Olen 43v nainen ja joku mies huusi perääni "hei tyttö, pudotit hanskasi" :D
Kieltämättä olin salaa vähän imarreltu, mutta että tyttö?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä koomisia pettymyksiä minullekin sattunut :D Kerran katsoin takaapäin hiuksien perusteella, että siinäpä nätti 21v nainen mutta kääntyi ympäri ja paljasti jo ruttuiset nelikymppisen kasvonsa :DDDD Hyvä etten säikähdykseltäni hypännyt ojaan lollol
Tuosta tuli mieleen Reinikaisen päätösjakso, jossa Hardwickin esittämä vilauttelija meinasi jollekin pitkätukkaiselle jätkälle vilauttaa.
Ai jaa. Tätiä, eukkoa, tai akkaako olisi pitänyt huutaa!
Olen 70 v ja ylpeästi ja iloisesti tyttö. En ole koskaan loukkaantut tuosta nimityksestä, ehkä minua ei ole koskaan tytötelty halveksivasti tai alentavasti. Tunnen arvoni naisena ja tyttöjen edustajana. Olen mielelläni lopun ikääni tyttömäinen ja minua saa tytötellä, positiivisesti tietysti. Ap:n tapauksessa olisin vain ilahtunut ja kiittänyt.
Etkä edes loukkaantunut tuosta ja päivittänyt igeet ja facet samantien?
Vierailija kirjoitti:
Mulle myytiin lastenlippu dösässä ollessani 34!!!!!😂
Kareem joko haaveili tai flirttailu
Olen 79-vuotias ja jatkuvasti luullaan alle 30-vuotiaaksi.
Varmaan takaapäin näytit nuorelta ja sitten kun käännyit niin ilme muuttui 'perun sanani'
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä koomisia pettymyksiä minullekin sattunut :D Kerran katsoin takaapäin hiuksien perusteella, että siinäpä nätti 21v nainen mutta kääntyi ympäri ja paljasti jo ruttuiset nelikymppisen kasvonsa :DDDD Hyvä etten säikähdykseltäni hypännyt ojaan lollol
Olet kyllä aika heikko mies, jos pelkäät vähän vanhempaa naista! Mistä aiot saada petikumppanin, kun itse olet yli 40, tai 50?
Muinaissuomessa kunniasanaa vi *tu käytettiin vain synnyttäneen naisen elimestä, ei tyttöjen. Sillä ajateltiin olevan maagisia voimia.
Oikea ilmaisu olisi. "VOI V*TTU, käsine putosi!".
Tällä terminologialla ei loukkaa ketään. Toisaalta "VOI V*TTU toimii vähän niinkuin osaaottavana anteeksipyyntönä olematta sitä. Säilyy katu-uskottavuus.
Olemme ikuisia tyttöjä ja ylpeitä siitä.
Ei tuo ole edes paha verrattuna omaan kokemukseeni. Olin 15 tai 16v ja kirjastossa puhuin puhelimeen aulassa huomaamattani vessan oven edessä. Joku 4-5v lapsi kysyi äidiltään "Miksi tuo rouva seisoo tuossa" :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole edes paha verrattuna omaan kokemukseeni. Olin 15 tai 16v ja kirjastossa puhuin puhelimeen aulassa huomaamattani vessan oven edessä. Joku 4-5v lapsi kysyi äidiltään "Miksi tuo rouva seisoo tuossa" :D
Päivän paras 😂 Jäi varmaan lievät traumat
Mulle olisi tullut hyvä mieli koko päiväksi!
Yksinkertaisinta huutaa "hei nainen" tai "hei mies".