Pentulive <3
Seuraa labradorinnoutajan pentujen elämää kahdeksan viikon ajan syntymästä luovutusikään asti. ❤️
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania kuvia ja video tuolla arvo nemon ja aada riitun instagramissa ❤❤
Miksi minä en löydä tuota (aada )riitun instaa?!
Nemo löytyy kyllä.Ei ole Aadasta ollenkaan.
Lumppis Karkki Riitu
Vierailija kirjoitti:
@lumppis_karkki_and_riitu
En tajua,mä en löydä tuota enkä sitä oivan matkassa tiliä. Ainoa minkä olen löytänyt on Arvon elu Nemon sivut. No on sekin edes jotain.
Koita mennä sieltä nemo arvon sivulta sinne aada riitun instaan,, kun katot sen eka kuvan siellä nemon sivulla,,niin aada riitu on kommentoinu sitä 🙂 sitä klikkaa niin pääse sit riitunki sivuille 🙂
En minäkään löydä sitä Oivan matkassa sivua
Lyyti nadjasta video ylen sivuilla ❤
Kiitos vaan pentujen omistajille kun viittivät laittaa videoita ja kuulumisia nettiin 🙂
Jes! Nyt löysin Aada Riitun instan.
Kiitoksia näistä insta linkeistä 🙂
Onko Iisakista kuulunut mitään?
Silloin ku tuli se ymmärrä koiraasi ku ne jutteli pentujen kuulumisia,,niin jos muistan oikein niin Iisakki ❤ oli silloin ainut jota ei vielä oltu luovutettu
Sitä aivan herkistyy kun katsoo näitä ihania reippaita iloisia pikku pentujen videoita ja kuvia 😍
Nyt ylen sivuille on tullu juttuja pennuista 🙂
Ihania videoita kaikista <3
Ihanaa kun ovat laittaneet!!!
Oi että kuinka hienosti Vinski Sulo poikanen ❤ osaa jo ja tietää mitä paikka ja odottaa tarkottaa,,kylläpäs ne nopeeta oppii
Ihania pentuja ja kiitos omistajille noista kivoista kuulumisista ja videokatkelmista. Tulee niin lämmin olo niistä ja siitä, että ovat päässeet mukaviin koteihin.
Iso Iisakki ajatteli että sais vielä tissi maitoo 😜
Vierailija kirjoitti:
Onko Iisakista kuulunut mitään?
Iisakki on lähtenyt eilen uuteen kotiin.
Turvallisia työtunteja Iisakille❤️
Olikohan: Oivanmatkassa