Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko neitsyt?

Vierailija
22.02.2015 |

Ok, vähän oudompi kysely näin sunnuntain ratoksi kun en irl kehtaa kenenkään kanssa puhua tästä...
Eli joku aika sitten eräs poika jonka kanssa oli juttua ehdotteli että mites ois...Olin "kyllästynyt" olemaan neitsyt ja päätin suostua. Olen jo yli kahdenkymmenen eli oli jo aikakin ja olin sinänsä valmis.
No, poika laittaa kortsun paikalleen ja alkaa hommiin. Tunnen yhtäkkiä kovaa kipua mutta päätän purra hammasta. Samassa poika lopettaa, katsoo alas ja huomaan itsekin että prkleesti verta on tullut lakanoille. Poika kysyy että sullako on menkat ja minä myöntelen (poika ei siis tiennyt neitsyydestä ja en sitä kehtaa tässä vaiheessa sanoa). No, lopetetaan, lakanat ja petarin päällinen menee pyykkiin ja asiasta ei puhuta. Vuosin verta varmaan pari-kolme päivää, joka oli musta aika outoa, kun olen saanut sen käsityksen että verta tulee vaan vähän. Ei kuitenkaan ollut kuukautisvuodon kaltainen runsas vuoto.
Niin, se typerä kysymys; menetinkö neitsyyteni? Kivun tunsin mutta poika lopetti oikeasti niin nopeaa että olisko yhden työnnön ehtinyt tehdä. Voiko olla että veren vuoto johtui jostain muusta, että joku paikka ennen kalvoa repesi (oli aika iso...) ja olenkin vielä neitsyt...
Nyt tuntuu että en kehtaa olla enää kenenkään kanssa tai mennä edes gynelle kun en tiedä edes itse olenko neitsyt vai en...Argh...(first world problems, tiedetään)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sanoa.
Aikuiset ihmiset ja mitä sähläystä... et sitten voinut kysyä että mitä tapahtui. Tai kertoa että olet neitsyt.

Vierailija
2/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:11"]Ok, vähän oudompi kysely näin sunnuntain ratoksi kun en irl kehtaa kenenkään kanssa puhua tästä...
Eli joku aika sitten eräs poika jonka kanssa oli juttua ehdotteli että mites ois...Olin "kyllästynyt" olemaan neitsyt ja päätin suostua. Olen jo yli kahdenkymmenen eli oli jo aikakin ja olin sinänsä valmis.
No, poika laittaa kortsun paikalleen ja alkaa hommiin. Tunnen yhtäkkiä kovaa kipua mutta päätän purra hammasta. Samassa poika lopettaa, katsoo alas ja huomaan itsekin että prkleesti verta on tullut lakanoille. Poika kysyy että sullako on menkat ja minä myöntelen (poika ei siis tiennyt neitsyydestä ja en sitä kehtaa tässä vaiheessa sanoa). No, lopetetaan, lakanat ja petarin päällinen menee pyykkiin ja asiasta ei puhuta. Vuosin verta varmaan pari-kolme päivää, joka oli musta aika outoa, kun olen saanut sen käsityksen että verta tulee vaan vähän. Ei kuitenkaan ollut kuukautisvuodon kaltainen runsas vuoto.
Niin, se typerä kysymys; menetinkö neitsyyteni? Kivun tunsin mutta poika lopetti oikeasti niin nopeaa että olisko yhden työnnön ehtinyt tehdä. Voiko olla että veren vuoto johtui jostain muusta, että joku paikka ennen kalvoa repesi (oli aika iso...) ja olenkin vielä neitsyt...
Nyt tuntuu että en kehtaa olla enää kenenkään kanssa tai mennä edes gynelle kun en tiedä edes itse olenko neitsyt vai en...Argh...(first world problems, tiedetään)
[/quote]

'Olit sinänsä valmis'....
No et todellakaan tainnut olla valmis jos et edes voi puhua asiasta pojan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet etes nuin pitkälle asti pidätellyt? Muistan kun 13 vuotiaana kaikki oli jo paneskellut ja olin varmaan ainoa neitsyt. Siinä sitten piti äkkiä löytää panoseuraa ettei jää ulkopuoliseksi. :D aika nolo tilanne sulla. Oisko ehkä kannattanut edes dildoa kokeilla ennen kun lähtee ei-poikaystävän kanssa sänkyyn? Olisit voinut menettää sen dildon avulla neitsyytesi. Mutta veikkaan että olet nyt virallisesti jo menettänyt sen kerta vuotoa noin paljon. N23

Vierailija
4/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:13"]En tiedä mitä sanoa.
Aikuiset ihmiset ja mitä sähläystä... et sitten voinut kysyä että mitä tapahtui. Tai kertoa että olet neitsyt.

[/quote]
Siis mitä kysyä? Poika luuli että menkat alkoi, eihän se mitään muuta tiennyt...:D Tämän vuoksi en muuten naamatusten tätä kellekään kerro, koska kaikki ovat niin täydellisiä ja seksielämä on aloitettu kypsänä teininä ja parikymppisenä ollaan jo ammattilaisia...
Ap

Vierailija
5/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin sen, että peräreikäni on neitsyt sisään tunkeutuvilta asioilta. Ja pysyy !

Vierailija
6/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan, laskin juuri että olen saanut joku 10.000 kertaa..

nuorena panin omaa naista monta kertaa joka päivä kun työttämänä oltiin molemmat.

siitä pelkästään tuli 2000 - 3000 kertaa. naisen värkki alko kovettumaan tuollaisesta.

ei ollu enää semmonen "silkkinen" tuntuma.

Onneksi hän HETI ymmärsi että lantiopohjanlihaksisto on se juttu naisella.

Vierailija
7/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:16"]

Miten olet etes nuin pitkälle asti pidätellyt? Muistan kun 13 vuotiaana kaikki oli jo paneskellut ja olin varmaan ainoa neitsyt. Siinä sitten piti äkkiä löytää panoseuraa ettei jää ulkopuoliseksi. :D aika nolo tilanne sulla. Oisko ehkä kannattanut edes dildoa kokeilla ennen kun lähtee ei-poikaystävän kanssa sänkyyn? Olisit voinut menettää sen dildon avulla neitsyytesi. Mutta veikkaan että olet nyt virallisesti jo menettänyt sen kerta vuotoa noin paljon. N23

[/quote]No on tyttösellä jutut... Vai 13 vuotiaana kaikki olevat paneskelleet, höpö höpö. Hohhoijaa taas teidän juttuja.

Vierailija
8/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole

Vierailija
9/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:13"]En tiedä mitä sanoa.

[/quote]
Siis mitä kysyä? Poika luuli että menkat alkoi, eihän se mitään muuta tiennyt...:D Tämän vuoksi en muuten naamatusten tätä kellekään kerro, koska kaikki ovat niin täydellisiä ja seksielämä on aloitettu kypsänä teininä ja parikymppisenä ollaan jo ammattilaisia...
Ap
[/quote]

Huoh..

Voihan sitä kysyä että työnsitkö pippelisi sisälleni... jos sanoi että kyllä niin sitten et ole enää neitsyt. Suosittelen vahvasti että odottelet vielä kymmenisen vuotta ennen seuraavaa kertaa josko sitten olisit valmis.

Vierailija
10/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole neitsyt enää. Nyt kun tiedät tämän asian niin voitkin alkaa olemaan aikuinen myös muilla tavoin kuin naimalla. Onneksi tyttäristäni ei tule ihan noin käsiä koskaan omien asioidensa hoitamisessa.

Vierailija
11/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:16"]Miten olet etes nuin pitkälle asti pidätellyt? Muistan kun 13 vuotiaana kaikki oli jo paneskellut ja olin varmaan ainoa neitsyt. Siinä sitten piti äkkiä löytää panoseuraa ettei jää ulkopuoliseksi. :D aika nolo tilanne sulla. Oisko ehkä kannattanut edes dildoa kokeilla ennen kun lähtee ei-poikaystävän kanssa sänkyyn? Olisit voinut menettää sen dildon avulla neitsyytesi. Mutta veikkaan että olet nyt virallisesti jo menettänyt sen kerta vuotoa noin paljon. N23
[/quote]

Kaikki ihmiset eivät ole seksinkipeitä jakorasioita, keiden pitää mennä massan mukana :) N23

Vierailija
12/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.
Joo, huomasin kyllä jälkeenpäin että en ollut valmis. Tai olisin ollut valmis oikean kumppanin kanssa josta välitän, mutta huomasin jälkikäteen vasta sen että minusta ei ole irtisuhteisiin ja tunteettomaan seksiin koska en voi edes puhua sitten asiasta kumppanin kanssa.
Muilla tavoin olen kyllä jo aikuinen, kiitos vain. Tästä vain opin sen että monien ihannoima vapaamielisyys ja kevytkenkäisyys ei sovi mulle ja mun luonteelle, tarvin sen luotettavan kumppanin jolle voin myös puhua asioista.
Ja sulle joka tivaat pojalta kysymisestä...Kyllä tunto pelaa mulla itsellä sen verran että tiedän että se oli sisällä. En vaan tiedä voiko joku muu kuin immenkalvon puhkeaminen aiheuttaa verenvuotoa, varsinkin noin runsasta. Siihen se poikarukka ei varmasti olis osannut vastata. Ja kyllä, anatomian tuntemukseni on hieman heikkoa.
Päätän sitten niin, että neitsyys meni kun mammat tuntuvat olevan yksimielisiä asiasta.
Ja dildo? Hyi saatana, odotan mieluummin sitä oikeaa jonka kanssa saan hyväksytysti ja rauhassa olla käsi.. ;)

Vierailija
13/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap

Vierailija
14/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perustellaa dildolla masturboinut nainen, joka ei ole koskaan harrastanut kenekään kanssa seksiä, ei ole neitsyt? Eikös se ole urbaani legenda että immenkalvo päättää naisen neitsyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi