Onko pyörätuolissa istuva nainen vähemmän haluttava? Miehet vastaavat
Olen varmaan monien mielestä hiekkap.... mutta mielestäni on jotenkin hirveää että tämänkaltaisia juttuja viitsitään julkaista!
MTV:llä on joka viikko naitä "Nainen, pukeudu näin jotta miellytät miehiä!" "Onko yli 20-v nainen enää seksikäs? Miehet vastaavat" "Onko meikitön nainen ruma? Miehet vastaavat" Tasapuolisuuden nimissä joskus viikko-pari sitten tehtiin juttu, jossa naiset kertoivat minkälaiset vaatteet ovat miehellä seksikkäät.
MTV on vajonnut aika sovinistiseksi.
Kommentit (25)
Jos väärän väriset kengät suhteessa vyöhön riittää naisille kriteeriksi tehdä miehestä "ei haluttava", niin uskoisin, että pyörätuoli naisella on miehelle ihan riittävä syy olla naisesta kiinnostumaton. Valitettavasti näin on.
t:Mies
Onpa aggressiivinen linja.
Ei se ole miesten vika jos nainen haluaa kysyä jotakin miehiltä. Ja miksi sitä ei saisi julkaista? Tuskin jotakin kysyvä nainen on maailman ainoa samaa asiaa pohtiva. On täysin luonnollista, että vastakkaisen sukupuolen näkemykset tiettyihin asioihin mietityttävät.
Ja miehet vastaavat asiallisesti kun kysytään. Eivät hauku eivätkä naura. Niin tuossa nimenomaisessakin jutussa.
Itseänikin mietityttää naisten suhtautuminen moniin asioihin. Eikä nosta verenpainettani jos jossakin on kysely naisille millaisista miehistä he pitävät tai miten suhtautuvat siihen ja siihen ominaisuuteen miehessä. Näitäkin kyselyitä on. Eikä siinä ole mitään väärää.
Haluttava tai vähemmän haluttava.. En tiedä, mutta itse ajattelisin siihen liittyvän enemmänkin itse nainen, ei niinkään pyörätuoli. Naisen ulkonäkö, tapa olla, jutella jne. Lähtökohtaisesti tuskin kukaan lähtee baarista hakemaan esim. yhdenyön seksiseuraa juuri pyörätuolissa istuvasta naisesta. Kokonaisuus ratkaisee ja se kemia.
Tuskin se pyörätuoli tekee kenestäkään absoluuttisesti haluttavaa tai ei-haluttavaa. Eiköhän se ole se ihminen joka siinä istuu. Tiedä sitten jos jollakin on joku fetissi tms. juuri pyörätuoleista.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:56"]
No jotkut miehet ei halua pyörätuolinaista varmasti siksi, koska sellaisesta ei ole niin hyväksi passaajaksi. Nämä vätykset pelkäävät että joutuvat ottamaan jostain vastuuta.
[/quote]
No jos karjalalippis karsii 90% naisista niin ei voi olettaa , että pyörätuoli ei karsisi suurta osaa miehistä ja naisista.
[/quote]
Karjalalippis ja pyörätoli.. Siinäpä kaksi täysin vertailukelpoista asiaa..
Pyörätuoliin joudutaan yleensäkkin pakosta, ilman omaa valintaa ja Karjalalippis.. se nyt vaan on siitä typerimmästä päästä mitä joku voi päähänsä läntätä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:56"]
No jotkut miehet ei halua pyörätuolinaista varmasti siksi, koska sellaisesta ei ole niin hyväksi passaajaksi. Nämä vätykset pelkäävät että joutuvat ottamaan jostain vastuuta.
[/quote]
No jos karjalalippis karsii 90% naisista niin ei voi olettaa , että pyörätuoli ei karsisi suurta osaa miehistä ja naisista.
[/quote]
Karjalalippis ja pyörätoli.. Siinäpä kaksi täysin vertailukelpoista asiaa..
Pyörätuoliin joudutaan yleensäkkin pakosta, ilman omaa valintaa ja Karjalalippis.. se nyt vaan on siitä typerimmästä päästä mitä joku voi päähänsä läntätä.
[/quote]
Huomaatko itse eron miesten ja naisten kommentoinnin välillä?
Kun miehiltä kysytään pyörätuolissa istuvasta naisesta - tai ihan mistä tahansa - miehet vastaavat asiallisesti ja kertovat tuollaisen olevan aina tapauskohtainen juttu. Kun naiselta kysytään karjala-lippiksestä, nainen alkaa sättiä ja irvailla, keksii mitä mielikuvituksellisempia tapoja nolata karjala-lippistä käyttävä mies. Sen sijaan, että sanoisi "No voisihan sitä edustavamminkin pukeutua".
En miehenä voisi seurustella pyörätuolissa istuvan naisen kanssa, koska hänen kanssaan ei voisi mennä kävelylle, ja kaverit voisivat ajatella että olen huono kun en ole saanut tervettä naista. Samaten jos seurustelukumppanini joutuisi pyörätuoliin, minulla olisi oikeus sen vuoksi jättää hänet, koska ei se olisi yksin hänen kriisinsä.
Miehet eivät ole yhtä julmia kuin naiset.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:59"]En miehenä voisi seurustella pyörätuolissa istuvan naisen kanssa, koska hänen kanssaan ei voisi mennä kävelylle, ja kaverit voisivat ajatella että olen huono kun en ole saanut tervettä naista. Samaten jos seurustelukumppanini joutuisi pyörätuoliin, minulla olisi oikeus sen vuoksi jättää hänet, koska ei se olisi yksin hänen kriisinsä.
[/quote]
Itsekäs p olet! Parempi ettet saa naisia ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:50"]En osaa tuohon haluttavuuteen vastata, koska olen nainen. Käytän kylläkin pyörätuolia ja saan kyllä miehiltä huomiota ja aina on seuraa ja suhteita riittänyt. Nyt olen parisuhteessa elänyt jo pitkään. Olen huomannut, että monet miehet itseasiassa ovat hyvin huomioonottavia ja tarjoavat herkästi apuaan yksin liikkuessani. Myös flirttejä olen vastaanottanut, tiedä sitten mistä johtuu, säälistä vai kiinnostuksesta.
[/quote]
Miksi tälle alapeukkuja?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:59"]En miehenä voisi seurustella pyörätuolissa istuvan naisen kanssa, koska hänen kanssaan ei voisi mennä kävelylle, ja kaverit voisivat ajatella että olen huono kun en ole saanut tervettä naista. Samaten jos seurustelukumppanini joutuisi pyörätuoliin, minulla olisi oikeus sen vuoksi jättää hänet, koska ei se olisi yksin hänen kriisinsä. [/quote] Itsekäs p olet! Parempi ettet saa naisia ollenkaan.
[/quote]
Luultavasti aika moni ajattelee samoin , mutta jää yhteiskunnan opettaman "moraalin" takia tiuskimaan ja riitelemään puolisonsa kanssa vaikka molemmille olisi parempi erota
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:59"]En miehenä voisi seurustella pyörätuolissa istuvan naisen kanssa, koska hänen kanssaan ei voisi mennä kävelylle, ja kaverit voisivat ajatella että olen huono kun en ole saanut tervettä naista. Samaten jos seurustelukumppanini joutuisi pyörätuoliin, minulla olisi oikeus sen vuoksi jättää hänet, koska ei se olisi yksin hänen kriisinsä.
[/quote]
Itsekäs p olet! Parempi ettet saa naisia ollenkaan.
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:59"]En miehenä voisi seurustella pyörätuolissa istuvan naisen kanssa, koska hänen kanssaan ei voisi mennä kävelylle, ja kaverit voisivat ajatella että olen huono kun en ole saanut tervettä naista. Samaten jos seurustelukumppanini joutuisi pyörätuoliin, minulla olisi oikeus sen vuoksi jättää hänet, koska ei se olisi yksin hänen kriisinsä.
[/quote]
Sulla saa olla oma mielipiteesi, toivotaan vaan ettet ite ikinä sairastu tai vammaudu niin, että joutuisit pyörätuolia käyttämään :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:57"]
Tämä oli ilmeisesti jonkun lukijan lähettämä kysymys. Sinne saa lähettää kysymyksiä, mitä haluaa miehiltä kysyttävän.
[/quote]
Juu niin oli. Itse en koe tarvetta kysellä miehiltä, mikä heitä miellyttää. Minulla on tarpeeksi hyvä itsetunto.
-ap
[/quote]
No ilimankos vedät fabaceaet nenään näinkin kevyesti jos jotain muuta kiinnostaa :D
En minäkään naisena haluaisi pyörätuolissa istuvaa miestä ihan vaan siitä syystä että oma elämäntyylini on melko aktiivinen ja liikunnallinen ja haluan samanlaisen miehen. Ei sen kummempaa, en ymmärrä miten kukaan jaksaa suuttua muiden rehellisistä mielipiteistä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:15"]
En minäkään naisena haluaisi pyörätuolissa istuvaa miestä ihan vaan siitä syystä että oma elämäntyylini on melko aktiivinen ja liikunnallinen ja haluan samanlaisen miehen. Ei sen kummempaa, en ymmärrä miten kukaan jaksaa suuttua muiden rehellisistä mielipiteistä.
[/quote]
Mies ei saa sanoa mielipidettään mihinkään naisiin liittyvästä.
Siinä mielessä on pyörätuolipotilas hyvä ettei tuntoaistin puutteen vuoksi ala valittamaan jos pannaan persereikään. Tai vaikka valittaisikin niin miten se vastaankaan panisi? Lähtisi kävelemään? REPS!!!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:15"]
[/quote]
Mies ei saa sanoa mielipidettään mihinkään naisiin liittyvästä.
[/quote]
Viestin pointti oli juurikin se, että kaikilla on oikeus mielipiteeseen.
No eikö se ole hyvä tietää miesten mielipiteitä?
En osaa tuohon haluttavuuteen vastata, koska olen nainen. Käytän kylläkin pyörätuolia ja saan kyllä miehiltä huomiota ja aina on seuraa ja suhteita riittänyt. Nyt olen parisuhteessa elänyt jo pitkään. Olen huomannut, että monet miehet itseasiassa ovat hyvin huomioonottavia ja tarjoavat herkästi apuaan yksin liikkuessani. Myös flirttejä olen vastaanottanut, tiedä sitten mistä johtuu, säälistä vai kiinnostuksesta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:03"]Paskoisin siihe tuolille ja naaraa räkättäisin t mako sln
[/quote]
Mene hoitoon.