Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi huomioi sinua naisena?

Vierailija
22.02.2015 |

Oletko tyytyväinen?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:10"]

Haluaa minua, fantasioi minusta, rakastelee kanssani usein, tuo työmatkoilta joskus kalliitakin tuliaisia, kuiskaa korvaan "tykkään susta".

terv. Onnellinen vaimo

[/quote]No eivätkö nuo jutut ole päivänselviä? Vaikka tuo rakastelujuttu - ei mies sitä sinun kanssasi tee naiseutesi takia.
[/quote]

Meillä ainak ok n sillä sukupuolella on osansa seksielämässä. En usko että mies haluaisi minua jos olisin mies.

Vierailija
22/37 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tarvitsevat jotain erityistä huomiota? En minä ainakaan tarvitse. Eli ei mitenkään huomioi. 

Vierailija
24/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan naisena? Puristaa tisseistä joskus. Ja antaa munaa.

Vierailija
25/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin tavoin. Olen tyytyväinen.

Vierailija
26/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:00"]Miksi naiset tarvitsevat jotain erityistä huomiota? En minä ainakaan tarvitse. Eli ei mitenkään huomioi. 
[/quote] huomioitko sinä miestäsi miehenä? Miten seksielämä sujuu? Ap

Vierailija
27/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa minua, fantasioi minusta, rakastelee kanssani usein, tuo työmatkoilta joskus kalliitakin tuliaisia, kuiskaa korvaan "tykkään susta".

terv. Onnellinen vaimo

Vierailija
28/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mitenkään ja en tiedä miten hän sen edes tekisi. En saa mitään erityiskohtelua kotona tai missään muuallakaan naiseuteni takia tai sitten en vain osaa niitä tunnistaa. Esimerkiksi ulkotöissä teen kaikkea siinä mies mieskin, viime viikolla viimeksi hakkasin saunapuita kaatamistamme puista ja muuta vastaavaa. N40

Vierailija
29/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:12"]

Ei oikeastaan mitenkään ja en tiedä miten hän sen edes tekisi. En saa mitään erityiskohtelua kotona tai missään muuallakaan naiseuteni takia tai sitten en vain osaa niitä tunnistaa. Esimerkiksi ulkotöissä teen kaikkea siinä mies mieskin, viime viikolla viimeksi hakkasin saunapuita kaatamistamme puista ja muuta vastaavaa. N40

[/quote]

Tässäpä asiallinen nainen. 

Miten seuloa jyvät prinsessa-akanoista? Siinä miehelle tuhannen euron kysymys. 

Vierailija
30/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:10"]

terv. Onnellinen vaimo

[/quote]No eivätkö nuo jutut ole päivänselviä? Vaikka tuo rakastelujuttu - ei mies sitä sinun kanssasi tee naiseutesi takia.

Vierailija
31/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla jäänyt lapsuudesta prinsessaleikit päälle? Miksi naista tulisi huomioida? Varsinkaan sen enempää kuin miestä huomioidaan?

Jos olet lahjoja ja suosionosoituksia  vailla, et ole kaukana maailman vanhimman ammatin harjoittajasta.

Vierailija
32/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. eiköhän mieheni rakastele kanssani juuri sen takia että olen nainen.. Ja valitettavasti ystäväpiirissäni on monia naisia, joiden miehet haluavat / haaveilevat jostain ihan muusta kuin tutusta vaimostaan.. Eli annan kyllä arvon sille, että mieheni huomioi kokonaisvaltaisesti minut (tosin itse olen kantanut korteni kekoon pitämällä itseni kuosissa ja yleensä olen hyvällä tuulellakin :))

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:10"]

terv. Onnellinen vaimo

[/quote]

Vierailija
33/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en leikkinyt prinsessaleikkejä lapsena. Nyt voisin leikkiäkin! Ap

Vierailija
34/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomioi mitenkään. Joskus alkuaikoina toki, mutta nykyään taidan olla itsestäänselvyys :(

Vierailija
35/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:01"]

Nimenomaan naisena? Puristaa tisseistä joskus. Ja antaa munaa.

[/quote]

Ainiin ja puhuu hellän varovaisesti, koska ajattele, että kaikilla naisilla olisi esim. ulkonäkökomplekseja. 

Vierailija
36/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ja en ole tyytyväinen.pohtinu täs muutenkin et parempi koht olla onneton yksin kun jonkun kanssa :(

Vierailija
37/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä joutuu ihan miettimään... Kourii välillä, kantaa automaattisesti raskaat tavarat, ei luota mun arvioihin auton omituisista äänistä. En keksi muuta, mikä liittyisi naiseuteen. Tuo viimeinen tietysti stereotypia, mutta minun kohdallani melkoisen totta.