Kissaan menee hermot!
Mun kissa on tehny reikiä mun lakanoihin. Mun koira ei ikinä ollut tehnyt sellaista.
Kommentit (33)
Outoa kun täällä tullaan aina haukkumaan paskaksi lemmikinomistajaksi ja käskemään antamaan eläimet pois jos erehtyy mainitsemaan että joku asia lemmikissään ärsyttää. Eikö teitä tosiaan ikinä ärsytä mikään mitä teidän lemmikit tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tekee niitä reikiä? Hampailla, kynsillä? Onko lakanat liian vanhat ja kuluneet, kannattaisiko ostaa uusia?
Kynsillä ku tykkää leikkiä niissä. Päivisin on päivä peitto mutta öisin se tulee sängylle tekee syöksyjä
Meillä on annettu vanhoja rikkinäisiä lakanoita kissoille peuhaamista varten. On sängyn lakanat saaneet olla rauhassa.
Meillä 😻 teki tota samaa kun osoitti mieltä kun hänen mielestä äätää nukkuu aivan liian pitkään.
Froteelakanat sai kyytiä kun mielenosotus on päällä😾
No äätää heitti froteelakanat mäkeen ja laitto puuvillaa tilalle.
Rauha maassa kaikki hyvin🛌❤️
Ps raapimispuita löytyy 2, kynnet leikataan säännöllisesti.
Ettei olisi oma läskiperseesi yön aikana pyöriessä tehnyt niitä reikiä. Olet sellainen kehopositiivari vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ettei olisi oma läskiperseesi yön aikana pyöriessä tehnyt niitä reikiä. Olet sellainen kehopositiivari vai mitä?
😳” Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä💔”
Otan osaa pahaan oloosi.
Terv eri
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun täällä tullaan aina haukkumaan paskaksi lemmikinomistajaksi ja käskemään antamaan eläimet pois jos erehtyy mainitsemaan että joku asia lemmikissään ärsyttää. Eikö teitä tosiaan ikinä ärsytä mikään mitä teidän lemmikit tekee?
Ap sanoo että ehkä hänellä ei kohta ole kissaa (tämän asian takia). Jos näin pieni asia pistää harkitsemaan lemmikistä eroon hankkiutumisesta, niin on kyllä aika paska lemmikinomistaja. Olisi sitä voinut vaikka 5 min miettiäkin ennen kuin meni ottamaan kissan.
Kissat on jumalia, ne saa tehdä lakanoille mitä haluaa. 😻
Soita Teemu Mäelle... eiku. Mustaa huumoria. Oli pakko. Rakastan omia lakanoitteni raatelijoita.
Kissaton elämä on elämätön elämä.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, kissan kynsiäkö muka leikataan?
Kyllä, kissan kynnet leikataan, kun ne ovat liian pitkät.
Kynsillä ku tykkää leikkiä niissä. Päivisin on päivä peitto mutta öisin se tulee sängylle tekee syöksyjä