Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien älyttömimmät "sankariteot"?

Vierailija
22.02.2015 |

Eli mikä on älyttömin, typerin, vaarallisin yms. teko jonka joku äiti (saa olla isäkin) on tehnyt, ja vielä kehunut sitä. Minä aloitan.

Tää jäi mieleen kun yks tuttu kertoi (eli kehui erinomaista äityttään) "Olin vauvan kanssa autolla liikenteessä, ja vauva alkoi itkeä. Pysäytin auton saman tien risteysalueelle ja kömmin takapenkille katsomaan mikä kullannupulla on hätänä..." Joo, ei näin. Minusta tuo on uskomatonta tyhmyyttä ja monen ihmisen turvallisuuden vaarantamista. Ei olis varmaan pitkään tarvinnut ajaa kun olisi löytynyt oikea pysähtymispaikka. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.feissarimokat.com/2015/02/salapoliisi-terttu/

Ehdottomasti tämä. Onneksi haluaa suojella lapsia karmealta tulevaisuudelta :D

Vierailija
2/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kehui, miten aina itse sairaana ollessaan oli pitänyt lapset (2- ja 3-vuotiaat) päiväkodista vapaalla -silloinkin kun oli niin sairas että pyörtyili moneen kertaan päivän aikana! Minun mielestä ihan törkeää lasten turvallisuuden vaarantamista, eikä suinkaan mitään sankarillisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse!.
Jätän syömättä, jotta lapset saisi enemmän ja parempaa ruokaa.
Rahatilanne väliaikaisesti, mutta vielä useamman kuukauden todella tiukka, ja olen söynyt viimeiset kuukaudet puuroa silloin tällöin.
Olen jo voimakkaasti alipainoinen, enkä jaksa tehdä juuri mitään, olen ärtynyt,väsynyt ja masentunut.
Tiedän, ettei kroppa kauaa kestä, lihakset on surkastuneet ja olen kuin pahinkin anoreetikko.
Mutta kun katson jääkaappiin, niin en voi syödä, kun koen valtavaa syyllisyyttä, että se on lapsilta pois.

Vierailija
5/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rokotuskriittiset" vanhemmat...

Vierailija
6/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:15"]Minä itse!.
Rahatilanne väliaikaisesti, mutta vielä useamman kuukauden todella tiukka, ja olen söynyt viimeiset kuukaudet puuroa silloin tällöin.
Olen jo voimakkaasti alipainoinen, enkä jaksa tehdä juuri mitään, olen ärtynyt,väsynyt ja masentunut.
Tiedän, ettei kroppa kauaa kestä, lihakset on surkastuneet ja olen kuin pahinkin anoreetikko.
Mutta kun katson jääkaappiin, niin en voi syödä, kun koen valtavaa syyllisyyttä, että se on lapsilta pois.
[/quote]

Myönnä pois, syömishäiriö se on.

Vierailija
7/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:15"]Minä itse!.
[/quote]

Mene leipäjonoon, jos tilanne on oikeasti noin paha

Vierailija
8/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks sun lapsiltas ei ole mahdollisesti kuollut äiti mitenkään pois. Jos noin tiukkaa tekee, niin marsmars hakemaan toimeentulotukea.

Vierailija
9/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi 6-vuotiaalle pojalleen uutena vuotena pikkupommeja posauteltavaksi - ilman valvontaa. Perustelu: Pitäähän sen kumminkin oppia niitä käyttämään ja kyllä se jo osaakin, me ollaan harjoiteltu.

Ei sitten tullut mieleen, että voi siinä olla muidenkin kuin oman mukulan silmät vaarassa?

Vierailija
10/10 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:51"]http://www.feissarimokat.com/2015/02/salapoliisi-terttu/

Ehdottomasti tämä. Onneksi haluaa suojella lapsia karmealta tulevaisuudelta :D
[/quote]

....

Go Terttu....:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän