Xenian kihlasormus
Mitä pidätte? Mielestäni kaunis. Koskahan on häät?
Arvasin että nyt treffeillä mies kosii, oli sellainen fiilis :)
Kommentit (103)
Av-mammat on kyllä hienoja, näkee silmämääräisesti heti sormuksen timantin karaattikoon ym.. :D
Englannissa on tapana, että kihlasormus on timanteilla ja vihkisormus sitten se ihan perus rinkula.
En usko, että S:n perhe on ihan tavis. Rahaa löytyy taustalta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:52"]
Englannissa on tapana, että kihlasormus on timanteilla ja vihkisormus sitten se ihan perus rinkula.
[/quote]
Juuri näin. Briteissä, ja monissa muissakin maissa kihlasormus on juuri The Sormus jossa usein iso solitaire timantti. Vihkisormus sitten vaatimattomampi. Itsekin englantilaisen kanssa naimisissa ja näinpäin sormukset.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:37"]
Tosi kaunis, mutta miten yhdistät tuohon vihkisormuksen? Joka yleensä on tuollainen ylellisempi timanttisormus.
[/quote]
Miksi kaikkien pitäisi tehdä tällä tavalla, että kihla on yksinkertainen ja vihki erikoisempi? Miksi ei toisinpäin? Tai, mitä jos ei ole kuin yksi sormus? Kestäisitkö sellaista?
[/quote] Mä en kestäis ollenkaan kihla- tai vihkisormusta sormessa. Päätin jo hyvin nuorena, etten mene naimisiin. En mä tiedä miksi vihkisormus pitäisi olla hienompi. Olen aina nähnyt sen niin päin.
[/quote]
Minä olen naimisissa, mutta en pidä sormuksia ollenkaan :D
Silti ei jaksa ihmetyttää muiden tavat, paitsi, jos jonkun mielestä kaikki pitää tehdä samalla tavalla no matter what.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:43"]
Tosi kaunis, mutta miten yhdistät tuohon vihkisormuksen? Joka yleensä on tuollainen ylellisempi timanttisormus.
[/quote]
Miksi kaikkien pitäisi tehdä tällä tavalla, että kihla on yksinkertainen ja vihki erikoisempi? Miksi ei toisinpäin? Tai, mitä jos ei ole kuin yksi sormus? Kestäisitkö sellaista?
[/quote] Mä en kestäis ollenkaan kihla- tai vihkisormusta sormessa. Päätin jo hyvin nuorena, etten mene naimisiin. En mä tiedä miksi vihkisormus pitäisi olla hienompi. Olen aina nähnyt sen niin päin.
[/quote]
Minä olen naimisissa, mutta en pidä sormuksia ollenkaan :D
Silti ei jaksa ihmetyttää muiden tavat, paitsi, jos jonkun mielestä kaikki pitää tehdä samalla tavalla no matter what.
[/quote] No voi voi nyt sentään. Mutta sormus on kyllä tosi tosi nätti, tuollaisen haluaisin, jos sen vihki/kihlasormuksen huolisin sormeeni. Tosin vain tuolla isolla timantilla, ja sileänä rengas.
[/quote]
Eikö Xenian mies ole britti? Siellä kositaan aina näyttävällä kihlasormuksella ja vihkisormus on sitten se simppelimpi. Tosin monissa maissa ei ole mitään erillistä vihkisormusta. Minullakin on tuollainen samantyyppinen sormus, jolla mies kosi ja vihkisormusta ei erikseen hommattu.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:48"]
Kaunis sormus. Näyttäisi maksavan n. 2000€.
[/quote]
Riippuu valmistajasta. Minulla on hyvin samanlainen ja se on teetetty. Hinta noin 3000€. Jos tuossa on joku valmistaja taustalla, esimerkiksi Tiffany, niin hintaan voi lisätä nollan perään. Paljon riippuu materiaalistakin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:21"]
[/quote]
Riippuu valmistajasta. Minulla on hyvin samanlainen ja se on teetetty. Hinta noin 3000€. Jos tuossa on joku valmistaja taustalla, esimerkiksi Tiffany, niin hintaan voi lisätä nollan perään. Paljon riippuu materiaalistakin.
[/quote]
Lindroos Lumi.
[/quote]Tuohon saa omat reunasormukset.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:21"]
[/quote]
[/quote]
Lindroos Lumi.
[/quote]
Ei näytä siltä. Onko xenia sanonut sen olevan lumi?
Minä pidän tuosta sormuksesta, ei se saa tuosta isompi kivi olla tai tulee sellainen kuva että ostettu zirkoniakivi timantin tilalle vain jotta saisi esitellä! :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:46"]
Ottaisin mielelläni Xentun sormuksen! :)
Esim. tässä Anna Abreun sormuksessa on mielestäni aivan liian iso kivi tuollaisiih ohuihin rinkuloihin verrattuna eli ei enää näytä kovin kalliilta vaikka varmasti on kymppitonnin sormus, ja mitä isompi sormus ja kivi sormessa, niin sitä nakkimaisemmilta ja lyhyemmiltä naisen sormet yleensä valitettavasti alkaa näyttämään
http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/45/2013/06/anna2.jpg
[/quote]
Ei voi vertailla eri tulotason omaavien ihmisten hankintoja. Miehellä jo ennen sormusta maksettava vauva, talo, auto ja koira.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:02"]
Tyypillistä Kalifornian OC:n sormustyyliä, keltainen superkallis kanariatimanttisormus keskellä.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/94/9c/ee/949cee5e38305c26327084bf948989ce.jpg
Minä naarmuttaisin noilla itseäni ja kaikkia muita! Naisella ilmeisesti lastenhoitaja koska miten hoidat pieniä lapsiasi tuollaisilla kynsillä ja tuollaiset sormukset sormessa??!
Olen asunut tuolla jonkin aikaa, ja kuullut että osalla heistä on aidot sormukset kassakaapissa ja niiden aitojen kopiot sormessa joissa kristallit korvaavat timantit. Mikä järki siinäkään on?
Onneksi Suomessa ollaan sentään vielä järkeviä ja käytännöllisiä sormusten suhteen.
[/quote]
No tohon sormukseen ei olisi Suomessa varaa kuin Hjalliksella, Wahlroosilla ja Kimillä;)
"Alma on sentään lääkäri" :-DDDDDD
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:05"]
Olette tosi ilkeitä. Kiusaajia. Oikein kunnon pröystäilyä, että kellä on hienoin sormus. Naureskellaan "postimyyntisormukselle". Mikä vittu teitä riivaa? Mitä väliä onko se sormus haettu Halpahallista vai mistä, toinen on juuri mennyt kihloihin ja on onnensa kukkuloilla, ja täällä kiusaajat kokoontuu. Itkettää.
[/quote]
Itkettää? Just.