Ihastus varattuun mieheen
Olemme molemmat naimisissa ja perheellisiä ja tiedän että tästä ei voi hyvää seurata mutta en voi tunteilleni mitään. Häntä on pakko nähdä usein lasten takia harrastuksissa jne.
Miten tukahdutan nämä tunteet? En halua sotkea muiden perheitä enkä omaani. Aavistan että tunne on molemminpuoleinen ja tiedän että on olemassa vaara että jotain tapahtuu.
Miten itse toimisit?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:53"] Miten tiedät että tämä mies saattaa olla sinusta kiinnostunut? Aavistaako vaimo mitään? Tai oma miehesi? [/quote] No en voi olla varma mutta hän aina hakeutuu minun seuraani, juttelee kaikenlaista, on erittäin avulias, lähettelee välillä "ylimääräisiä" viestejä, antaa lahjakortteja joita saa työnsä kautta, ottaa minusta paljon kuvia lasten kanssa. Vaimo varmasti aavistaa jotain, ei ole minulle kovinkaan ystävällinen. Oma mieheni on vain kerran kysynyt flirttaileeko tuo mies minun kanssani. ap [/quote] Miehillä voi olla tapana flirttailla. Jopa testailla että "olisiko saatavilla". Sori mutta karu totuus. Ja varsinkin jos hän näkee sinusta että lämpenet. Ei noilla ole välttämättä aikomustakaan pettää saatikka jättää perhettään. Seksi on aika usein miehillä motivaattorina, naisilla se sitten menee enemmänkin siihen ihastumisen tasolle..
[/quote]
Tiedän ja se on oikeastaan yhdentekevää onko mies oikeasti kiinnostunut tai ei, haluaako seksiä vai ei, en halua pettää miestäni enkä rikkoa muiden parisuhteita. Meillä on molemmilla pienet lapset jotka ovat meille kaikki kaikessa. Haluan nimenomaan tukahduttaa omat tunteeni ja vältellä niihin liittyviä riskejä.
ap
[/quote]
Välttely. Et lähde flirttiin mukaan. Muita harrastuksia. Yhteisiä juttuja miehen kanssa. Aika. Ei näihin muita taikakeinoja oikein ole.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:53"]
Miten tiedät että tämä mies saattaa olla sinusta kiinnostunut? Aavistaako vaimo mitään? Tai oma miehesi?
[/quote]
No en voi olla varma mutta hän aina hakeutuu minun seuraani, juttelee kaikenlaista, on erittäin avulias, lähettelee välillä "ylimääräisiä" viestejä, antaa lahjakortteja joita saa työnsä kautta, ottaa minusta paljon kuvia lasten kanssa.
Vaimo varmasti aavistaa jotain, ei ole minulle kovinkaan ystävällinen. Oma mieheni on vain kerran kysynyt flirttaileeko tuo mies minun kanssani.
ap
[/quote]
No selvästi tuo mies vähintään flirttailee ja että molemmat aviopuolisot on huomannut jotain on jo aika selvä merkki eli olisin itsekin huolestunut "vaarasta". Itse tuossa tilanteessa lähdimme pitkälle yhteiselle matkalle. Tosin meillä ei ollut lapsia.
Hassua noiden ihastusten kanssa, ne eivät usein ole sellaisia ihmisiä joita olisit muuten valinnut, ne ovat sellaisia jotka vain sattuvat olemaan paikalla kun parisuhteessa menee huonosti. Kun olen muutaman kerran eronnut poikakavereista "muiden takia" ennen kun menin naimisiin en koskaan kuitenkaan valinnut niitä toisia kun erosimme. Ne lähinnä ällöttivät jälkikäteen ja sitten he loukkaantuivat.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:01"]Miksi kaikki toitottaa tuota samaa mantraa, keskity omaan parisuhteesi ja löydä uudelleen.... Tiedättekös mitä, kaikissa suhteissa ei vaan ole jäljellä mitään syytä yrittää herätellä vanhoja tunteita, paska on paskaa ei kullaksi muutu vaikka miten toivoisi. [/quote] No mitä ihmettä pitäisi sanoa? Olen itse huomannut että tuo toimii. Jos ei toimisi, eroaisin! Kuka nyt paskassa suhteessa haluaa lyhyttä elämäänsä viettää? Ihme itsekidutusta.
[/quote]
Kommenttisi piti sisällä kaksi keskenään ristiriitaista asiaa. Ensimmäiseksi puolustat vanhan herättelyä ja toiseksi olet juuri sillä kannalla kuin minäkin, että kaikissa suhteissa ei vaan ole mitään heräteltävää. Huomaatko ristiriidan kommentissasi?
[/quote]
Tottakai puolustan vanhan herättelyä jos tuntuu että on jotain mitä herätellä. Useammat eivät vaan viitsi koska (teko)syitä riittää. En tosin tarkoita että sinulla näin olisi koska en tunne sinua. Mutta ihan mielenkiinnosta, jos tuntuu että mitään heräteltävää ei ole ja suhde tuntuu loppuun palaneelta niin eikö kannattaisi erota? Onni voi nimittäin löytyä muualta.