Ostin Prismasta takin, sieltä löytää nykyisin aika hyvinkin vaatteita.
Ollut hakusessa sellainen kevyt ja siisti, mutta suht lämmin talvitakki muuhun kuin työkäyttöön johon omansa (Ahkan toppaparka) ja tänään ruokakauppakeikalla tuon löysin.
Eli London Fog on merkki ja simppeli tikattu musta toppatakki, kevyt-sellainen, hieman otettu sisään vyötäröltä ettei mikään pötkösäkki ja pituudesta plussaa eli pepun juuri peittävä ja lämmittävä. Ihanan pehmoinen, kevyt ja lämpimän oloinen, höyhentäkin täytteenä.
79,95€ ja sitä hieman mietin, mutta en nyt jaksa sen kummemmin metsästää ja kun kaikki natsasi niin päätyi ostoskärryyn 🤩.
Kommentit (16)
Ap ei taida tietää, että Prismat ovat nykyisin euromääräisen myynnin määrällä mitattuna Suomen suurin vaatekauppa. Sieltä ostaa todella monet vaatteensa.
Mul on saman merkkinen. Tämä on kohtalomme
Prismoista on löytänyt jo vuosia hyvin vaatteita.
Ehkä hieman kallis mutta, kun käytät nätisti niin lienee monivuotinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman kallis mutta, kun käytät nätisti niin lienee monivuotinen.
Samaa mietin, siis tuota hintaa. Mutta kunhan vetoketju ei prakaa eikä kangas tartu mihinkään niin että repeää, niin eiköhän tuo itsensä takaisin maksa. Tosiaan vain sellaiseen siistimpään käyttöön eikä töihin jossa ei kyllä kestäisi eikä edes olisi tarpeeksi lämmin.
Ap
Mä ostin viime vuonna Whistlerin takin. Maksoi yli satasen, mutta on ihan hemmetin siisti ja hyvä. Ilmeisesti laskettelutakki, mutta en kyllä laskettele.
Ostin taaperonvaatteita lapsen ollessa pieni. Tai siihen asti, mihin Ciraf-merkin (vihaan tuota nimeä) koot ylsivät. Sitten olisikin ollut vuorossa kauheita vaatteita isommalle lapselle, ostaminen loppui siihen. Aikuisten vaatetta itselleni en ole tainnut sieltä koskaan ostaa.
Jos on mieluinen, eikä hajoa heti ensimmäisenä vuonna, niin tuo hintahan on edullinen!
Tuolla London Fog- merkillä on ihan hyvänlaatuisia vaatteita. Saitpa edullisesti takin!
En ole koskaan ostanut Prismasta vaatteita itslleni mutta pojalle ostin sellaiset Adidaksen verkkarit joita hän oli hakenut, joissa ne kolme raitaa lahkeissa ylhäältä alas. Sattu silmään ja ostin, poika oli iloinen .)
Itse olen ostanut sieltä London Fogin villaneuleita. Mieluummin yksi kunnollinen kuin kolme jätteenpolttolaitokselle joutavaa. Villan nyppyihin myydään villaharjoja ja ihmisen tarvii ostaa vain yksi sellainen elämänsä aikana.
Mä taas olen tehnyt havainnon että prisman naistenosastolla vaatemallisto on vanhoille rouvasihmisille sopivaa, nuorekkuudesta ei tietoakaan. Tulee mieleen körttiläiset... väritkin masentavan rumia.
Pelkkää huonoa laatua tarjolla. Maksan mieluummin hieman enemmän ja ostan muualta.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen tehnyt havainnon että prisman naistenosastolla vaatemallisto on vanhoille rouvasihmisille sopivaa, nuorekkuudesta ei tietoakaan. Tulee mieleen körttiläiset... väritkin masentavan rumia.
Joo, karseita telttamallisia trikoita ja hirveitä kuoseja. Polyesteriä, akryyliä. Ei minulle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ostin taaperonvaatteita lapsen ollessa pieni. Tai siihen asti, mihin Ciraf-merkin (vihaan tuota nimeä) koot ylsivät. Sitten olisikin ollut vuorossa kauheita vaatteita isommalle lapselle, ostaminen loppui siihen. Aikuisten vaatetta itselleni en ole tainnut sieltä koskaan ostaa.
Sama juttu. 128 koosta eteenpäin ei löydy pojille oikein mitään. Vansia ja Nikeä kyllä mutta siinäpä ne. Sitten nämä Prisman myymät Cheetahit ja Starterit on todella huonolaatuisia.
Mä kävin Jack and Jones liikkeessä ja Hupparin ja t-paidan ostin yhteishintaan 43,98 e.
Oon erittäin tyytyväinen ostoksiini. Vaikutti ihan oikeasti olevan alennusta niistä tuotteista, kun vakio asiakas olen siinä liikkeessä.
Onko tämä nyt sellaista peer-to-peer -mainontaa?
Paljonko tuosta tienaa, ap?