Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi huomioi sinua naisena?

Vierailija
22.02.2015 |

Oletko tyytyväinen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osaa olla romanttinen, mutta kantaa painavat jutut jos on paikalla ym. niinkuin herrasmiehen kuuluu käyttäytyä menemättä liiallisuuksiin. Yleensä maksaa kun ollaan yhdessä jossain, oli sitten ruokakauppa tai ravintola, jos hänellä on rahaa, usein hänen korttinsa on ollut minulla, joten joskus maksan minäkin, mutta yleensä hänen kortillaan. Meillä on yhteinen talous, molempien rahat menee joka kuukausi joka tapauksessa maksoi kumpi hyvänsä. Lohduttaa kun itken tai muuten tosi paha mieli. 

Saisi kyllä olla romanttisempi, pari kertaa vuodessa ostaa kukkia, niin siinä se. 

Vierailija
2/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riitelee ja pahoittaa mieleni, antaa sitten ihanasti lepyttelyrahaa esim. tilille putkahtaa pari sataa "humputtelurahaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo herkkuja :)

Vierailija
4/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee kunniottavasti ja tasa-arvoisena ihmisenä, sitten naisena. Osallistuu kotitöihin. Tuo joskus voileileivän ja kupillisen teetä minulle ja saan istua sohvalla tekemättä mitään. Sanoo että olen kaunis jos olen laittautunut. Kehuu jos onnistun jossain. Tunnustaa että useimmiten olen oikeassa, hehheh. Huomioin miestäni niin etten valita turhasta, en esim huomauttele jos parta on ajamatta ja tavarat jää miten sattuu. Kun mies on oikeassa, annan paljon positiivista palautetta ja joskus vaikka itse olisinkin ollut oikeassa osaan olla hiljaa ettei toiselle tule paha mieli. Jos haluttaa niin saan. Osaan aika hyvät temput joilla mies pysyy tyytyväisenä. Seksi on hyvää mutta sitä on aika harvoin. Arjessa pusut erotessa ja tavatessa.

Vierailija
5/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee. Kivalla tavalla. Muuten ei, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
6/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se huomio mut vaimona, kuin naisena. Tuo välillä kukkia ilman syytä, sanoo ääneen, että haluaa ja rakastaa mua, kun istun sohvalla neulomassa saattaa ohi kulkiessaan suukottaa poskelle tai päälaelle. Julkisilla paikoilla pitää ovia auki, liukkailla keleillä tarjoaa aina käsivarren etten mene nurin.

Vierailija
7/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä tyypit, jotka haukkuvat miehiltään huomiota toivovia naisia prinsessoiksi. Ihan yhtä lailla miehet toivovat saavansa naisilta huomiota! Vai onko joku kuullut miehestä, joka ei ilahtuisi, jos vaimo olisi varta vasten laittautunut vaikka johonkin seksihepeneisiin miestään varten? Eivätkö eroottiset yllätykset ja palvelukset (esimerkiksi suuseksi) ole suunnilleen ykkössijalla, kun kysytään, mitä mies toivoisi parisuhteessaan olevan enemmän?

Vierailija
8/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu maailman kauneimmaksi ja ihanimmaksi, nukkuu aina käsi mun rinnalla. Vaikka mun rinnat on pienet sanoo, että ne on kauneimmat rinnat ikinä. Suukottelee ja halailee. Jos huomaa että mulla on naama kriisi tai hiuskriisi meneillään kertoo että oon kaunis:) jos itkettää ottaa kainaloon ja kysyy mistä mulla on pahamieli. Haluaa seksuaalisesti ja tuottaa mulle hyvää pitkillä esileikeillä. Kertoo että on onnellinen mun kanssa. Haaveilee perheestä mun kanssa. Jos oon suuttunut ostaa suklaata ja antaa omaa tilaa. käy ostamassa mulle herkkuja yllätykseks ja kokkaa. Jos mua jännittää joku asia sanoo että oon rohkee, vaikka oikeesti oon vähän nössö. Kantaa aina ruokakassit. Tulee kattomaan mun harrastus kisoja, vaikka sitä aina alkaa nukuttaa hirveesti katsomossa:)

Vierailija
9/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:01"]

Jos riitelee ja pahoittaa mieleni, antaa sitten ihanasti lepyttelyrahaa esim. tilille putkahtaa pari sataa "humputtelurahaa".

[/quote]

Hu*ra.
[/quote] Hurraa!! ?

Vierailija
10/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kaunein asia jonka osaa minusta sanoa on"ootpas pantavan näkönen taas".  Lisäksi vähintään kerran kuukaudessa antaa MINULLE pari-kolme päivää omaa aikaa ja lähtee kavereiden kanssa ryyppään. 

Vierailija
11/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:39"]

Kehuu maailman kauneimmaksi ja ihanimmaksi, nukkuu aina käsi mun rinnalla. Vaikka mun rinnat on pienet sanoo, että ne on kauneimmat rinnat ikinä. Suukottelee ja halailee. Jos huomaa että mulla on naama kriisi tai hiuskriisi meneillään kertoo että oon kaunis:) jos itkettää ottaa kainaloon ja kysyy mistä mulla on pahamieli. Haluaa seksuaalisesti ja tuottaa mulle hyvää pitkillä esileikeillä. Kertoo että on onnellinen mun kanssa. Haaveilee perheestä mun kanssa. Jos oon suuttunut ostaa suklaata ja antaa omaa tilaa. käy ostamassa mulle herkkuja yllätykseks ja kokkaa. Jos mua jännittää joku asia sanoo että oon rohkee, vaikka oikeesti oon vähän nössö. Kantaa aina ruokakassit. Tulee kattomaan mun harrastus kisoja, vaikka sitä aina alkaa nukuttaa hirveesti katsomossa:)

[/quote]

Tuli itku kun luin tämän vastauksen, sinulla tuntuu olevan ihana mies! <3 Itku tuli liikutuksesta ja vähän kateudesta, koska itse viimeksi eilen illalla pidättelin sängyssä itkua kun mentiin nukkumaan ja mies tuntui niin etäiseltä ja poissaolevalta (kuten lähes aina).

En ole mitenkään pinnallinen ihminen, mutta voi luoja miten voinkaan naisena kaivata sitä, että mieheni ihailisi minua! Katsoisi joskus pitkään ja sanoisi kauniiksi, edes silloin kun olen erityisen laittautunut. Meikkaan ja laitan tukkani kyllä päivittäin, mutten saa mieheltä kommentteja ulkonäöstäni. En halua esim. ulos lähtiessä huomiota vierailta miehiltä, pikemminkin ahdistun jos sitä saan, mutta kukapa ei haluaisi olla kaunis ja haluttava oman miehensä silmissä? Voin ainoastaan haaveilla siitä miltä tuntuisi kun mies ottaisi lujasti syliinsä ja sanoisi, että olen ihana ja hän haluaa minua. :(

En tiedä miten se voi olla niin vaikeaa sanoa puolisolle sellaisia pieniä, kivoja asioita? Itse ainakin näen oman mieheni maailman suloisimpana ja komeimpana, ja sen myös hänelle sanon. Kerron että hän tuoksuu ihanalta, rakastan nuuhkia hänen kaulaansa, niskaansa ja poskiaan. Seksiä meillä on vain kun se miehelle sopii, enkä oikein "voi" kieltäytyä niistä kerroista, koska se on ainut hetki jolloin mies keskittyy minuun ja pitää kunnolla hyvänä.

Tulipa tästä nyt oikein surkea vuodatus enkä edes vastannut alkuperäiseen kysymykseen, anteeksi vain!

Miten mieheni huomioi minua naisena... No, hän avaa minulle oven jos yhdessä menemme jonnekin. Kantaa painavat asiat pyytämättä. Keittää joskus kahvia. Tässä kohtaa tuskin kuuluu mainita talvirenkaidenvaihtoa tms. juttuja, koska ei mies niitä sen vuoksi tee, että tahtoo Naiseuteni huomioida... :)

Jos näitä nyt joku mies ylipäätään lukee, niin juttuja joita jokainen nainen varmaankin mieheltään kaipaisi, on juuri sellainen ihailu (tämä ei tarkoita nyt siis mitään "palvomista"), että se oma nainen tuntisi olevansa aivan erityinen miehensä silmissä. Se olisi tärkeää. Se, että olisi läsnä ja antaisi aikaa naiselleen, katsoisi naista oikein kunnolla, silmiin ja muutenkin _näkisi_ tämän. Pitäisi sylissä ja hyvänä, silittäisi ja sanoisi miten tuoksut hyvältä ja tunnut ihanalta. Huonona päivänä ei luikkisi takavasemmalle vaan ottaisi lujaan halaukseen ja kysyisi mikä on hätänä. Siinäpä noita juttuja, mitkä ainakin minut tekisi todella onnelliseksi.

Vierailija
12/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihana<3 luulen että varsinkin se että asutaan erillämme vieläkin on auttanut, että toista ei pidä ns itsestäänselvyytenä.
Mulla oli ennen myös tollanen mies, joka ei huomioinut ollenkaan eikä saanut mua tuntemaan itteäni tärkeäksi. Aina kaverit meni edelle ja nähtiin vain jos sillä ei ollut muuta tekemistä. Jos oltiin samoissa juhlissa, huomioi kaikkia muita naisia paitsi mua. Ei tukenut jos mulla oli vaikeaa, vaan meni etäiseksi. Pari vuotta jaksoin kattoa, kunnes sain tarpeekseni kunnolla ja jätin. Joku puolitoista vuotta seurustelun päättymisen jälkeen näin sen kavereita sattumalta ja ne kerto että vieläkin mun eksä puhu musta tosi usein ja vertas sen uusia naisia muhun. Ne pyys et oisin vielä yrittäny mun eksän kanssa, mut siinä vaiheessa tunsin vaa voitonriemua et ois kannattanu huomioida mua paremmin.
Uskon että sun mies välittää ja ihailee, mutta jotenki sille suhde on tullut niin itsestäänselvyydeksi, ettei enään kerro sitä. Mun mielestä sun kannattaisi alkaa pelaamaan vähän mukana ja alkaa olemaan itse etäinen. Siis tarkoitan että olet vähän omissa maailmoissasi ja et kehu miestäsi, mutta kuitenkin kun se puhuu vastaat kivasti etkä ilkeästi. Alat olemaan tosi hyväntuulinen ja näkemään tuttujasi enemmän ja harrastamaan vaikka jotain. Järjestä kavereittes kanssa jonkun matkan, että teille tulee taukoa ettette nää. Et sekstaile sen kanssa sillonkun se haluaa, vaan silloin kun sinä haluat. Kerrot kiherrellen jostain miehestä joka kehu sua ulkona. Uskon että jossain vaiheessa miehesi alkaa miettimään tosissaan että on menettämässä sut ja alkaa vähän panostamaan:)

Vierailija
13/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:26"]On kyllä ihana<3 luulen että varsinkin se että asutaan erillämme vieläkin on auttanut, että toista ei pidä ns itsestäänselvyytenä.
Mulla oli ennen myös tollanen mies, joka ei huomioinut ollenkaan eikä saanut mua tuntemaan itteäni tärkeäksi. Aina kaverit meni edelle ja nähtiin vain jos sillä ei ollut muuta tekemistä. Jos oltiin samoissa juhlissa, huomioi kaikkia muita naisia paitsi mua. Ei tukenut jos mulla oli vaikeaa, vaan meni etäiseksi. Pari vuotta jaksoin kattoa, kunnes sain tarpeekseni kunnolla ja jätin. Joku puolitoista vuotta seurustelun päättymisen jälkeen näin sen kavereita sattumalta ja ne kerto että vieläkin mun eksä puhu musta tosi usein ja vertas sen uusia naisia muhun. Ne pyys et oisin vielä yrittäny mun eksän kanssa, mut siinä vaiheessa tunsin vaa voitonriemua et ois kannattanu huomioida mua paremmin.
Uskon että sun mies välittää ja ihailee, mutta jotenki sille suhde on tullut niin itsestäänselvyydeksi, ettei enään kerro sitä. Mun mielestä sun kannattaisi alkaa pelaamaan vähän mukana ja alkaa olemaan itse etäinen. Siis tarkoitan että olet vähän omissa maailmoissasi ja et kehu miestäsi, mutta kuitenkin kun se puhuu vastaat kivasti etkä ilkeästi. Alat olemaan tosi hyväntuulinen ja näkemään tuttujasi enemmän ja harrastamaan vaikka jotain. Järjestä kavereittes kanssa jonkun matkan, että teille tulee taukoa ettette nää. Et sekstaile sen kanssa sillonkun se haluaa, vaan silloin kun sinä haluat. Kerrot kiherrellen jostain miehestä joka kehu sua ulkona. Uskon että jossain vaiheessa miehesi alkaa miettimään tosissaan että on menettämässä sut ja alkaa vähän panostamaan:)
[/quote]

ja toi oli siis viestin 34 kirjottajalle:)

Vierailija
14/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/37 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on 35:lle (täällä siis 34) :)

Oi olen kokeillut tässä yli 10 vuoden aikana kaikkea mahdollista :) Meillä on lisäksi yhteisiä lapsia, että tässä ei niin vaan järjestetä tyttöjen reissuja miehen kiusaksi tms. ;)

Olen myös joskus yrittänyt tehdä miestä edes hiukan mustasukkaiseksi kertomalla, että baarissa joku mies tuli jotakin yrittämään. Mies ei kuitenkaan ole hiukkaakaan mustasukkainen ja lisäksi tietää, että olen "yhden miehen nainen", joten en ole saanut aikaan minkäänlaista vaikutusta :D  Kyllä mies tietää että kelpaisin muillekin, siitä ei ole kyse. Hän tulee perheestä jossa ei olla hellitty puolisoa eikä lapsia, kai tämä juontaa juurensa sieltä sitten ja on vähän sellainen juttu jolle ei voi mitään. Asiasta on käyty isoja riitoja ja muutama kriisi, joiden jälkeen mies on muutaman kuukauden ollut erilainen ennen lipsumista takaisin vanhaan. Ei tässä varmaan muu auta kuin jaksaa miestä tuollaisena tai lähteä. Vaan kun on nuo lapset, joille isä on mahdottoman tärkeä. Hajotappa siinä nyt sitten perhe sen takia, kun mies ei pidä hyvänä.... :/

Vierailija
16/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:01"]

[/quote]

Hu*ra.

Vierailija
17/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo kysymys..

Vierailija
18/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kysymyksen nyt niin, että miten verrattuna muihin "rooleihin" elämässä? Nyt kun meillä on 1-vuotias lapsi on huomioiminen nimenomaan naisena ja puolisona ollut yllättävän tärkeää. Olen iloinen siitä, että hän näkee minut aina ensisijaisesti naisena ja puolisona, ei raskaana olevana, äitinä, imettäjänä. Tärkeältä tuntuu erityisesti siksi, että kaikessa väsymyksessä ja hormonimyrskyssä ei ole ollut aina itse helppoa nähdä itseään näiden roolien alta.

Vierailija
19/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee kerran viikossa tai parissa

Vierailija
20/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan sitä on edes kohtaisi, niin paremmin voi huomioida.