Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus varattuun mieheen

Vierailija
22.02.2015 |

Olemme molemmat naimisissa ja perheellisiä ja tiedän että tästä ei voi hyvää seurata mutta en voi tunteilleni mitään. Häntä on pakko nähdä usein lasten takia harrastuksissa jne.

Miten tukahdutan nämä tunteet? En halua sotkea muiden perheitä enkä omaani. Aavistan että tunne on molemminpuoleinen ja tiedän että on olemassa vaara että jotain tapahtuu.  

Miten itse toimisit?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi menee,usko pois!

Vierailija
2/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tee mitään asialle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihastuksia on paljon elämän varrella vaikka olisikin naimisissa. Muut kiinnostavat ihmiset eivät tipu pois maan päältä sen takia että olet avioliitossa ja monesti myös pitkissä parisuhteessa on aikoja joissa yhteys on syystä tai toisesta kadoksissa. Hyvä että et aio tai halua tehdä asialle mitään. Tunteita on tietysti hankala tukahduttaa. Olisiko joku tapa olla näkemättä toisianne? Voisiko miehesi esimerkiksi hakea ne lapset harrastuksista? Jos se ei ole mahdollista, yritä välttää tilanteita joissa olet yksin hänen kanssaan. Laita energiasi johonkin ihan muuhun ja kyllä ne tunteet katoaa.

t. Tämän itsekin kokenut

Vierailija
4/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kun näet ihanstuksesi, ehdotat kahdenkeskistä kaffettelua ja sitten jätkat siitä jos hyvälle tuntuu?

Vierailija
5/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma mies alkaa olla enemmän rasittava kuin rakastettava niin alkaa nuo miehet kuin miehet näyttää pantavilta.
nyt sun tarttee ite keksii miten saisit oman parisuhteesi taas kukoistukseen. Juttele muehes kans, että sä et saa kotona tarpeeksi huomiota ja seksiä.

Vierailija
6/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein sama tilanne, paitsi etten näe tätä miestä kovin usein. Ja olen oman miehen kanssa vain lasten ja talon takia yhdessä.. Toivon että nämä tunteet kuolisivat, enkä usko että tällä varatulla miehellä on mitään kummempaa kiinnostusta minuun. Olen kyllä miettinyt useinkin eroa ja nyt vielä useammin.

Vierailija
7/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on osoitus oman suhteesi huonostivoimisesta. Yrittäkää haalia sitä omaa parisuhdetta ennen kun laitat energiat muualle. Järjestä kivaa kahdenkeskeistä tekemistä, treffejä, matkoja tms. Yrittäkää saada virettä takaisin suhteeseenne ettei tarvi sitä muualta hakea.

Vierailija
8/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiedät että tämä mies saattaa olla sinusta kiinnostunut? Aavistaako vaimo mitään? Tai oma miehesi?

Vierailija
9/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee ohi, usko pois. Itse ihastuin työkaveriin, palavasti, ja riuduin siinä sitten jokusen kuukauden. Pitihän siinä puntaroida asioita, parisuhdetta ja kaikkea ja päätinkin olla rehellinen miehelleni. Se auttoi, samoin läheisyys ja yhteiset jutut miehen kanssa. Ihastus on enää etäinen muisto vain, koko ajatus enää lähinnä huvittaa. Keskity omaan elämään, en oikeasti usko että haluat(te) hajottaa kahta perhettä.

Vierailija
10/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pidemmässä parisuhteessa ollut on kokenut saman. Jos joku muuta väittää, niin narraa.

Itse olen toiminut niin, että en ole tehnyt mitään. Usko pois, tunne menee ohi ja kohta ihmettelet mitä oikein tuossa ihmisessä näitkään.

Vierailija
11/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos oma mies ei ole tuntunut miltään vuosiin.. Jos onkin valinnut väärän miehen rinnalleen.

Vierailija
12/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on harvoin vihreämpää aidan toisella puolella ja usein todellisuus ei vastaa niitä fantasioita toisesta ihmisestä. Sinun kannatta nyt olla ennen kaikkea itsellesi rehellinen ja miettiä mitä todellisuudessa haluat. Pettäminen ei ole se ratkaisu. Siinä saat paskat ennen kaikkea omaan niskaan ja petät miehesi lisäksi lastesi luottamuksen jos he saavat asiasta joskus tietää. Ja voin sano kokemuksesta että välttely kannattaa. Poissa silmistä, poissa mielestä toimii yllättävän hyvin.

Vierailija
13/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki toitottaa tuota samaa mantraa, keskity omaan parisuhteesi ja löydä uudelleen.... Tiedättekös mitä, kaikissa suhteissa ei vaan ole jäljellä mitään syytä yrittää herätellä vanhoja tunteita, paska on paskaa ei kullaksi muutu vaikka miten toivoisi.

Vierailija
14/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:59"]

Entä jos oma mies ei ole tuntunut miltään vuosiin.. Jos onkin valinnut väärän miehen rinnalleen.

[/quote]

Sitten kannattaa ensin hankkia ero ja vasta sitten hakea uusia ihastumisia. Pääsee itsekin henkisesti paljon helpommalla.

Vierailija
15/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:59"]Entä jos oma mies ei ole tuntunut miltään vuosiin.. Jos onkin valinnut väärän miehen rinnalleen.
[/quote]

Eroa. Enemmän se satuttaa sinua ja miestä jos menet ja petät. Kyllä sitä selkärankaa pitäisi sen verran olla että lähtee pois huonosta suhteesta kuin että vehtaa salaa selän takana.

Vierailija
16/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:53"]

Miten tiedät että tämä mies saattaa olla sinusta kiinnostunut? Aavistaako vaimo mitään? Tai oma miehesi?

[/quote]

No en voi olla varma mutta hän aina hakeutuu minun seuraani, juttelee kaikenlaista, on erittäin avulias, lähettelee välillä "ylimääräisiä" viestejä, antaa lahjakortteja joita saa työnsä kautta, ottaa minusta paljon kuvia lasten kanssa.

Vaimo varmasti aavistaa jotain, ei ole minulle kovinkaan ystävällinen. Oma mieheni on vain kerran kysynyt flirttaileeko tuo mies minun kanssani.

ap

Vierailija
17/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:01"]Miksi kaikki toitottaa tuota samaa mantraa, keskity omaan parisuhteesi ja löydä uudelleen.... Tiedättekös mitä, kaikissa suhteissa ei vaan ole jäljellä mitään syytä yrittää herätellä vanhoja tunteita, paska on paskaa ei kullaksi muutu vaikka miten toivoisi.
[/quote]

No mitä ihmettä pitäisi sanoa? Olen itse huomannut että tuo toimii. Jos ei toimisi, eroaisin! Kuka nyt paskassa suhteessa haluaa lyhyttä elämäänsä viettää? Ihme itsekidutusta.

Vierailija
18/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:53"]

[/quote]

No en voi olla varma mutta hän aina hakeutuu minun seuraani, juttelee kaikenlaista, on erittäin avulias, lähettelee välillä "ylimääräisiä" viestejä, antaa lahjakortteja joita saa työnsä kautta, ottaa minusta paljon kuvia lasten kanssa.

Vaimo varmasti aavistaa jotain, ei ole minulle kovinkaan ystävällinen. Oma mieheni on vain kerran kysynyt flirttaileeko tuo mies minun kanssani.

ap
[/quote]

Miehillä voi olla tapana flirttailla. Jopa testailla että "olisiko saatavilla". Sori mutta karu totuus. Ja varsinkin jos hän näkee sinusta että lämpenet. Ei noilla ole välttämättä aikomustakaan pettää saatikka jättää perhettään. Seksi on aika usein miehillä motivaattorina, naisilla se sitten menee enemmänkin siihen ihastumisen tasolle..

Vierailija
19/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:01"]Miksi kaikki toitottaa tuota samaa mantraa, keskity omaan parisuhteesi ja löydä uudelleen.... Tiedättekös mitä, kaikissa suhteissa ei vaan ole jäljellä mitään syytä yrittää herätellä vanhoja tunteita, paska on paskaa ei kullaksi muutu vaikka miten toivoisi. [/quote] No mitä ihmettä pitäisi sanoa? Olen itse huomannut että tuo toimii. Jos ei toimisi, eroaisin! Kuka nyt paskassa suhteessa haluaa lyhyttä elämäänsä viettää? Ihme itsekidutusta.

[/quote]

Kommenttisi piti sisällä kaksi keskenään ristiriitaista asiaa. Ensimmäiseksi puolustat vanhan herättelyä ja toiseksi olet juuri sillä kannalla kuin minäkin, että kaikissa suhteissa ei vaan ole mitään heräteltävää. Huomaatko ristiriidan kommentissasi?

Vierailija
20/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:53"] Miten tiedät että tämä mies saattaa olla sinusta kiinnostunut? Aavistaako vaimo mitään? Tai oma miehesi? [/quote] No en voi olla varma mutta hän aina hakeutuu minun seuraani, juttelee kaikenlaista, on erittäin avulias, lähettelee välillä "ylimääräisiä" viestejä, antaa lahjakortteja joita saa työnsä kautta, ottaa minusta paljon kuvia lasten kanssa. Vaimo varmasti aavistaa jotain, ei ole minulle kovinkaan ystävällinen. Oma mieheni on vain kerran kysynyt flirttaileeko tuo mies minun kanssani. ap [/quote] Miehillä voi olla tapana flirttailla. Jopa testailla että "olisiko saatavilla". Sori mutta karu totuus. Ja varsinkin jos hän näkee sinusta että lämpenet. Ei noilla ole välttämättä aikomustakaan pettää saatikka jättää perhettään. Seksi on aika usein miehillä motivaattorina, naisilla se sitten menee enemmänkin siihen ihastumisen tasolle..

[/quote]

Tiedän ja se on oikeastaan yhdentekevää onko mies oikeasti kiinnostunut tai ei, haluaako seksiä vai ei, en halua pettää miestäni enkä rikkoa muiden parisuhteita. Meillä on molemmilla pienet lapset jotka ovat meille kaikki kaikessa. Haluan nimenomaan tukahduttaa omat tunteeni ja vältellä niihin liittyviä riskejä.

ap