Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi haluta olla gynekologi?

Vierailija
22.02.2015 |

Kaiken maailman lihavat ja vanhat naiset ällöttävine rämemajavineen käyvät kaiveltavina... Kyllä oksettaisi katella niitä rumia vaginoita päivät pitkät, yäk!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:41"]

Kaiken maailman lihavat ja vanhat naiset ällöttävine rämemajavineen käyvät kaiveltavina... Kyllä oksettaisi katella niitä rumia vaginoita päivät pitkät, yäk!

[/quote]

Lääketieteen opiskelijat ovat sinua aika paljon aikuisempia ja fiksumpia tyyppejä. Vaikutat noin 12-vuotiaalta, olen pahoillani. 

Vierailija
2/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:41"]

[/quote]

Lääketieteen opiskelijat ovat sinua aika paljon aikuisempia ja fiksumpia tyyppejä. Vaikutat noin 12-vuotiaalta, olen pahoillani. 

[/quote]

haluaisitko itse muka oikeasti kaivella rumia ja inohttavia toosia päivät pitkät? Kyllä se niitä opiskelijoitakin ällöttää, usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneitä ja lässähtäneitä, örks.

Vierailija
4/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi varteenotettava erikoisala minulle olisi naistentaudit ja obstetrikkaa . Olen kiinnostunut erityisesti raskausajasta ja synnytyksestä.
Sukupuolielimet ei ole omaan silmääni sen ällömpiä kun moni muukaan elin.

Vierailija
5/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina luullut, että gynekologit tekee muutakin kuin "kaivelee" vaginoita päivät pitkät, mutta voin toki olla väärässäkin.

Vierailija
6/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että gynekologit tekevät muutakin kuin ronkkivat alapäätä.

Vierailija
7/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa heidän verotietoja.

Vierailija
8/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos joku on niinkuin se "kuuluisa" turkulaisgynekologi, että tykkää viljellä "konepelti auki"-huumoria töissä :D

Vierailija
9/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen, monipuolinen sekä merkittävä ala!

Vierailija
10/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että lääkärin työssä mikään inhimillinen ja ihmiskehoon liittyvä ei tunnu "yököttävältä" tai "oksettavalta". Lääkikseen harvemmin valikoituu tyyppejä, jotka suhtautuvat ihmisen biologiaan, fyysisiin muutoksiin, tai tauteihin hysteerisesti, keskenkasvuisesti, tai muutoin ylireagoiden.

Vierailija
11/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyneksi erikoistuminen on lääkärialoista helpoin. Ja rahakas ala.

Vierailija
12/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun nekin hommat täytyy hoitaa :(

Vierailija
13/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin terveydenhoitoalan ammattilaisena en osaa pitää sukuelimiä mitenkään sen ällöttävämpinä kuin ihmisruumiin muitakaan osia. Puhumattakaan siitä että esim. ylipainoisten tai vanhojen elimet olisivat jotenkin erityisällöttäviä.

Jos tätä samaa ajattelua jatketaan muillekin aloille, niin eikö hyi yök ällöä vasta ole olla gastroenterologi, ne siis kaivelee suolia joissa on paskaa! Entä kirurgi, haavat, veri ja sisäelimet vasta onkin etovan näköisiä! Tai patologi joka tekee ruumiinavauksia, haisevia ruumiita sahaillaan auki! Vanhusten hoitaminenkin varmaan on tosi ällöttävää koska vanhukset on ryppyisiä, huonokuntoisilta täytyy siivota pissat ja kakkat alta ja pestä myös alapesut jne. 

Onneksi kaikki ei ajattele asioita "ällöttävyysaspektin" kautta, vaan enemmänkin ihmiskehoa mielenkiintoisena mekanismina, ja ihmisten auttamista vaivoissaan itsessään henkisesti hyvin palkitsevana työnä.

Vierailija
14/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi jotkut haluavat. Kuka meitä muuten hoitaisi?

Vierailija
15/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi haluta sairaanhoitaja kun työ on 'pahmimmillan' yhtä katetrointia ja ankkojen kanssa säätämistä.

Vierailija
16/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:54"]Sosiaalinen, monipuolinen sekä merkittävä ala!
[/quote]
Miesvihaa! Miksi miesten munia ei kaivella säännöllisen merkittävästi rahasta?

Vierailija
17/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kahden tunnetun bloggaajan veli haluaa.

Vierailija
18/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:54"]Sosiaalinen, monipuolinen sekä merkittävä ala! [/quote] Miesvihaa! Miksi miesten munia ei kaivella säännöllisen merkittävästi rahasta?

[/quote]

Minä olen kaivellut miesten munia palkan edestä jo 30 vuotta

t. perushoitaja

Vierailija
19/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten urologiksi? Joka päivä työnnellä sormea erilaisten keski-iän ylittäneiden läskivuori-alkkisten haisevaan karvaperseeseen? Naisiahan urologeissa ei tunnetusti hirveästi ole. :DDDDD Aika vajaa nainen pitää olla jos siihen erikoistuu? Kaikki ovat varmaan homomiehiä?

Vierailija
20/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on nainen ja urologi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi