Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oon lapsellinen, mutta mulla on synttärit, eikä

Vierailija
22.02.2015 |

kukaan näemmä muista... Minä muistan kyllä aina ystävieni ja tuttavieni synttärit. En ole ikinä kaivannut näitä muistamisia, mutta nyt sieppaa. No joo, äiti soitti aamulla ja onnitteli.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah haa kukaan ei kaipaa sua

Vierailija
22/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:34"]

hah hah haa kukaan ei kaipaa sua

[/quote]

Kaipaamisesta tuskin on kyse, millään tasolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Minä en ole onnittelujen kaipaaja, mutta silti vähän ikävältä tuntui jokin aika sitten facebookissa tilanne, jossa yhteiset kaverit nimipäivänä onnettelivat kaimaani, mutta minua eivät. Mulla oli pyöreät synttärit kesällä samana päivänä kuin yhden harrastusporukan kaverin nimipäivät. Arvaa, kuka sai onnitteluja ja kuka ei? Minä olen kokenut tämän niin, että minua ei kaivata tuohon porukkaan, mutta siitä huolimatta olen päättänyt olla välittämättä ja menen vaan kokouksiin ja tapahtumiin. En tiedä kyllä yhtään syytä, miksi tunnun ärsyttävän ihmisiä, kun kukaan ei sitä sano. 

Vierailija
24/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Mekin juhlimme täällä tyttäremme ensimmäistä syntymäpäivää. Mikä ihana juhlapäivä. Tee itsellesi kakku ja herkuttele! Lähde pitkälle kävelylle raittiiseen ulkoilmaan ja katso illalla elokuva peittoon kääriytyen.

Vielä kerran, onnea!

Vierailija
25/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole yhtään lapsellinen. Paljon onnea!

Vierailija
26/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:48"]kukaan näemmä muista... Minä muistan kyllä aina ystävieni ja tuttavieni synttärit. En ole ikinä kaivannut näitä muistamisia, mutta nyt sieppaa. No joo, äiti soitti aamulla ja onnitteli.
[/quote]
ihana äiti <3

Vierailija
27/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää, käy jossakin juhlimassa ihan yksin, vaikka jossain kivassa kahvilassa, tai ota aikaa itselle, juo vaikka viinipullo, syö suklaata, juhli! :)