Mikä on PIENIN asia, minkä takia päiväsi on mennyt pilalle?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen:
Itselleni riittää niinkin pieni asia, että jääkaapissa ei oo yhtään jogurttia jäljellä tai että kaapissa ei oo yhtään puhdasta pitkähihaista paitaa. :D
Kommentit (59)
jos päivä menee pilalle, niin eihän se ole silloin pieni asia. Bakteeri on varmaan ollut fyysisesti pienin asia, joka on pilannut päiväni. Tai virus. Mikä bakteeri tai virus milloinkin.
Heräsin siihen kun mies oli unohtanut puhelimeensa äänen ja joku asiakas soitti kukonlaulun aikaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:50"]
Viime viikolla kiukutti ihan suunnattomasti, kun aamulla meikatessa onnistuin jotenkin huitaisemaan kädellä uuteen vaaleaan silkkipaitaan mustalla eyelinerilla pitkän viirun. Ei lähtenyt pesussa pois, ja koko paita on pilalla. Olin vielä pitkän aikaa miettinyt, että raaskinko ostaa kyseisen vaatteen, ja noin kävi heti ensimmäisellä käyttökerralla. Täytyy vaan jatkaa H&M-rättien käyttämistä, eikä edes haaveilla mistään paremmista materiaaleista :(
[/quote]
Ootko kokeillut pestä sitä marseille- tai sappisaippualla?
Astuin työpaikan pihalla lätäkköön ja sukka kastui. Nykyään pidän laukussa aina varasukkaparia.
Se kun aamulla muistan, että on pakko lähteä iltavuoroon töihin samana iltana....
Laitoin kaverille facebookissa viestiä, että kuinka treffit meni. Ei ole vastannut, vaikka jo tuntien ajan on näkynyt, että kännykällä on käynyt paikalla. Vituttaa!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:05"]
Tuo pieni asia on niin vaikea määritellä :D
Mutta joskus on päivä mennyt pilalle, koska olen nähnyt yöllä painajaista. Verenpaine nousee --> päänsärky. Kerran näin myös unta siitä, että olin jostain kuman syystä miehelleni vihainen. Heräsin vihaisena ja koko päivän kiukutti :D
[/quote] Mulla vaikutaa joskus unet tosi vahasti päivään. Jos olen nähnyt yöllä painajaista saattaa jäädä koko päiväksi sellanen inhottava ja ahdistunut olo.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:29"]
Poistin säärikarvani kuumavahalla ja ihoon tuli verenpurkaumia...Tapaan illalla ihastukseni :(
[/quote]
Voi että, nyt se ei kyl enää pane sua :((
Shampoopullo pieras :( en vaa tykänny siitä äänestä ja nyt kiukuttaa
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:31"]
Yöllä kun herää kusihätään ja ei jaksa lähteä kuselle ja ei saa unta kun kusettaa.
[/quote]mikä estää kusemasta sänkyyn?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:57"]
Popkornisuklaa olikin pahan makuista.
[/quote]sama! totaallinen pettymys.. eka kerta kun heitin suklaan roskiin
Avaamattomat takkien takahalkiot!
Eli kun ostetaan kaupasta uusi takki, bleiseri yms. vaatekappale, jossa on takana halkio, niin se halkio on yleensä ommeltu löyhästi kiinni kahdella pistolla x-kirjaimen malliin, ja ne ompeleet tulee purkaa, jotta halkio voi avautaua vapaasti.
Yksi päivä näin kaupungilla lukemattomia ihmisiä, joiden takkien halkiot olivat edelleen näillä pistoilla kiinni, ja voi veljet että alkoikin sieppaamaan katsella niitä :D Teki mieli nykiä hihasta ja huutaa että NE KUULUU AVATA!
Tuo pieni asia on niin vaikea määritellä :D
Mutta joskus on päivä mennyt pilalle, koska olen nähnyt yöllä painajaista. Verenpaine nousee --> päänsärky. Kerran näin myös unta siitä, että olin jostain kuman syystä miehelleni vihainen. Heräsin vihaisena ja koko päivän kiukutti :D
Koiranpaskat pitkin tietä lenkkeilessä. Että kiitos vain teille koiran omistajille ketkä ette niitä kerää tai käytä koiraanne edes tien reunassa :)
Viime viikolla kiukutti ihan suunnattomasti, kun aamulla meikatessa onnistuin jotenkin huitaisemaan kädellä uuteen vaaleaan silkkipaitaan mustalla eyelinerilla pitkän viirun. Ei lähtenyt pesussa pois, ja koko paita on pilalla. Olin vielä pitkän aikaa miettinyt, että raaskinko ostaa kyseisen vaatteen, ja noin kävi heti ensimmäisellä käyttökerralla. Täytyy vaan jatkaa H&M-rättien käyttämistä, eikä edes haaveilla mistään paremmista materiaaleista :(