niin ei jaksais muuttaa heti uudestaan.
Siinäkin annetaan lapselle huutamisen malli ja pitäisi opetella muita kasvatuskeinoja ennen kuin lasta aletaan tehtailemaan. Ei v...u että ihmiset ovat tyhmiä. Eihän eläimiäkään kouluteta huutamalla. Menköön sinne Karpelan koirakouluun kun ne ovat isot tukiaiset saaneet niin etteikö se Karpela voisi ihmisiäkin alkaa kouluttamaan samoilla koiran koulutus nikseillä. Ei tässä yhteiskunnassa voisi enää olla tärkeimpiä eläimet ja ihmiset jätetään ihan heitteille kun tuota rahaa jaellaan valtion kassasta johonkin liito oravien papanoiden etsimiseen niin ei voi enää hullumpaa olla ja ihmiset jätetään hoitamatta.
Kyllä häpeä ja naapureiden huomauttaminen se auttoi ja sain itseni ja miehieni koulutettua pois siitä huutamisesta niin että kommunikoidaan nykyään ihan normaalilla äänellä eikä huutamalla.
Minä soitin poliisit. Huutoa oli jatkunut jo toista tuntia siinä vaiheessa. Sen jälkeen kyllä aloittelivat tappeluita, mutta hiljenivät aika nopeasti.