Pitääkö kohdun polyyppi poistaa?
Lapset on jo tehty, ei ole raskaushaaveita. Mietin kun gynekologi yrittää saada mua poistattamaan mitättömän pienen oloisen polyypin. Mua se ei haittaa, kun ei oireilekaan. Vuodot on pitkät, mutta johtunee siitä kun en hormoneja syö enkä halua. En millään viittis mennä mihkään operaatioon, jos ei vaivoja ole.
Kommentit (4)
Mulla poistettiin polyyppi juuri sen takia, että aiheutti todellakin runsaita vuotoja.
Ei poisteta jos siitä ei ole haittaavia oireita, seuranta riittää
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:59"]
Mulla tehtiin tähystys ja kaavinta polyyppiepäilyn takia. Vuodot oli runsaat ja päädyin myös kohdun limakalvon lämpökäsittelyyn. Ainakin ultraisin kontrollina sitä polyyppia. Itse olen sellainen että haluan kaikki epämääräiset pallukat pois itsestäni eli menisin poistamaan sen.
[/quote]
On ultrattu. Tulee vaan mieleen, et gyne on jotenkin turhantarkka. Tai sit se luulee, et haluaisin lapsia vielä, ja polyyppi voi kuulemma vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Enhän mä edes tietäisi, et sellainen on, ellen olisi mennyt muuten vaan gynelle.
Mulla tehtiin tähystys ja kaavinta polyyppiepäilyn takia. Vuodot oli runsaat ja päädyin myös kohdun limakalvon lämpökäsittelyyn. Ainakin ultraisin kontrollina sitä polyyppia. Itse olen sellainen että haluan kaikki epämääräiset pallukat pois itsestäni eli menisin poistamaan sen.