Millaisia ruokia tilaat ravintolassa?
Nyt tiedetään jo, että eräs tyyppi ei tilaa pizzaa, mutta millaisia annoksia yleensä tilaat, millaisissa ravintoloissa käyt?
Voidaan erotella vaikka lounas ja ilta-/viikonloppukäynnit erikseen.
Mainitse myös ne hyvät ja suositeltavat ravintolat.
Kommentit (26)
Tilaisin kaikkein mieluiten kasvisruokia ja ehdottomasti tuoretta kalaa. Määrällä ei ole niin väliä, en tarvitse suurta annosta vaan hyviä makuja. Tykkään kiinalaisesta, tykkäänn salaattipaikoista, tykkään pastasta. Kaikein kyllästyneinen olen pikaruokaan ja pizzoihin, mutta pikkukaupungissamme ei juuri muuta saa. En myöskään syö lihaa, jota täällä tungetaan ihan kaikkialle kanttiinisämpyöistä alkaen. Meiltä kerta kaikkiaan puuttuu hyvä ruokapaikka, mutta en viitsi luetella ääneen niitä huonoja.
Meri-Lappi
Kyllähän se riippuu ihan paikasta, seurasta ja omasta fiiliksestä. Joskus tuttua ja turvallista, joskus kokeiluja. Stadin Villetasta tosiaan usein tulee tilattua pitsaa, en sen verran hyvää :), on siellä muukin ruoka hyvää, en voi väittää. Periaatteessa mulle käy kaikki, kalasta pihvin kautta kasviksiin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:46"]Tilaisin kaikkein mieluiten kasvisruokia ja ehdottomasti tuoretta kalaa. Määrällä ei ole niin väliä, en tarvitse suurta annosta vaan hyviä makuja. Tykkään kiinalaisesta, tykkäänn salaattipaikoista, tykkään pastasta. Kaikein kyllästyneinen olen pikaruokaan ja pizzoihin, mutta pikkukaupungissamme ei juuri muuta saa. En myöskään syö lihaa, jota täällä tungetaan ihan kaikkialle kanttiinisämpyöistä alkaen. Meiltä kerta kaikkiaan puuttuu hyvä ruokapaikka, mutta en viitsi luetella ääneen niitä huonoja.
Meri-Lappi
[/quote]
Viitsi vain...
Keikkakokki Meri-Lapista
Farangiin tekisi tällä hetkellä mieli mennä syömään. Asuappa Helsingissä eikä tässä noutopizzan ja -kebapin luvatussa kaupungissa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:00"]Farangiin tekisi tällä hetkellä mieli mennä syömään. Asuappa Helsingissä eikä tässä noutopizzan ja -kebapin luvatussa kaupungissa.
[/quote]
Sama täällä. Haluaisin syödä kaikkea eksoottista. Jos alkaa kotona sellaista laittamaan, ruoka maksaisi paljon kun pitää vaikka mitä ostaa.
Sellaista mitä on tolkuttoman työläs tä vaikea laittaa kotioloissa