Miten miehesi huomioi sinua naisena?
Oletko tyytyväinen?
Kommentit (37)
Miksi naiset tarvitsevat jotain erityistä huomiota? En minä ainakaan tarvitse. Eli ei mitenkään huomioi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:00"]Miksi naiset tarvitsevat jotain erityistä huomiota? En minä ainakaan tarvitse. Eli ei mitenkään huomioi.
[/quote] huomioitko sinä miestäsi miehenä? Miten seksielämä sujuu? Ap
Haluaa minua, fantasioi minusta, rakastelee kanssani usein, tuo työmatkoilta joskus kalliitakin tuliaisia, kuiskaa korvaan "tykkään susta".
terv. Onnellinen vaimo
Ei oikeastaan mitenkään ja en tiedä miten hän sen edes tekisi. En saa mitään erityiskohtelua kotona tai missään muuallakaan naiseuteni takia tai sitten en vain osaa niitä tunnistaa. Esimerkiksi ulkotöissä teen kaikkea siinä mies mieskin, viime viikolla viimeksi hakkasin saunapuita kaatamistamme puista ja muuta vastaavaa. N40
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:12"]
Ei oikeastaan mitenkään ja en tiedä miten hän sen edes tekisi. En saa mitään erityiskohtelua kotona tai missään muuallakaan naiseuteni takia tai sitten en vain osaa niitä tunnistaa. Esimerkiksi ulkotöissä teen kaikkea siinä mies mieskin, viime viikolla viimeksi hakkasin saunapuita kaatamistamme puista ja muuta vastaavaa. N40
[/quote]
Tässäpä asiallinen nainen.
Miten seuloa jyvät prinsessa-akanoista? Siinä miehelle tuhannen euron kysymys.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:10"]
Haluaa minua, fantasioi minusta, rakastelee kanssani usein, tuo työmatkoilta joskus kalliitakin tuliaisia, kuiskaa korvaan "tykkään susta".
terv. Onnellinen vaimo
[/quote]No eivätkö nuo jutut ole päivänselviä? Vaikka tuo rakastelujuttu - ei mies sitä sinun kanssasi tee naiseutesi takia.
Onko aloittajalla jäänyt lapsuudesta prinsessaleikit päälle? Miksi naista tulisi huomioida? Varsinkaan sen enempää kuin miestä huomioidaan?
Jos olet lahjoja ja suosionosoituksia vailla, et ole kaukana maailman vanhimman ammatin harjoittajasta.
Haha. eiköhän mieheni rakastele kanssani juuri sen takia että olen nainen.. Ja valitettavasti ystäväpiirissäni on monia naisia, joiden miehet haluavat / haaveilevat jostain ihan muusta kuin tutusta vaimostaan.. Eli annan kyllä arvon sille, että mieheni huomioi kokonaisvaltaisesti minut (tosin itse olen kantanut korteni kekoon pitämällä itseni kuosissa ja yleensä olen hyvällä tuulellakin :))
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:10"]
terv. Onnellinen vaimo
[/quote]No eivätkö nuo jutut ole päivänselviä? Vaikka tuo rakastelujuttu - ei mies sitä sinun kanssasi tee naiseutesi takia.
[/quote]
Itse asiassa en leikkinyt prinsessaleikkejä lapsena. Nyt voisin leikkiäkin! Ap
Ei huomioi mitenkään. Joskus alkuaikoina toki, mutta nykyään taidan olla itsestäänselvyys :(
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:01"]
Nimenomaan naisena? Puristaa tisseistä joskus. Ja antaa munaa.
[/quote]
Ainiin ja puhuu hellän varovaisesti, koska ajattele, että kaikilla naisilla olisi esim. ulkonäkökomplekseja.
Ei mitenkään ja en ole tyytyväinen.pohtinu täs muutenkin et parempi koht olla onneton yksin kun jonkun kanssa :(
Tätä joutuu ihan miettimään... Kourii välillä, kantaa automaattisesti raskaat tavarat, ei luota mun arvioihin auton omituisista äänistä. En keksi muuta, mikä liittyisi naiseuteen. Tuo viimeinen tietysti stereotypia, mutta minun kohdallani melkoisen totta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:10"]
terv. Onnellinen vaimo
[/quote]
Meillä ainak ok n sillä sukupuolella on osansa seksielämässä. En usko että mies haluaisi minua jos olisin mies.