Xenian kihlasormus
Mitä pidätte? Mielestäni kaunis. Koskahan on häät?
Arvasin että nyt treffeillä mies kosii, oli sellainen fiilis :)
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:51"]No onko se raskaana?
[/quote]
No mistä lukijoiden se pitäisi tietää?
Tosi kaunis mielestäni! Samantyylisen tahtoisin itsekin :)
Noh nyt sitten vaan hääaiheisia postauksia odottamaan...!
Toivottavasti blogi ei muutu samanlaiseksi jääkerjäysblogiksi kun Cavalla aikoinaan. Kihlautumisen jälkeen meno muuttu häämainostukseksi.
Ei iskenyt, mutta jokaisella on oma maku.
Tosi kaunis, tosin enemmän vihkisormusmainen.
Kaunis sormus ja sopii Xenialle, mutta tavisperheenäidin sormessa katselen mieluummin kestävämpää ja matalampaa ilman suurta kiveä.
Ihan superkaunis! <3 Eikä tuo timantti mielestäni ole epäkäytännöllisen kokoinen!
Tosi kaunis. Ajaton, siro ja elegantti. Sopii Xenialle. Onnea heille :)
Lindroosin lumi, 0,5 ct maksoi 6000e
Tosi kaunis, mutta miten yhdistät tuohon vihkisormuksen? Joka yleensä on tuollainen ylellisempi timanttisormus.
Raksamiehenä tienaa näköjään aika hyvin. Xenia ei olisi varmasti tyytynyt yhtään vaatimattomampaan (halvempaan) sormukseen.
Ei kai se nyt enää niin kiveen hakattua ole että vihkisormuksen pitäisi olla se hienompi! Mulla on ainakin kihla se näyttävä ja vihkinä ohut rivisormus :)
Nätti sormus, varmaan trendikäs moissaniitti.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:39"]Raksamiehenä tienaa näköjään aika hyvin. Xenia ei olisi varmasti tyytynyt yhtään vaatimattomampaan (halvempaan) sormukseen.
[/quote]
Miksi pitäisi jos tykkää tuosta ja varaa on? :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:37"]
Tosi kaunis, mutta miten yhdistät tuohon vihkisormuksen? Joka yleensä on tuollainen ylellisempi timanttisormus.
[/quote]
Miksi kaikkien pitäisi tehdä tällä tavalla, että kihla on yksinkertainen ja vihki erikoisempi? Miksi ei toisinpäin? Tai, mitä jos ei ole kuin yksi sormus? Kestäisitkö sellaista?
Mullakin on näyttävämpi kihlasormus ja simppelimpi vihkisormus. Harvoin pidän molempia, arkena yleensä vihkisormusta, juhlissa kihlasormusta. Xenian sormus on kaunis!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:37"]
[/quote]
Miksi kaikkien pitäisi tehdä tällä tavalla, että kihla on yksinkertainen ja vihki erikoisempi? Miksi ei toisinpäin? Tai, mitä jos ei ole kuin yksi sormus? Kestäisitkö sellaista?
[/quote] Mä en kestäis ollenkaan kihla- tai vihkisormusta sormessa. Päätin jo hyvin nuorena, etten mene naimisiin. En mä tiedä miksi vihkisormus pitäisi olla hienompi. Olen aina nähnyt sen niin päin.
Aika "paksulta" näyttää alavatsa, ehkä lisäystä tulossa.